ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-17

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 28 שערים... שני ניצחונות לקבוצות הבית, שני ניצחונות לקבוצות החוץ וארבע תוצאות תיקו. בצמרת שמשון כפר קאסם מביסה ופותחת פער של 6 נקודות מהמקום השני, בעקבות איבוד הנקודות של אור יהודה... תיקו בדרבי הגדול של טייבה... שמשון, מנצחת בני יפו מרסקת, בית דגן ממשיכה לנצח ובתחתית אין יותר מדי שינוי כאשר האחרונות ממשיכות להפסיד והן בדרך הבטוחה לליגה ג'... הכל בסיכום של המחזור ה-17 שמוכיח כי הדרך להכרעות רחוקה מאוד

  • על ידי: גיא צמח
  • 15-01-2018
  • 14:22

רו"ח ת"א - שמשון כפר קאסם : 6-0

שמשון כפר קאסם מביסה את רו"ח ת"א בוולפסון בתוצאה 6-0 וכבר במחצית הראשונה כבשה חמישייה לרשתה של רו"ח הצנועה שמראש ידעה שאת הנקודות היא כנראה לא תיקח במשחק הזה, שלושער של עידן חג'ג', צמד של עיוב אבו סבית ושער של יוסף אבו לאבן הקנו את הניצחון לכפר קאסם שהגדילה את יתרונה בצמרת ל-6 נקודות לאחר תוצאת התיקו של סגניתה אור יהודה וזה שבוע לפני משחק העונה נגדה.

 

עידן חג'אג' כובש שלושער לשמשון כפר קאסם, 7 שערים ב-6 משחקים 

 

מ.כ אור יהודה – הפועל קרית אונו : 1-1

ללא ספק הפתעת המחזור אור יהודה השנייה בטבלה אירחה במגרשה את קרית אונו מהתחתית בציפייה לשמור על פער  4 הנקודות מהמוליכה כפר קאסם אבל המציאות עלתה על הדמיון קרית אונו הממוקמת 12 מקומות מתחתיה שטפה את המגרש והייתה הרבה יותר טובה מהקבוצה המקומית , משה עמר העלה את אור יהודה ליתרון בדקה ה-13 אבל כפיר עטיה הקפטן של קרית אונו השווה ועשה צדק כי קרית אונו הייתה שווה יותר מנקודה. בשבוע הבא אור יהודה תצא למשחק חוץ בכפר קאסם נגד המוליכה ניצחון ומאבק על העלייה יפתח מחדש, הפסד שלה והיא יכולה להתחיל להתכונן לפלייאוף.

 

משחק מצוין באור יהודה בסיומו תיקו שמקפח דווקא את קרית אונו (גיא צמח)

 

צעירי טייבה – שמשון בני טייבה : 2-2

הדרבי של טייבה סיפק כל מה שדרבי יכול לספק 4 שערים, מהפך, פנדל והרחקה. איתי אוחיון המצוין העלה את צעירי טייבה ליתרון כפר בדקה ה-13, חן לוי בפנדל ורן בן שמעון הפכו את התוצאה עוד במחצית הראשונה אבל בדקה ה-56 מוחמד חג' יחיא עשה צדק והשווה את התוצאה שנשמרה עד לסיום , בני טייבה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של יונס חאג' יחיא בדקה ה-94, בסיום חלוקת נקודות צודקת.

500 צופים הגיעו לדרבי של טייבה ונהנהו מכדורגל משובח (איתן ידגר)

 

רן בן שמעון מעלה את שמשון בני טייבה ליתרון שלא הספיק לניצחון (איתן ידגר)

 

פרדסייה – שמשון ת"א : 3-1

שמשון ת"א הרביעית יצאה למשחק מוקש בפרדסה שנלחמת על העונה שלה והיא עמוק עמוק בתחתית, אבל נראה ששמעון ועקנין מאמנה של שמשון הכין את קבוצתו כמו שצריך וכבר במחצית הובילה שמשון 3-0 משערים של נאור הלוי וצמד של אביתר נדלר, בדקות הסיום שורי נוסוביץ' צימק לפרדסיה שנראית עוד שבוע כמו הקבוצה שתצטרף לא.ס חולון לליגה ג'.

