עשתה את שלה: כפ"ס ניצחה את מחנה יהודה

בית"ר כפ"ס מי שגברה על בית"ר ת"א מהלאומית באמצע השבוע במשחקי הגביע, הגיעה למשחק מול מחנה יהודה, לא הציגה משחק גדול אבל ניצחה ומסתכלת קדימה. מחנה יהודה? חייבת חיזוק דחוף, אחרת תמצא עצמה בליגה ב'. דור מלכה וניב שראל כבשו את השערים לכפ"ס.

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-12-2017
  • 08:28

במסגרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום, נפגשו הפועל מחנה יהודה ובית"ר כפ"ס במגרש הגרוע בסינטטי אשר במושבה. כפ"ס שגברה בניצחון יוקרתי ביותר על בית"ר ת"א במשחקי הגביע, הגיעה למשחק בידיעה שהיא רק רוצה 'לעבור' את המשחק בניצחון, ולנסות לשמור על השחקנים כמה שיותר. מחנה יהודה הגיעה למשחק במטרה להפתיע את כפ"ס ולתפוס אותם קצת עייפים.

 

שחקני כפ"ס לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק נפתח לא טוב ובקושי היו מצבים בשני הצדדים, בדקה ה-12 ירדן פינטו מכפ"ס מכשיל שחקן מחנה יהודה מרחק של 25 מטר מהשער, אוריאן יעקב ניגש לכדור את הבעיטה החופשית אך טמיר ללו שוערה של כפ"ס הודף למשקוף ולקרן.

 

טמיר ללו מונע שער ממחנה יהודה (איתן ידגר)

 

את כדור הקרן הרים אוריאן יעקב שמצא את אדיר חליפה שנגח מתוך הרחבה והחוצה, הזדמנות נדירה וטובה למחנה שהוחמצה. המשחק היה חלש מאוד במחצית ראשונה ולמעשה רק בדקה ה-42 עידן סרור מכניס כדור יפה ליוני שגיב, שמרים היישר לראשו של דור מלכה שכובש עם הראש פנימה. מבצע יפה של שחקני כפ"ס שמסתיים בשער. 1-0 לכפ"ס.

 

כפ"ס חוגגת את השער של דור מלכה ויורדת להפסקה עם יתרון כפול (איתן ידגר)

 

לא עוברות 2 דקות וקיבלנו התקפה יפה נוספת של כפ"ס, אברה מעביר כדור לעידן סרור שמוסר יפה לניב שראל שכובש וקובע 2-0 מדהים של כפ"ס עם הירידה להפסקה.

 

במחצית השנייה חיפשנו דברים מעניינים לכתוב אבל למרות המאמצים הרבים לא מצאנו כלום ששווה אזכור. המשחק הסתיים ב-2-0 לטובת כפ"ס שיכולה להיות מרוצה מאוד מהתוצאה שהגיעו משערים קבוצתיים יפים מאוד.

 

סולי צמח עוצר את אוריאן יעקב (איתן ידגר)

 

מנגד מחנה יהודה יכולה להיות מרוצה מהצד השמאלי שלה, שכולל את צור מור המגן שמנסה כל הזמן לעזור להתקפה, ויחד עם אוריאן יעקב שהיה מאוד מסוכן, היוו חלק התקפי טוב של מחנה והשיתוף פעולה ביניהם בטוח שיניב עוד שערים למחנה. מחנה צריכה לקוות שהצד הימני יעבוד יפה כמו השמאלי.

 

היה מסוכן מאוד אך זה לא הספיק, אוריאן יעקב (איתן ידגר)

 

משחק טוב של מור צור שניסה לתקוף הרבה מאגן שמאל (איתן ידגר)

 

אדיר חליפה מנסה לקחת כדור גובה מול סולי צמח (איתן ידגר)

 

אדיר חליפה היה נייד מאוד, אבל חייב להישאר באזור המסוכן כי כשהוא רחוק מהשער הוא לא אפקטיבי.

 

נועם שוהם שמח מאוד על הניצחון! (איתן ידגר)

 

תגובתו של נועם שוהם מאמנה של כפ"ס לאחר הניצחון: "עברנו שבוע קשה והשחקנים הראו הרבה אופי והמון מחויבות. לא קל לבוא מהגבהים של הגביע, למשחק בתנאים כאלה. אני שמח שידענו לקחת את הנקודות וזאת הייתה המטרה. משחק ההגנה שלנו היה מצוין, ולא זכור לי שמחנה הגיעה להזדמנות במשחק. ננוח קצת ונחזור שבוע הבא רעננים כדי לסיים את הסיבוב הראשון כמו שצריך".

