ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-14 בחסות ה"לזרוביץ"

מחזור מספר 14 הסתיים, מחזור בו נס ציונה ומכבי יבנה ממשיכות לנצח. כפ"ס מנצחת את מחנה ובקעת הירדן מנצחת את אזור ומתקרבת לפלייאוף העליון. בתחתית קרית גת מנצחת בחוץ את כפר קאסם... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? מי קבוצת המחזור ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-12-2017
  • 13:47

מצטייני הדרום:

שוער:

יהונתן שאבי (כפר שלם)

שוערה הצעיר של כפר שלם נמצא בעונה אדירה מבחינתו והשבוע הביא עוד נקודה לקבוצתו לאחר שהיה מצוין מול נורדיה, והגדיל לעשות כשעצר באחד על אחד את חלוצה של נורדיה אסף גובזה. 

 

הגנה:

רביד אשר (נס ציונה)

מגנה השמאלי של נס ציונה, גם הוא בעונה אדירה ומול הכח ר"ג מעבר לעבודת ההגנה הנהדרת שעשה, הוא תקף רבות ועזר להתקפת קבוצתו. והשיא היה כשבישל שני שערים. 

 

רביד אשר ממשיך בעונתו הנהדרת (רמי גרידיש)

 

שי מושל (קרית גת)

מגנה השמאלי של קרית גת. יכול לשחק במספר תפקידים. בהתחלה שיחק כמגן ושיתק את אדלשטיין המהיר, לאחר מכן עלה לשחק בקישור והנהיג את הקישור האחורי של קרית גת והיה דומיננטי בניצחון של הקריה. 

 

אור אלקבץ (מכבי יבנה)

בלמה המצוין שלמכבי יבנה, בעוד משחק טוב שלו. מנהל את ההגנה, שחקן חכם מאוד עם נסיון ברמות הגבוהות. תומך בהתקפה ואפילו כבש שער לטובת קבוצתו. 

 

אבי מסיקה (ביתר כפ"ס)

בלמה של בית"ר כפ"ס קיבל את הצאנס במשחק הגביע ולקח את ההזדמנות בשתי ידיים. היה מצויין בהגנה וניטרל לחלוטין את משחק בבתקפה של מחנה יהודה. 

 

קישור:

סהר לוי (נס ציונה)

איזה שחקן כוכב סהר לוי. מי יכול לעצור אותו? השבוע מול הכח הוא כבש שער ובישל עוד אחד. ומעבר לשערים ולבישולים הוא בעל הבית בנס ציונה וכל התקפה מסוכנת עוברת דרכו. 

 

סהר לוי, כוכב כדורגל! (רמי גרידיש)

 

עידן גמליאל (בקעת הירדן)

קשרה המהיר של בקעת הירדן. עשה עבודה נהדרת על כל אורך הקו, הגנה והתקפה. עידן במשחק התקפה טוב ויעיל בישל גול וכבש שער נוסף. יויחד עם שחר בלליטי הביאו את הניצחון המרשים על אזור.

 

יניב מזרחי (קרית גת)

קשרה הצעיר והמוכשר של קרית גת, רק הגיע השבוע מנס ציונה והכיח איזה טעות עשו בנס ציונה שלא נתנו לו צ'אנס ראוי. יניב קשר מוכשר שעובד קשה באימונים ומחוץ לאימונים, הטריד רבות את הגנת כפר קאסם וקינח בשער חשוב. 

 

רז אמיר (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה, בעל שליטה מעולה בכדור וראינו אותו כובש שער לא לפני שעובר את השחקן שלו. שחקן עם טכניקה גבוהה שיודע לכבוש שערים זה שייף לרמות הגבוהות ולשם הוא עוד יגיע. 

 

רז אמיר, שחקן ששייך לרמות הגבוהות (מני בן ארי)

 

שחר בלילטי (בקעת הירדן)

שחר בלילטי שלט באמצע המגרש של בקעת הירדן. כבש שער ובישל עוד אחד לעידן גמליאל שגם היה מצוין. שחר הגיע מהליגות הבכירות ולשם הוא כנראה יחזור בתום העונה. שחקן שמנהל את המשחק והכל למעשה עובר דרכו. 

 

התקפה:

יוסי אסייג (נס ציונה)

חלוצה המצויין של נס ציונה. כובש עוד צמד שערים, שחקן שכל מילה היא בו. חלוץ חכם, עם נוכחות ברחבה שיודע לכבוש שערים באלגנטיות.  

 

קבוצת המחזור: בקעת הירדן

בקעת הירדן עם מאמנה חנן אזולאי עשו ניצחון מרשים על הפועל אזור החזקה. הבקעה נמצאת בתקופה נהדרת שבה היא עושה ניצחונות מרשימים. תמשיכו כך! 

 

מאמן המחזור: שלומי משה (קרית גת)

חנן אזואלי מבקעת הירדן עשה ניצחון מרשים על הפועל אזר. עופר טסלפפה עשה עוד ניצחון מרשים ביותר על הכ"ח ר"ג. אבל מעל כולם הרשים השבוע מאמנה הצעיר והמוכשר של קרית גת, שלומי משה.שלומי חלוץ מהגדולים שהיו בליגות הנמוכות מוביל את קרית גת לחוף מבטחים. שאפו ענק למאמן צעיר שקיבל את המושכות רק לפני מספר שבועות! 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקון טעות (מן מן 26-12-2017, 22:43)
    יניב מזרחי. לא היה אף פעם קשר חלוץ 9 טבעי ומשחק בשני הכנפיים. ימין ושמאל (שליטה בשני הרגליים )
  2. מה עם שעריים (שערוקי בנשמה 27-12-2017, 12:06)
    אוהד רון אתה לא תגיד משהו טוב על שעריים השחקנים נותנים את נשמה במגרש