מאמן מהיציע: מחנה יהודה - בית"ר כפ"ס

אודי כבודי צפה בניצחונה של האורחת מכפר-סבא, ומנתח לנו את המשחק מנקודת ראות של מאמן. מה נקודת החוזק של בית"ר כפ"ס? איזה חיזוק משמעותי כפ"ס עשתה ששדרג את הקבוצה? זה ועוד בטור הבא.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-12-2017
  • 18:02

בית"ר כפר סבא הגיעה למשחק לאחר ששיחקה באמצע השבוע ועשתה הישג ענק כאשר ניצחה את בית"ר ת"א רמלה מהלאומית, במסגרת גביע המדינה,

עם צמד של עידן סרור. סרור שהצטרף רק בתחילת החודש לכפ"ס מוסיף לקבוצתו של נועם שוהם הרבה מחץ בקו הקידמי - רכש חשוב ששידרג את הקבוצה. מנגד, מחנה יהודה קבוצה שנמצאת בתחתית ובאה להילחם על הנקודות, במגרשה הסינטטי שיכול לתת לה יתרון על הקבוצה האורחת.

 

עידן סרור, בכפ"ס חיזקו את הקבוצה באזור הנכון ובשחקן הנכון. גם הפעם היה מעורב בשני השערים (יוסי סוריק)

 

המשחק התחיל בצורה מאוד חלשה מצד שתי הקבוצות. שני המאמנים עלו במערך התקפי כדי לנצח את המשחק. המשחק התנהל ברובו באמצע המגרש, כאשר בית"ר כפר סבא נראית קצת עייפה אחריי משחק הגביע. מחנה יהודה ניסתה להפעיל לחץ על שערה של כפ"ס, אבל נעצרה כל הזמן על ידי צמד הבלמים הטובים של כפ"ס - סולי צמח ואלעד שיק.

לקראת סוף המחצית הראשונה, כפ"ס קצת התעוררה ובעשר דקות ניצחה את המשחק, עם שער של דור מלכה ושער עצמי של מחנה יהודה.

 

סולי צמח, בצוותא עם אלעד שיק, מרכז הגנה מנוסה וטוב שמנע ממחנה לחזור למשחק (איתן ידגר)

 

במחצית השנייה, מחנה ערכה שלושה חילופים התקפיים במטרה ללחוץ על שערה של בית"ר כדי לנסות ולהציל את המשחק. אך כפי שכבר ציינתי, מרכז ההגנה המנוסה והטוב של כפ"ס, מנע ממחנה לחזור למשחק. מנגד, נועם שוהם, ביצע חילופים יותר הגנתיים כדי לשמור על התוצאה.

 

מחנה קבוצה עם חומר שחקנים טוב, תצא בשבוע הבא לאזור כשהיא צמאה לניצחון שירחיק אותה מהקו האדום. כפ"ס תארח את בית"ר נורדיה ותרצה להמשיך בפתיחת העונה החלומית שלה.

 

לסיכום: כפ"ס בעשר דקות עדיפות לקראת תום המחצית הראשונה הכריעה את המשחק. מרכז ההגנה הטוב והמנוסה של כפ"ס לא ניתן למחנה לחזור למשחק. מחנה קבוצה טובה ואני בטוח שהיא תאגור נקודות ותישאר בליגה. כפ"ס עושה עונה נהדרת ומקומה בפלייאוף העליון נראה בטוח וצודק.

 
שיהיה בהצלחה לשתי הקבוצות!

אודי כבודי בטור דעה על המשחק: מחנה יהודה - בית"ר כפ"ס

הוסף תגובה
תגובות