גיא צמח מארח את גדי סולומוביץ': תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 16

השבוע אירחתי את חברי הטוב גדי סולומוביץ' המתפעל כיום את קבוצת הבוגרים של צפרירים חולון, ובין היתר משמש כחלוצה ומלך השערים של הקבוצה עד כה עם 8 שערים. גדי ממקימי רו"ח ת"א מליגה ב'. האם גדי יגבר עלי בתחזית? בשני בערב נדע...

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-01-2018
  • 11:38

גדי סולומוביץ' הוא רואה חשבון בעל משרד לראיית חשבון המתמחה במיסים ובמיסוי בין לאומי, לפני כ-9 שנים הקים ביחד עם אבי ציוני את רו"ח תל אביב ושיחק כמה שנים, נפצע קשה בקרסול ולאחר שיקום ארוך חזר לשחק, יחד איתו רו"ח עלתה לליגה ב' בשנת 2014 ותקעה יתד עד היום בליגה ב', בנוסף גדי מתפקד כרואה החשבון של מספר שחקנים ישראלים בכירים שמשחקים בחו"ל.

 

גדי, מדוע עזבת את רו"ח תל אביב העונה?

"קודם כל אף פעם לא עזבתי את רו"ח, זה משהו שאי אפשר לעזוב אותו, מה שכן השנה החלטתי מכיוון שהגוף כבר לא מגיב ומתפקד אותו הדבר ובנוסף רציתי להחזיר הרבה חברים שבמהלך השנים לא מצאו את עצמם בליגה ב' ולחזור למקורות ולנצל את השנים הספורות שעוד נשארו לנו לשחק וליהנות בליגה ג'."

 

מדוע עברת דווקא לצפרירים חולון?

"בצפרירים חולון ישנם אנשים יקרים שאני מכיר אותם הרבה שנים , אני ושותפיי לדרך : גיא עקיבא, שי לבקוביץ, אלון רם ואבי גבריאל מצאנו שם בית חם ואנחנו בסך הכל מתפעלים את קבוצת הבוגרים, די בנינו אותה ביחד וזה לא פשוט, יש לנו יופי של מעטפת אחלה מתקן וכמובן מסורת."

 

 

מה אתה חושב על ליגה ב' דרום א' השנה?

"ליגה ב' דרום א' השנה זו ליגה מאד לא קלה עם קבוצות בעלות תקציבי ענק שלא נראו בליגה הזו הרבה שנים, ואני פשוט מצדיע לרו"ח תל אביב שלא רק שמחזיקים מעמד בליגה הזו אלא גם ממשיכים לייצג את המועדון שנקרא רו"ח תל אביב בכבוד."

 

ועכשיו לתחזית:

בעקבות מזג האויר הצפוי כל משחקי ליגה ב' נדחו ליום שני ה-8/1/18

מ.כ אור יהודה – רו"ח ת"א

גדי – משחק קשה מאד לרו"ח תל אביב שתצא למשחק נגד אור יהודה החזקה, למרות שבסיבוב הראשון אור יהודה הביסה הרו"ח והבדלי הרמות ברורים, אני מאמין ברו"ח ת"א שתספק הפתעה ותנצח באור יהודה. ההימור שלי: רו"ח ת"א תנצח.

גיא – משחק עם הבדלי רמות ברורים, אור יהודה הממוקמת במקום השני חייבת לנצח בבית אם ברצונה להמשיך ולהילחם עם שמשון כפר קאסם על המקום הראשון, מנגד רו"ח שנלחמת על חייה ועושה תוצאות טובות לאחרונה לא תגיע לשמש ותפאורה אני צופה ניצחון על חודו של שער. ההימור שלי: אור יהודה תנצח.

 

רו"ח ת"א נגד אור יהודה, בסיבוב הקודם זה נגמר בתבוסה (גיא צמח)

 

איחוד בני ג'ת – הפועל קרית אונו

גדי – ג'ת קבוצה טובה ובמשחק בית חייבת לנצח אם רוצה להישאר בליגה ללא מלחמות, לעומתה קרית אונו שבנתה קבוצה טובה מאד נמצאית בצורה לא ברורה בתחתית ההימור שלי: תיקו

גיא – בני ג'ת מוצאת את עצמה בתחילת הסיבוב השני במקום התשיעי עם פער של 3 נקודות בלבד מהמקום המוביל לפלייאוף העליון וסופרת 5 משחקים רצופים ללא הפסד מנגד קרית אונו חייבת לנצח וכל תוצאה אחרת תסבך אותה עוד יותר בתחתית, ההימור שלי: ניצחון חוץ לקרית אונו.

 

שמשון תל אביב – הפועל כפר קאסם שועאע

גדי – שמשון ת"א קבוצה מצויינת וממקומת במקום הרביעי לעומתה כפר קאסם מציגה יכולת מצויינת אחרונה וממקומת חמישית , יהיה משחק טוב שיסתיים ללא הכרעה, ההימור שלי: תיקו.

