'דרבי מתוק': מאור לובין העניק לכפר שלם ניצחון מול יפו

משחק לא גדול ראינו אתמול בשכונת התקווה, דווקא יפו הייתה זו שקרובה יותר להכריע את המשחק, אך אז הגיע מאור לובין גלגל את הכדור לרשת והעניק ניצחון 'יקר' לכפר שלם במה שכבר מזמן נחשב לדרבי של ליגה א' דרום

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 30-12-2017
  • 16:54

שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר שבשבוע שעבר סיימו בתיקו מאופס, כפר שלם במשחק החוץ מול נורדיה, ואילו יפו במשחק הבית מול חולון. ערב המשחק יפו הקדימה את כפר שלם ב-4 נקודות בטבלה.

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

שתי דקות מהפתיחה, יפו מקבלת כדור חופשי מ-17 מטר קו ישיר משערו של יהונתן שאבי, דור מוסקוביץ במשחקו הראשון במדי יפו לאחר שהגיע ממחנה יהודה, לוקח את הבעיטה ובמקום לנסות לעקוף את החומה הוא מנסה לעבור דרכה, נבלם ומבזבז הזדמנות טובה ליפו.

 

בדקה ה-20 טעות קשה של דסליי טגניה מגנה של כפר שלם, גלעד עוזיאל (הטוב בשורות יפו) חוטף נהדר את הכדור מתקדם, ומנסה לסובב לפינה הרחוקה של שאבי ומפספס את המסגרת ומאבד הזדמנות גדולה לעלות ליתרון. עוד 2 דקות עוברות וסוף כדור חופשי ליפו, מוסקוביץ מנסה להפתיע את שאבי שהיה ערני מאוד והודף לקרן.

 

עד לסיום המחצית הראשונה, יפו ניסתה לעלות ליתרון כשסלליך היה פעיל במאוד לאחר שעשה כמה פעולות ההדרות על אגף ימין. יש לציין גם את דור מוסקוביץ שבהחלט נותן מימד התקפי שהיה חסר ליפו, אך מעל הכל יש לצין את גלעד עוזיאל, קשרה של יפו שניווט נהדר את משחקה של יפו והציג משחק מלא ביטחון. מנגד, כפר שלם ניסתה גם היא לעלות על לוח התוצאות, כשמאיר אוחיון פעיל מאוד באגף שמאל, אך עדן אולירי בלמה של יפו משרה המון שקט וביטחון על הגנת יפו. שחקן נוסף בהגנת יפו שאפשר לציין לטובה הוא מגנה השמאלי דניאל טלן עם משחק שקט וטוב. עד לסיום המחצית לא קיבלנו מצבים ממשיים לכיבוש והשתיים יורדות להפסקה בתיקו מאופס כשיפו בהחלט טובה יותר במחצית הראשונה, אך שחקניו של אורי קרגולה לא מצליחים לממש את היתרון לכדי כיבוש שער.

 

אורי קרגולה מאוכזב מכך שקבוצתו לא הצליחה לכבוש (אבייתר ברק)

 

למחצית השנייה, כפר שלם עלתה נחושה הרבה יותר אך עדיין לא הצליחה להגיע למצבים טובים לכיבוש, יפו המשיכה להיות מסוכת יותר והגיעה למצבים מסוכנים ליד רחבת השער של כפר שלם, אך יפו לא מצאה רגל מסיימת ועוד תשלם על כך בהמשך. 16 דקות לסיום המשחק, כפר שלם הגיעה למצב הכי טוב במשחק, קרלוס צ׳קנה מוביל את הכדור נהדר, ולאחר דאבל פס נהדר עם צ׳יקו מרזייב הכדור מגיע למאור לובין שמזווית לא פשוטה בועט ופוגע בעמוד, הכדור החוזר מגיע לשי מזור שמול שער ריק בועט החוצה, ללא ספק החמצת המשחק.

 

שער חשוב מאוד של מאור לובין (אבייתר ברק)

 

שבע דקות לסיום, כפר שלם יוצאת למתפרצת כשהכדור מגיע למאור לובין מול בן וולובלסקי שוערה של יפו, לובין מגלגל את הכדור לתוך הרשת וקובע 0-1 חשוב מאוד לכפר שלם! עם כיבוש השער קיבלנו התפרצות רגשות של שחקני כפר שלם ובעיקר של כובש השער, לובין שעשה את כל הדרך עד לקצה השני של המגרש לחבק את הבעלים הל הקבוצה אביחי יחיא.

 

שחקני כפר שלם חוגגים יחד עם אביחי יחיא (אבייתר ברק)

 

בסיום כפר שלם משיגה ניצחון חשוב מאוד ומתקרבת לחבורת הצמרת. כעת יוצאות הקבוצות לפגרה בת שבועיים, כשהקבוצות תצטרכנה לאגור כוחות ואולי אף להתחזק במספר שחקנים להגיע לסיבוב השני של הליגה ולנסות להגיע לפלייאוף.

במחזור הבא, כפר שלם תארח את מ.ס. דימונה לאחר שזאת עברה סיבוב רע במיוחד ואילו יפו תצא למשחק חוץ קשה מול כפ"ס שנמצאת מעליה בטבלה. 

