חלוקת נקודות : מכבי יפו ובקעת הירדן מסיימות בתיקו 1-1

מכבי יפו מהמקום הרביעי עם עונה מצויינת מבחינתה כשהיא רוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, אירחה את בקעת הירדן מהמקום השישי, שגם היא מבחינתה מציגה עונה טובה ונמצאת חזק במאבקי הפלייאוף העליון. מחצית ראשונה מאופסת עם מעט מאד מצבים, לעומת מחצית שנייה שהיתה עם לא מעט מצבים, כאשר שתי הקבוצות כובשות שער ובסיום מתחלקות בנקודות.

  • על ידי: גיא צמח
  • 11-02-2018
  • 11:58

מחצית ראשונה די משעממת עם מעט מאד מצבים ליד שני השערים, כשרוב המשחק באזור מרכז המגרש. המצב היחיד של יפו במחצית הראשונה היה בדקה ה-15, כאשר מתן בית יעקב בעט מ-20 מטרים לשערו של שוער בקעת הירדן, תומר ליטבנוב, שלא התקשה לקלוט את הכדור.

 

מתן בית יעקב - הכל עובר דרכו בהתקפת מכבי יפו (גיא צמח)

 

בדקה ה-24 הגיע המצב הבודד של הבקעה במחצית הראשונה, כאשר עידן גמליאל הטוב בשחקני הבקעה, בועט מצוין מתוך הרחבה אבל בן וולובסקי שוערה של יפו עירני והודף מצויין .

 

בן וולובסקי שוערה של מכבי יפו ותומר ליטבנוב שוערה של בקעת הירדן מפגינים יכולת טובה (גיא צמח)

 

עד לסיום המחצית לא היו עוד מצבים והמחצית מסתיימת בתיקו 0-0 משמים.

 

עדן אולירי בלמה של מכבי יפו מעמודי התווך של חוליית ההגנה (גיא צמח)

 

המחצית השניה היתה שונה לחלוטין מהמחצית הראשונה, כאשר שתי הקבוצות החלו לתקוף ללא הרף ונראו כמי ששייכות לפלייאוף העליון.

 

אורי קרגולה וחנן אזולאי - קבוצותיהן הציגו יכולת טובה במחצית השנייה (גיא צמח)

 

דקה מפתיחת המחצית, יוסי סולליך כמעט ומעלה את מכבי יפו ליתרון, כאשר קיבל כדור רוחב מנתי ארז'ואן ומ-5 מטרים בועט היישר לידיו של שוער הבקעה. מי שלא כובש מקבל, בדקה ה-54 עידן גמליאל כובש שער מתוך הרחבה ומעלה את בקעת הירדן ליתרון 1-0.

 

עידן גמליאל כובש השער לזכות בקעת הירדן (גיא צמח )

 

יפו לא הרימה ידיים ו-4 דקות לאחר השער שספגה, יוצאת להתקפה מצויינת בסיומה מתן בית יעקב נוגח מצויין אבל ליטבנוב הודף מצוין .

בדקה ה-77 שחקניו של אורי קרגולה משיגים את השיוויון המיוחל, כאשר יוסי סולליך מוציא כדור רוחב ומתוך העירבוביה הכדור חוזר לקצה רחבת ה-16 ומגנה השמאלי של יפו איתמר הופמן, נועץ את הכדור החוזר היישר לרשתו של שוער הבקעה וקובע 1-1.

עד לסיום שתי הקבוצות יכלו להכריע את המשחק אבל ללא הצלחה, בסיום חלוקת נקודות צודקת בין שתי הקבוצות שימשיכו להילחם על הפלייאוף העליון.

איתמר הופמן בלבן כובש שער השיוויון למכבי יפו

הוסף תגובה
תגובות
  1. אופמן הכובש (היידה יפו 11-02-2018, 13:45)
    איתמר אופמן
  2. יפו קבוצה חלשה מאוד (נתי 11-02-2018, 14:58)
    חבל על הזמן תתפרקו