 

בית"ר פ"ת – נחלת יהודה : 0-0

משחק משעמם וחסר מעוף של 2 הקבוצות שהתרכזו יותר בלא לספוג מאשר להכריע את המשחק , 2 הקבוצות מקוות לסיים את העונה בלי יותר מדיי מאבקים בתחתית ובלי יותר מדיי יומרות וחבל.

 

בני יפו אורתודוכסים – א.ס חולון : 0-5

מה כבר אפשר להגיד על חולון שסופגת 59 שערים ב-16 משחקים וכובשת רק 6 שערים לא פלא שכבר השלימה עם הירידה וככה גם נראית על כר הדשא, מי שלא התחשבה במצבה של חולון היא בני יפו אורתודוכסים שניצלה את המשחק להתאושש וכבשה חמישייה משערים של עאמר יתים, לואי אבו סתה ושלושער של עופר סער, יפו פותחת פער של 4 נקודות מהמקום שמוביל למשחקי ההצלבה לירידה.

 

עופר סער בשחור כובש שלושער ומעלה את מאזנו ל-11 כיבושים העונה 

 

עירוני בית דגן – עמישב פתח תקוה : 3-4

איזה כיף שיש מרעננת רשמית וכל פעם שנראה כי בית דגן חוזרת למציאות של קבוצת תחתית ותידרדר הקבוצה של יהודה זגורי מראה לנו כי מדובר בדבר האמיתי והיא רוצה את הפלייאוף העליון ולא מתפשרת על הישארות בליגה, שערים של רועי ניר, אלמוג סמט כהן וצמד של דיויד קריאנסקי נתנו לבית דגן את הניצחון נגד עמישב שלזכותה כבשו אדמה באילין, ננו ועקנין וארז פוניה ב-10 הדקות האחרונות אבל שערים אלו לא הספיקו אפילו לנקודה.

 

כפר קאסם שועאע – בני ג'ת : 0-0

משחק על 6 נקודות בין 2 קבוצות שהיו רוצות להשתחל לפלייאוף העליון בסיום העונה הסתיים ללא הכרעה וללא שערים, כפר קאסם שיחקה מהדקה ה-45 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יוסף אבו ראס וכפר  קאסם יכולה להיות מרוצה מהנקודה לפי מה שהתפתח על כר הדשא.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: דורון דריי קשרה של קרית אונו שהוסט לעמדת הבלם היה הטוב בקבוצתו שהשיגה את תוצאת המחזור 1-1 נגד אור יהודה מהמקום השני, דורון הציל את קבוצתו מספיגה בדקה ה-90 בעזרת הצלה מהקו במספרת.

 

דורון דריי מצטיין המחזור האחראי העיקרי לתוצאת המחזור עם הצלה מהקו במספרת בדקה ה-90 (גיא צמח)

 

מאמן המחזור:

אמנון וויס מאמנה של קרית אונו ניהל את המשחק בצורה מבריקה וקבוצתו נראתה כמו קבוצת צמרת לכל דבר, אולי זה המשחק שיביא לקרית אונו את המפנה. עוד ראויים לציון: שי מאור, ריאן טאה ויהודה זגורי שקבוצותיהן עשו ניצחונות יפים.

 

אמנון וייס מאמנה של קרית אונו עם ניהול משחק מבריק (גיא צמח)

 

קבוצה מצטיינת: קרית אונו מסיימת בתיקו שמבחינתה הוא כמו ניצחון נגד אור יהודה והייתה ראויה ליותר. הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

קרית אונו משיגה את תוצאת המחזור והיתה ראויה גם לניצחון (גיא צמח)

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 17

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון כפר קאסם קבוצה לתפארת (צופה מהצד 15-01-2018, 21:01)
    שמשון כפר קאסם קבוצה מצויינת במלוא מובן המילה. תענוג לראות אותם. איזה קבוצה מדהימה, ממש מהממת, כל הכבוד.