ללא הכרעה : קרית גת וכפר שלם מסיימות בתיקו 1-1

מכבי עירוני קרית גת מהמקום העשירי, שמנסה לברוח מהתחתית אירחה את כפר שלם מהמקום השביעי שמנסה להיכנס לפלייאוף העליון, בפועל קיבלנו משחק עם שתי מחציות שונות הראשונה בשליטה של קרית גת שניצלה את יתרונה על מנת לעלות ליתרון משערו של יניב מזרחי אלא שבמחצית השניה כפר שלם נטלה יותר את היוזמה והצליחה לכפות שיויון 3 דקות לסיום וחלוקת נקודות צודקת.

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-02-2018
  • 09:02

המשחק נפתח בשליטה של קרית גת שהגיעה למספר מצבים בדקות הפתיחה, כפר שלם עם מחצית ראשונה די הססנית שכמעט ולא הגיעו למצבים .

קרית גת עם החלוץ הלוהט שלה יניב מזרחי סיכנה את שערו של יונתן שאבי שוער הכפר מספר פעמים במחצית הראשונה שבאחת מהן בדקה ה-30 קרית גת יצאה להתקפה מסודרת מצד שמאל שבסיומה הרמה מדודה מגיעה היישר לראשו של יניב שמתרומם מעל כולם וקובע 1-0 מוצדק לקרית גת , זהו שערו החמישי של יניב מזרחי מאז שהגיע לקבוצה וללא ספק מהחלוצים היותר טובים בליגה.

עד לסיום המחצית כפר שלם ניסתה ליזום אבל אבל לא הצליחה למצוא את השיוויון, תוצאת  המחצית 1-0 לקרית גת .

שוקי סדיס מאמנה של כפר שלם שמח על השיוויון (גיא צמח)

 

המחצית השניה לא דמתה למחצית הראשונה , כפר שלם נטלה את היוזמה ותקפה את שערה של קרית גת ואילו קרית גת שיחקה על מתפרצות ויכלה לכבוש את השני ולסגור עניין אלא ששחקניו של שוקי סדיס נלחמו על כל כדור וניסו להשיג את השיוויון ובסוף זה השתלם, 3 דקות לסיום המשחק מגנה הימני של כפר שלם טל משען חוטף את החדור על קו מחצית המגרש ומתחיל לנוע קדימה , מוסר ימינה ונכנס לרחבה, ההגבהה מהאגף הימיני מגיעה היישר לראשו של משען שעם כל הלב והנשמה נוגח לרשת וקובע שיוויון 1-1.

טל משען משיג את השיוויון 3 דקות לסיום (גיא צמח)

 

עד לסיום שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את המשחק וכל אחת מהן יוצאת עם נקודה.

 

תגובתו של כובש השער לקרית גת יניב מזרחי : מחצית ראשונה כפר שלם נתנו לנו להניע את הכדור והצלחנו מהמעט הזדמנויות לתת את הגול, מחצית שנייה הלכנו יותר אחורה ונתנו לכפר  שלם לנהל את המשחק ויצאנו במתפרצות  שהיו צריכות להסתיים בשער לטובתנו, לצערי לא הצלחנו לתת את השער השני שיסגור את הסיפור כי הכפר כמעט ולא הגיעו למצבי, קיבלנו את השיוויון בדקות הסיום וזה חבל כי הנקודות כבר היו אצלנו ביד.

 

תגובתו של כובש שער השיוויון לכפר שלם טל משען : משחק לא הכי טוב שלנו, מחצית שנייה היתה הרבה יותר טובה והגענו למצבים, לפני הגול הגעתי למצב טוב ולא כבשתי, גם בשבוע שעבר החמצתי מצב בטוח, אני שמח שבמצב השני הצלחתי להבקיע לאחר הרבה זמן, נקווה להשתפר כבר במשחק הקרוב כי אנחנו יכולים הרבה יותר.

 

תגובתו של מאמן כפר שלם שוקי סדיס : יצאנו למשחק חוץ קשה נגד קבוצה שנמצאת בתקופה טובה להבדיל מאיתנו, שבאים אחרי 2 הפסדים ולמרות זאת אני חושב שהשחקנים שלי עבדו קשה, אני שמח שהשווינו בסוף למרות שהיו לנו עוד 2 מצבים של 100 אחוז אבל גם נקודה בקרית גת לא רע.

יניב מזרחי החלוץ הלוהט של הליגה מעלה את קרית גת ליתרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוקי אין לך מושג תתפטר (שוקי 10-02-2018, 10:32)
    אתה לא מאמן ולא קשור לכדורגל אתה בובה של אביחי ואתה לא קובע כלום
  2. חבל!!! שאננות של דקות האחרונות וברחו להם 2 נק׳ חבל מומנט מנצלים (מןמן 10-02-2018, 11:39)
  3. מומנט מנצלים (מןמן 10-02-2018, 11:42)
    1-0 והכול היה מושלם ליניב 5 גולים מ6 משחקים. יפלך ממתינים ל7 מ7⚽️