חולון מנעה מיבנה לצמק את הפער מהפסגה בזכות ניצחון 0-2 גדול

מכבי יבנה יצאה למשחק חוץ (במרמורק) מול חולון שרוצה להגיע לפלייאוף העליון. תוך כדי המשחק יבנה הבינה שהיא קיבלה הזדמנות פז לצמק את הפער מהפסגה בעקבות הפסדה של נס ציונה, אך לחולון היו תוכניות אחרות לגמרי...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 20-01-2018
  • 17:03

 

'ירמיהו' חולון אירחה במסגרת המחזור ה-16, את מכבי יבנה השנייה בטבלה במגרש במרמורק. יבנה הציגה את חלוצה החדשישן, שרון גורמזנו כתוספת כח אדירה לסיבוב השני כשכבר במשחק הראשון מאז חזרתו הוא פותח בהרכב.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

שרון גורזמנו חוזר למדיה של מכבי יבנה (אבייתר ברק)

 

16 דקות מפתיחת המשחק, חולון מגיעה למצב הראשון הטוב שלה, לאחר כדור חוזר מכדור קרן, מאור אסור השאיר כדור נהדר לאיציק בן סלומון שבועט נהדר כדור שמקפץ, עידו לוי מזנק נהדר ומציל לקרן. דקה מאוחר יותר אביחי וודגה עם גלידה מסוכנת מאוד על גל גניש מקבל כרטיס צהוב גבולי מאוד, השופט יכול היה להוציא כרטיס אדום אך בחר להיות סלחן בצדק.

 

פתיחה נהדרת של מאור אסור (אבייתר ברק)

 

חולון ממשיכה בלחץ ומנסה למצוא את השער הראשון, גל גניש עם הובלת כדור יפה בועט בסיבוב מקו ה-16 וסוחט הצלה נוספת מעידו לוי. בדקה ה-32 חולון יוצאת למתפרצת עם שלושה שחקנים, גמליאל פרץ מוליך את ההתקפה כשמאור אסור ורועי עדיין בשני הצדדים, פרץ מתקדם וממרחק של 16 מטר בועט לא מדויק ולא מוצא את המסגרת.

 

מספר קרנות מסוכנות מאוד של חולון (אבייתר ברק)

 

שתי דקות לסיום המחצית וחולון באה על שכרה, כדור קרן נהדר של מאור אסור מוצא את ראשו של רועי דיין, דיין נוגח נהדר ולא משאיר לעידו לוי שום סיכוי. 0-1 מוצדק לחולון! חולון יורדת למחצית ביתרון של 0-1.

 

עד שרועי דיין נגח את הכדור פנימה (אבייתר ברק)

 

שחקני יבנה עולים למחצית השנייה (אבייתר ברק)

 

עם פתיחת המחצית השנייה, אלי כהן עורך חילוף התקפי כשהוא מוציא את אביחי וודגה ומכניס במקומו את נבו מזרחי שישחק לצידו של גורמזנו. יבנה פתחה את המחצית השנייה טוב יותר מהראשונה, אך עדיין משחק מפוזר מאוד של שחקניו של אלי כהן שלא הצליחו למצוא את המסגרת בדקות הראשונות של המחצית. 16 דקות בתוך המחצית השנייה, חולון הייתה חייבת להכפיל את היתרון לאחר כדור רוחב ענק שנשלח למרכז הרחבה, גל גניש שהיה לבדו היה חייב לכבוש את השני אך פספס בסנטימטרים את המסגרת.

 

בדקה ה-68 הגיע רגע של מחלוקת, כאשר שחקן צהוב נפל ברחבה עם ספק הכשלה, השופט לא התרשם ובחר שלא לשרוק על כדור עונשין, שחקני יפו עטו על השופט בטענות קשות כשלבסוף אור אלקבץ רואה את הכרטיס הצהוב.

 

שחקני יבנה עטים על השופט בטענה לכדור עונשין (אבייתר ברק)

 

עד לסיום קיבלנו שליטה גדולה יותר של מכבי יבנה, כשמאמנה אלי כהן עורך מספר חילופים התקפיים, כשלבסוף קיבלנו את מכבי יבנה עם הרכב של ארבעה חלוצים: אמיר רז, שרון גורמזנו, נבו מזרחי וסהר שבתאי, כשמנגד חולון יוצאת להתקפות מתפרצות אדירות כשהכדורים שורקים ליד קו השער של עידו לוי. עם הכניסה לתוספת הזמן, יצאה חולון להתקפה מתפרצת קטלנית כשבסופה כדור רוחב מוצא את אלעד חלימי המחליף שמול שער ריק מגלגל את הכדור פנימה וקובע 0-2 ענק לחולון!!!

 

ניהול משחק נהדר של מוסא בן חיים (אבייתר ברק)

 

בעקבות הניצחון חולון עולה למקום השלישי ומאותתת לליגה שהיא כאן והיא רוצה להגיע לפלייאוף, מנגד יבנה מפספסת הזדמנות ענקית לצמק את הפער בפסגה לאחר שנס ציונה הפסידה להפועל בקעת הירדן. במחזור הבא חולון תצא למשחק חוץ מול מ.ס. כפר קאסם ואילו מכבי יבנה תחזור לביתה ותארח את הפועל כפר שלם.

 

אלי כהן יצטרך להרים את שחקניו לקראת המפגש מול כפר שלם בשבוע הבא (אבייתר ברק)

רועי דיין כובש השער הראשון של חולון יחד עם המבשל מאור אסור (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לב גדול לקבוצה מחולון (שבוע טוב לכולם מירמיהו חולון 20-01-2018, 20:44)
  2. למה ירמיהו חולון אירחה במרמורק? (פומפה 21-01-2018, 22:32)