נפרדו כידידות: תיקו מאופס בין כפ"ס ליפו

בית"ר כפ"ס ומכבי יפו נפגשו אתמול במגרש בכפ"ס במטרה להתקרב לצמרת הגבוהה ולתקוע יתד במקומות המובילים לפלייאוף בסיום העונה. בפועל קיבלנו משחק ללא מצבים ממשיים לכיבוש כשהשתיים נפרדות בתיקו מאופס. נועם שוהם: "משחק לא איכותי שלנו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-01-2018
  • 19:19

משטח דשא מצוין ומזג אוויר אירופאי, היוו תפאורה מצוינת למשחק הצמרת בין בית"ר כפר סבא למכבי יפו, השלישית מול הרביעית. המשחק נפתח בשליטה במרכז השדה של כפר סבא כאשר יפו מנסה לצאת למתפרצות בעזרת נתי ארזואן המהיר וסאן טוריאל שקיבל הזדמנות בהרכב של קרגולה.

 

בדקה ה-15 עידן סרור יוצא לפריצה באגף שמאל, עובר את עדן אולירי בלמה של יפו, ומזווית קשה בועט חזק והחוצה. מנגד יפו יוצאת להתקפה מתפרצת כאשר ארזואן עובר את רועי הררי, מוציא כדור רוחב מסוכן שלא מוצא רגל יפואית שתסיים את המהלך והכדור מורחק על ידי הגנת כפר סבא בראשותו של אלעד שיק הבלתי נגמר. המחצית מסתיימת בתוצאה מאופסת שהתנהלה בעיקר במרכז השדה ללא הזדמנויות ממשיות ליד שני השערים.

 

במחצית שנייה נועם שוהם, מאמנה של כפר סבא שכבר לפני המשחק נאלץ לעשות שינוי בהרכב עקב פציעתו של סולי צמח בחימום, נאלץ לעשות חילוף נוסף כאשר שי דוד נפצע והוחלף על ידי אפי אלון. המחצית השנייה הייתה כמו הראשונה, דלה באירועים עם משחק התקפה לא טוב של שתי הקבוצות. האירוע הבולט היה הרחקתו של ניר שמש מכפר סבא שהוכנס למשחק בדקה ה-74 וכתשע דקות לאחר מכן הספיק לקבל את הצהוב השני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בסיום חלוקת נקודות צודקת לאחר משחק פיזי שהתנהל ברובו במרכז השדה.

 

תגובתו של נועם שוהם מאמנה של כפ"ס בסיום: "משחק לא איכותי שלנו! נתקלנו בקבוצה פיזית ודינמית שהקשתה עלינו מאוד, ולא הצלחנו למצוא פתרונות התקפיים. אין ספק שהסיבוב השני יהיה מאוד מאתגר עבור השחקנים ועבורי, נאלץ להתמודד עם שחקנים משמעותיים שעזבו אותנו לליגה לאומית. יש לי סגל מספיק טוב והשחקנים שיקבלו הזדמנויות יצטרכו להוכיח שאין וואקום בכדורגל ולכל שחקן יש תחליף, אני אישית מאוד מאמין בהם, מה שבטוח האתגרים שנעמוד בפניהם ילמדו ויחשלו את השחקנים ואותי".

נועם שוהם יוצא עם נקודה אחת מהמשחק

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיקור מוטה (יפואי 20-01-2018, 21:21)
    אין למה לצפות. יפו הגיעה לשני מצבים קורצים. אחד הדף ללו ואת השני ננגח החוצה. אבל אין זכר לכך בדיווח
  2. יפו (מביניהו 21-01-2018, 12:28)
    יכלו לנצח .הגיעו לארבע הזדמנויות מול אפס של כפר סבא.השוער של יפו כלל לא נפל על הדשא.
  3. מי הגאון (אבי 21-01-2018, 19:53)
    שנתן לגובזה ללכת לא מסוגלים לתת גול