כפ"ס משיגה ניצחון ומשיגה את מטרתה לאחר הניצחון בגביע באמצע השבוע (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר סבא הטובה בליגה (ירין 23-12-2017, 08:53)
    ללא ספק קבוצה מצויינת כדורגל מודרני שחקנים עובדים קשה במגרש כל הכבוד למקסים על הקבוצה שבנה השנה אני נהנה מהקבוצה
  2. קבוצה כמו המאמן שלה (סמואל 23-12-2017, 08:55)
    ביתר נראית כמו שהמאמן שלה שיחק נלחמת משקיעה ומסודרת מאוד כל הכבוד לכולם רק תמשיכו ככה
  3. נו גריה מה אתה אומר לעצמך?? (מחנאי 23-12-2017, 10:38)
    גריה מרסק את הקבוצה החלטות הזויות צורי עטר לא מתאים לאמן נערים ג' איך אתה מצפה שהקבוצה תצליח שאתה עושה הכל הפוך??הבאתם שחקנים שלא מסוגלים להבקיע שער ונתתם לצורי הקוסם לאמן יאללה שנה הבאה דרבי עם עמישב ועם בית'ר לפחות יהיה מעניין
  4. כל הכבוד כ״ס (יגאל 23-12-2017, 12:38)
    תמשיכו ככה תבואו צנועים תנו עבודה במגרש אם כל שחקן יתן כל משחק 100% תעשו עונה חלומית. יש לכם את הכלים להצליח ומאמן ענק.
  5. כייף לאאות השנה את ביתר כפס (איציק הגדול 23-12-2017, 15:50)
    מחויבות,רצינות שילוב מדהים של ותיקים וצעירים עם המון כדורגל חיובי חיבור מדהים ויוצא מן הכלל שאפו לכל הצוות שמביא אותה בגדול השנה!!! אין כמו ביתר חיים טובים בכפר!!!
  6. רק ליאור יעשה סדר (מחנאי 23-12-2017, 17:51)
    להחזיר את ליאור שחר. רק הוא יכול להציל את הקבוצה מהסלט שאנדריי עשה וברח.
  7. חברים נועם שוהם זה מאמן לליגת העל (יחיאל 23-12-2017, 18:14)
    ביתר כפר סבא זכו בו העונה זה שהוא מאמן בליגות האלה זה עוול בשבילו עם אחד כמו גיא לוזון קיבל את מכבי חיפה ונועם צריך לאמן בליגה א זה אומר הכל
  8. שחררתם את ננו מפגרים (SUS 23-12-2017, 21:26)
    מפגרים
  9. ל6 החמוד (א מ ה 23-12-2017, 23:41)
    אנדריי הביא את השחקנים הכי טובים שיש . זה ששיחררו אותם תבדוק מי עשה ולמה . תבדוק עם המנהל קבוצה שחופר בור למי שבא לאמן הקבוצה עלתה ליגה שהוא לא היה עכשיו מחכה לתשובה
  10. לכל אוהדיי מחנה יהודה (אריק 24-12-2017, 08:59)
    ירון מעוניין להוריד את הקבוצה ליגה מתוך אינטרס אישי לכן הוא אסף סביבו אוסף של נבלות כולל אנדריי אסולין שאין לו מושג . בשנה שעבר התחלתה להרוס ואז העיפו אותך השנה באת להשלים את המלאכה ואת הנזקים שעשיתם אתה וירון לא יצליחו לתקן השנה .אנדריי וירון הורידו את מחנה ליגה.
  11. למספר 10 (חבר ה 24-12-2017, 09:53)
    אתה לא מדייק תבדוק איזה שחקנים הביא אנדריי השנה ולאחר מכן תבדוק מי דאג לשחרר אותם שתדע את התשובה אני מזמין אותך היום אחרי האימון של הבוגרים לשיחה
  12. למס 11 (אריק 24-12-2017, 14:21)
    לא הייתי באימונים קרוב ל15 שנה ולכן אני לא אגיע עוד15 שנה.פעם הייתי בא למשחקים אבל אחריי שראיתי ושמעתי מכמה אנשים מה קורה בקבוצה (חלקם נמצאים עדיין במערכת)אתם פשוט בושה העפתם אנשים שהקבוצה הייתה הבית שלהם והבאתם אנשים שעושים רק נזק ורע לקבוצה .אתם יורדים ליגה השנה המערכת רקובה .