השוער נועם דוד בוחן את המשך דרכו

שוערה המצויין של קרית מלאכי בשנתיים האחרונות בליגה ב' דרום ב'. ומי שהיה מהמצטיינים בשורותיה אשתקד במשחקי הפלייאוף, בוחן את המשך דרכו בנס ציונה כשוער מחליף. ידוע שהשוער מחזיק בשתי אופציות אחרות בליגה א' ובקרוב יחליט היכן ישחק.

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-01-2018
  • 08:04

נועם דוד (24), השוער שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה וכבר שיחק מספר שנים כשוער שני בליגה א', במדי מכבי שעריים וסקציה נס ציונה. שיחק בשנתיים האחרונות במדי קרית מלאכי בהן נתן שתי עונות נהדרות, תחת שרביטו של המאמן ויקטור גניש והצעיד את הקבוצה, שנתיים ברציפות לגמר הפלייאוף של המחוז.

 

אשתקד, כאשר קרית מלאכי סיימה במקום השני את הליגה הסדירה, דוד סיים במקום השני בכמות השערים שספג, רק אחרי שוערה של העולה בית"ר נורדיה. ובנוסף רשם הישג אישי מרשים ביותר עם 767 דקות ברציפות ללא ספיגת שערים.

 

נועם דוד, רשם 767 דקות ברציפות ללא ספיגה ומקום השני בטבלת הסופגים במדי קרית מלאכי אשתקד (צילום: ולדי מוסייב)

 

נועם החל את העונה הנוכחית במדי עירוני מודיעין שאף לה היו שאיפות לצמרת, אך בשל סיבות אישיות נאלץ לעזוב את הקבוצה ומאז התאמן והיה בסגל של מוליכת ליגה א', סקציה נס ציונה. כעת דוד בוחן את המשך דרכו, כאשר שתי קבוצות מצמרת ליגה א' דרום כבר גילו התעניינות בשוער. מקורבים לשוער סיפרו כי דוד צפוי לקבל החלטה ביום יומיים הקרובים, היכן יהיה עד תום העונה.

נועם דוד, אחרי שתי עונות נהדרות בקרית מלאכי, בדרך לאתגר הבא (צילום: ולדי מוסייב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש לך מקום ביבנה (דוד 08-01-2018, 09:21)
  2. קריית (מלאכי 08-01-2018, 12:59)
    מי ייקח ירוויח
  3. טויטו (זיגרמן 08-01-2018, 14:04)
    טעות עשיתם