גיא – 2 קבוצות מצויינות שיתחרו עד סוף העונה על הכניסה לפלייאוף העליון , כפר קאסם מגיעה בכושר מצוין עם 4 ניצחונות רצופים, הרבה קרדיט מגיע למאמנה אדם סרסור אבל בספורטק לדעתי הרצף ישבר וצפוי לנו משחק קשוח ואגרסיבי, ההימור שלי: תיקו.

 

אדם סרסור - מאמן צעיר ומבטיח 

 

הפועל נחלת יהודה – הפועל פרדסייה

גדי – נחלת יהודה קבוצה יותר טובה מפרדסייה ובבית חייבת לנצח , ההימור שלי: ניצחון ביתי לנחלת יהודה.

גיא – נחלת יהודה הקבוצה הכי לא צפוייה בליגה תארח בביתה במשחק של 6 נקודות את פרדסייה הממוקמת עמוק מהמקום שיורדים ממנו לליגה ג', על אף המצב העגום של פרדסייה בטבלה נראה שקרניטי המועדון לא מרימים ידיים והחתימו את המאמן אורן מוחרר שועל קרבות ותיק ולדעתי יעשה שינוי כבר מהמחזור הקרוב, ההימור שלי: ניצחון חוץ לפרדסייה ופתיחת המאבק על הירידה.

 

אורן מוחרר משמאל, אם יצליח להשאיר את פרדסייה בליגה זה יחשב נס 

 

שמשון בני טייבה – בית"ר פ"ת

גדי – טייבה קבוצה חזקה עם שחקנים טובים מאד אבל לא מצליחה להתרומם בבית נגד בית"ר פתח תהיה חייבת לנצח אם רוצה להיכנס לפלייאוף ההימור שלי: ניצחון לטייבה.

גיא – סגל השחקנים של טייבה יותר טוב משל בית"ר פתח תקוה אבל פתח תקוה כקבוצה מתפקדת טוב יותר, יהיה משחק שקול וטוב, ההימור שלי: תיקו.

 

עמישב פתח תקוה – צעירי טייבה

גדי – טייבה קבוצה טובה יותר ועדיין חולמת על העלייה מהמקום הראשון ותהיה חייבת לנצח, ההימור שלי: ניצחון לצעירי טייבה.

גיא – פערי האיכות במשחק הזה ידועים לטובתה של טייבה ומאמנה צביקה לוי שיפגוש את קבוצתו בעונה שעברה  אבל עמישב אחרי התיקו בשבוע שעבר בדרבי תירצה להוציא לפחות נקודה וחניכיו של דודו פלח יעשו הכל על מנת לא להפסיד, ההימור שלי: תיקו.

 

ננו ועקנין כבש יותר ממחצית השערים של עמישב בסיבוב הראשון 

 

א.ס חולון – עירוני בית דגן

גדי –א.ס חולון ממוקמת אחרונה עם נקודה בודדת ולא נראה שיכולה להתאושש, בית דגן עם עונה מצויינת מבחינתה עד כה והיא תנצח, ההימור שלי: ניצחון לבית דגן.

גיא – קבוצתו של יהודה זגורי עם סיבוב ראשון הרבה מעבר לציפיות תרצה לנצח כמה שיותר על מנת להבטיח לעצמה עוד שנה בליגה ב ללא מלחמות מיותרות נגד חולון החלשה היא כמובן לא תתקשה, ההימור שלי: ניצחון חלק לבית דגן.

 

שמשון כפר קאסם – בני יפו אורתודוכסים

גדי - שמשון כפר קאסם קבוצה הכי טובה בליגה עם שחקנים ששיכים לליגה גבוהה יותר תנצח ואני לא רוצה קבוצה שתתחרה איתה עד סוף העונה על העלייה, ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

גיא - כסף!! כסף!! כסף!! זה שמשון כפר קאסם. קבוצתו של שי מאור היא הקבוצה הטובה עם הכי הרבה כסף בליגה עם המאמן הטוב בליגה והשבוע הגדילה את יתרונה בצמרת ל-4 נקודות יתרון לעומתה בני יפו מגיעה מעודדת מהתיקו בשבוע שעבר נגד אור יהודה החזקה ונראה שחילוף המאמנים זיעזע את המערכת ביפו והשחקנים הפנימו שחייבים להילחם ולהוציא נקודות מכל משחק על מנת להישאר בליגה אבל נגד כפר קאסם זה לא יספיק, ההימור שלי: ניצחון לשמשון כפר קאסם.

 

יוסף אבו לאבן מלך השערים של הסיבוב הראשון , שחקן מעל הליגה .

 

לסיום אני מאחל לגדי המון מזל טוב לרגל יום הולדתו ה-39 שחל ביום שישי האחרון השבוע ושימשיך לשחק כדורגל כל עוד הוא יכול...

גיא צמח מארח את גדי סולומוביץ':תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות
  1. כרגיל כתבה נחמדה מאוד (מתעניין 07-01-2018, 13:19)
  2. כתבה ממצה ועיניינית (מתעניין 07-01-2018, 13:20)
    כרגיל בתחזיות עם גיא ,מעניין קצר קולע וניתוח שמכיר את הליגה.