שוקי סדיס שמח מאוד בסיום המשחק מול יפו (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו בשיא שלה - 80 הזויים ביציע. האוהדים האמיתים נשארו בבית (נסיך לבן 30-12-2017, 19:07)
    משבוע לשבוע יותר אוהדים בוחרים להשאר בבית. היחידים שמגיעים אלו חסרי החיים המשועממים,כל אלו שאין להם חברים מחוץ ליציע - חבורה של הזויים שכל היום חופרים אחד לשני בוואצאפ.בתמורה למאה ש"ח הם מקבלים התייחסות ממישהו וזה נותן להם תחושת שייכות. בפועל הם בחיים שלהם לא תרמו כלום למועדון ולא התנדבו מעולם לטובת המועדון. ויש את הסופר אומללים - אלו שבאים לאסיפות בשביל לדחוף את האף ולשחק אותה בעניינים,אבל בחיים לא יקחו אחריות על כלום,רק יודעים להפיל הכל על ההנהלה. בחיים לא יבואו לתלות שלטים,להתנדב בנוער,להזמין הסעה,לעזור בשיווק והבאת קהל צעיר בקיצור כלום! סתם טפילים בכיינים. עלק קבוצת אוהדים,יותר נכון קבוצת פרזיטים משועממים ונצלנים. אנשים מגודלים בני 50 מנפנפים בדגלים ומקללים כמו ילדים מהיציע,זה מה שנשאר מקבוצת האוהדים המפוארת.כיתה טיפולית!
  2. כפר שלם (יפואי 30-12-2017, 19:10)
    אתם חלשים כפר שלם בטעות שמתם גול
  3. לקרדה (כתום בנשמה 30-12-2017, 19:13)
    אך אך איזה כייף אבי איסק אכל לקרדה.בעזרת השם עוד הפסדים כאלה יפו יא אפסיים.
  4. מצאתי פיתרון! (המתוסכל 30-12-2017, 19:28)
    פעם לא היו לי חברים ואף אחד לא התייחס אליי,ואז מצאתי פיתרון! הצטרפתי לקהל של יפו ושם מצאתי המון אנשים כמוני. ואז אמרו לי שאם אתן מאה שקל בחודש אז גם יגידו לי שאני גבר ומלך ויכניסו אותי לוואצאפ שם אוכל כל היום לשמוח שהעיקר שיש קבוצה ויזמינו אותי לאסיפות וידאגו לי להסעות, וכל זה בלי לעשות כלום. הדרישה היחידה ממני זה רק להגיד שקרגולה הוא מאמן ווינר וליגה א זה המקום הכי טוב בשבילנו. אז אם גם אתה בודד וחסר חיים בוא תצטרף אלינו כי הברחנו את כל האוהדים האמיתים ונשארנו לבד ויש לנו מנהיג שמייצג אותנו קוראים לו איסק המקלל שגם הוא כמונו מגיע לבד למשחקים. יללה תבואו!
  5. איזה כיף!! (זעתרי 30-12-2017, 19:57)
    יפו אכלה אותה
  6. בר כהן תתעורר (אני מיפו 31-12-2017, 00:17)
    בר תחזור להנהלה ומהר. נהינו מועדון של לוזרים אף אחד לא רוצה לשים אצלנו שקל בגלל זה אנחנו תקועים אם מאמן שמפסיד לנו משחקים עם חילופים מפגרים ועם שחקנים שלא סופרים אותנו במיוחד נתי הפח שלא בא להודות לקהל. המועדון מת.
  7. אוהדי יפו,אתם מוזמנים להמשיך להצטלם עם אוהד רון ולעלות לווצאפ של הקבוצה (מכבי יפו 31-12-2017, 00:22)
  8. חידה לאוהדים של יפו (יפו יפו 31-12-2017, 00:33)
    מה שמותיהם של חברי העמותה שבחיים לא התנדבו לכלום ורק חופרים כל היום בווטצאפ,אלו שאף פעם לא התנדבו לתלות שלטים,להזמין הסעה לאוהדים,לנהל קבוצה בנוער,למכור מרצנדייז,להביא תוף,לסחוב דגל,לאסוף ילד שאין לו איך להגיע,לאסוף ולחלק תרומות לנזקקים,להביא כיבוד לאסיפות,להתנדב לשבת בקופות,לעזור בגיוסים לספונסר קטן בקיצור = מה השמות של האוהדים האלו?
  9. יפו ימגעילים אמן אמן ותרדו ליגה (אלי 31-12-2017, 08:24)
    כל הליגה לא סובלת אותכם
  10. נתי (יפו 31-12-2017, 08:51)
    אתה בושה אין לך כבוד רק איך אורי נותן לאפס כמוך לשחק והשאלה למה הוא רואה מה כולם רואיםלא יודע להתחלף
  11. די תפסיקו,אתם עושים לרון עמיקם גועל. (מחסל האגדות 31-12-2017, 11:46)
    מזל שיש פגרה של שני ימי שישי. עמיקם צריך זמן להתאושש.
  12. שכורים (הנהלה 31-12-2017, 13:13)
    הנהלה של שיעורים לפני משחק שותים וודקה עוריך דין שיכור
  13. ל- 12 (יפואי 31-12-2017, 16:21)
    מי שיכור? תראה כמה שגיעות כתיב יש לך... הזוי...
  14. נתי תתבייש ! (אוהד אמיתי יפו 31-12-2017, 16:21)
    ביקשתי שתיתן לנו לאכול את הכובע ואתה מאכיל אותנו במקום קש ? תעשה טובה תמצא לך קבוצה....
  15. עדן אולירי (עילאי גרייניק 28-06-2018, 17:28)
    עדן המלך והגבר של כולם