מאמן מהיציע: סקציה נס ציונה - הכח עמידר ר"ג

דורון ממן, המאמן הוותיק והמוערך בטור דעה על המשחק בין נס ציונה להכח עמידר ר"ג שהסתיים בניצחון מרשים של נס ציונה. מי צד את עיניו של ממן בנס ציונה? מה נקודת התורפה של נס ציונה? מה נקודות האור של הכח ומה סירוטקין צריך לעשות כדי להציל את קבוצתו מירידה? הכל בטור הבא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-12-2017
  • 19:27

חזינו במשחק חד צדדי, שבו נס ציונה שלטה במשחק החל מהדקה הראשונה והוכיחה שמקומה במקום הראשון בצדק. אני לא רואה יריבה שיכולה להתמודד איתה או להפריע לה בדרכה ללאומית. רואים שהקבוצה מאומנת ומגיע שאפו גדול לטסלפפה. שאפו נוסף מגיע להנהלת נס ציונה, שלא עשתה את הטעות שבדרך כלל כולם עושים, והמשיכה עם טסלפפה לעונה נוספת. טסלפפה מצידו מחזיר להם ומוכיח שהוא המאמן מספר אחד בליגה.

 

עופר טסלפפה, קיבל את האמון של נס ציונה לעונה נוספת, מוכיח שהוא המאמן הכי טוב בליגה (מני בן ארי)


נס ציונה שטפה את המגרש והניעה את הכדור בצורה מושלמת, המגינים תומכים בהתקפה, במיוחד רביד אשר, ולמעלה יש להם שלישיית התקפה קטלנית - בונפלד, אסייאג ומעל כולם סהר לוי שתענוג לראות אותו. לוי שחקן חכם מאוד, כל הזמן בתנועה, מאיים על השער, מפטם את החלוצים ובנוסף גם עושה הגנה. קפטן אמיתי, ללא ספק מעל לליגה.

 

סהר לוי, עושה הכל מהכל במגרש, שחקן מעל הליגה (מני בן ארי)


התוצאה יכלה להיות כפולה אלמלא ההחמצות של נס ציונה. אבל בגדול, הכתומים הוכיחו שהם הכי טובים בליגה וזה רק עניין של זמן עד שהם יבטיחו באופן רשמי את העלייה ללאומית. למעשה ראיתי קבוצה כמעט ללא נקודות תורפה, אולי קצת איטיות בהגנה, אבל הם מחפים על זה בניסיון וחוכמת משחק.

 

שחקן נוסף שמצא חן בעיניי בתוך ים הכישרון שיש בנס ציונה, שחקן שאינו בולט וזוכה לתשומת לב, הוא בן שמעוני הקשר האחורי. שמעוני עשה עבודה מצוינת והרס את כל ההתקפות של הכח במרכז המגרש. פעם ראשונה שאני רואה אותו, זה שחקן שכל מאמן היה רוצה בקבוצה שלו.

 

נס ציונה קבוצה כמעט ללא נקודות תורפה, אולי קצת איטיות בהגנה שמחופה בניסיון וחוכמת משחק (מני בן ארי)


לגבי הכח עמידר ר"ג. אחרי קיץ שבו החתימו הרבה מאוד שחקנים, שלפחות על הנייר היו אמורים לעלות את הקבוצה ליגה או לפחות להתמודד על העלייה, כמו שהם נראו אתמול - הם יותר יתמודדו על החיים שלהם בליגה. יש להכח כמה נקודות אור - רפי עמוס ומוטי אוחיון, היחידים שמסוגלים לייצר משהו חיובי בחלק הקדמי, וגם אדם מילאד בקישור האחורי שהיה מחויב. חוץ מזה אין מה להרחיב על הכח, ואם הם לא יתעוררו, אז הם כנראה יתעוררו בליגה ב'.

 

מוטי אוחיון, אחת מנקודות האור הבודדות של הכח. סירוטקין - יש לו הרבה עבודה, צריך לחשוב יותר על משחק ההגנה (איתן ידגר)


לסירוטקין יש הרבה עבודה ועבודה שונה ממה שהוא הורגל בשנים האחרונות. יותר עבודה על משחק ההגנה, שיתוף שחקנים יותר מחויבים, פחות לחשוב רק על התקפה, כי אין לו כרגע את הכלים המתאימים. בקיצור הרבה עבודה יש לחיים.

 

מילה טובה לסיכום מגיעה גם למכבי יבנה שעושה עבודה מצוינת, ואלמלא הריצה המטורפת של נס ציונה, היא הייתה עולה ללאומית כי שם מקומה. גם למאמנה אלי כהן שעושה עבודה מצוינת מגיעה מילה טובה.

דורון ממן בטור דעה על המשחק: סקציה נס ציונה - הכח עמידר ר"ג

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיקור הוגן ונכון (יבנה הייתי במשחק 26-12-2017, 21:22)
    אני מקווה שתגיע אלינו בעונה הבאה מאמן מצוין זוכרים שעלית ללאומית עם מכבי באר שבע על חשבוננו
  2. בול (נס ציונה 26-12-2017, 21:51)
    סיקור מקצועי ומעניין
  3. ממן ענק (אדום באר שבע 26-12-2017, 22:51)
    מתבזבז תחזור לאזור תעזוב אותך מהמרכז אתה מאמן מצוין
  4. דורון ממן אוהב אותך (מלאכי 26-12-2017, 22:52)
    מאמן מצוין למרות שקיללנו אותך אנחנו אוהבים אותך תבוא אלינו בשנה הבאה ותעלה אותנו ליגה
  5. סיקור מצויין (אבי 26-12-2017, 23:25)
    כתבה מעניינת ומקצועית שאפו!