תחזית ליגה ב' דרום א': מחזור 14

אודי כבודי מי שמכיר יותר מכל אחד אחר את ליגה ב' הן כמאמן והן כשחקן, בתחזית לקראת המחזור שבפתח. מי לדעתו תנצח במשחק העונה בין שמשון כפר קאסם לצעירי טייבה? האם אור יהודה תנצל את המפגש בין שמשון לטייבה לצמק את הפער מהמקום הראשון? זה ועוד הכל בתחתית שלפניכם.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-12-2017
  • 11:04

הפועל קרית אונו - שמשון תל אביב
שתי קבוצות התחזקו השבוע. עומר הלוי וצחי שרון הצטרפו לשמשון ת"א וקרית אונו החתימו את אלירן מגול. הקרייה חייבת ניצחון אחרת היא תהיה ממש עמוק בתחתית. לעומתה, שמשון ת"א מגיעה אחרי הפסד מפתיע מול נחלת יהודה, שמשון לא יכולה להרשות לעצמה הפסד נוסף. תוצאת תיקו תשקף את המשחק.

 

מועדון ספורט צעירי טייבה - שמשון כפר קאסם
המשחק המרכזי של המחזור, משחק העונה, משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. מצד אחד שמשון שמראה משבוע לשבוע את ההשתלטות שלה על הליגה, כמו שכבר ציינתי, התוספת של שי מאור, שידע לחזק את הקבוצה עם שחקנים בולטים מליגה א', חיזקה מאוד את השאיפות של שמשון לעליית ליגה. מנגד צעירי טייבה, קבוצה שרצה מתחילת השנה בצמרת הגבוהה, ויודעת שהפסד שלה עלול לגמור סופית את הסיכוי לסיים במקום הראשון. שמשון כפר קאסם, עם שלל כוכביה, ינצחו את המשחק. ניצחון של שמשון כפר קאסם.

 

שי מאור, המאמן הותיק והמוערך של שמשון. מולו צביקה לוי, המאמן הצעיר והמבטיח של צעירי טייבה - במשחק העונה (ארז נעמן, איתן ידגר)


הפועל פרדסייה  - מכבי עירוני עמישב פתח תקוה 
שתי קבוצות עם חומר שחקנים טוב לליגה. פרדסיה יודעים שאם הם מפסידים הדרך לליגה ג' קרובה. מנגד עמישב שמגיעה אחרי הפסד בבית לשועאע, חייבת לנצח כדי לברוח קצת מהתחתית הבוערת. לעמישב יש את הכלים, עם נתנאל ועקנין ושירן היימן. אבל בסוף להערכתי המשחק יסתיים בתיקו.


עירוני בית דגן - מועדון כדורגל עירוני אור יהודה
בית דגן ההפתעה הנעימה של הליגה, עם סגל מצומצם ותקציב נמוך עושה עד עכשיו עונה נהדרת.  אור יהודה שעלתה למקום השני, אחרי ניצחון ענק במשחק הצמרת מול בני טייבה, רוצה לכבוש את הפסגה. עם שחקנים כמו ברק בדש, משה עמר, ארנון טמיר והשוער המצויין, גל פלמנבאום. כשעל הקווים יש להם את אחד המאמנים הטובים בליגה, יעקב טל, אני צופה שאור יהודה תעשה את העבודה ותחזור עם שלוש נקודות. ניצחון לאור יהודה.

 

יעקב טל, אחד המאמנים הטובים בליגה (רמי גרידיש)

 

בית"ר פתח תקוה - אגודת ספורט חולון מור
פ"ת בתקופה לא טובה, חוזרת להיות הקבוצה ששבוע אחד מנצחת ושבוע אחרי מפסידה. החיסרון של אביעד זרביב מורגש מאוד, ודור אזולאי לא יכול לקחת הכל עליו. מנגד, חולון עשתה נקודה ראשונה בשבוע שעבר ותרצה להמשיך ולצבור נקודות במאבק ההישרדות בתחתית. שחקנים מנוסים כדוגמת יובל עופרי, יכולים להביא להם את שלוש הנקודות. אני הולך על ניצחון של חולון.


הפועל איחוד בני ג'ת - הפועל נחלת יהודה ראשל"צ
גית אחריי תוצאה נהדרת מול שמשון בני טייבה. שחקנים כמו מור זהבי, שחף נעמי ועידו אביטן יכולים להביא את הנקודות. מנגד, נחלת יהודה הפתיעה מול שמשון ת"א. בנחלת יש שחקנים עם הרבה ניסיון כמו רוני אוחנה, רועי אליהו, שי גבאי ובן חיון יכולים להכריע את המשחק לזכות נחלת. שתי קבוצות שמגיעות אחרי שהפתיעו בשבוע שעבר. המשחק יסתיים בתיקו.

 

רן בן שמעון, חיזוק משמעותי בחוד של בני טייבה


הפועל כפר קאסם שועאע - שמשון בני טייבה
כפר קאסם עשתה ניצחון חשוב מאוד נגד עמישב וטיפסה קצת בטבלה. שועאע תרצה להמשיך ולטפס במעלה הטבלה. אך מנגד, טייבה שעדיין לא מצליחה לייצר שרשרת של ניצחונות, החתימה השבוע את אחד החלוצים הטובים בליגה א', רן בן שמעון. תוסיפו אליו את אלעד כהן, חי אטיאס, חן לוי ועוד, וטייבה חייבת ניצחון כדי להידבק לצמרת הגבוהה. אני מהמר על ניצחון של טייבה.


מועדון ספורט בני יפו אורתודוכסים - מועדון ספורט רוח תל אביב
בני יפו עשתה ניצחון חשוב מאוד נגד קרית אונו, יפו התחזקה לאחרונה ותרצה להמשיך ברצף הניצחונות כדי לטפס במעלה הטבלה. מנגד, רוח חשבון שמצידה עושה תוצאות מפתיעות מפעם לפעם. אבל הפעם יפו תהיה המנצחת. ניצחון של בני יפו.

 

בהצלחה לכולם.

אודי כבודי, תחזית ליגה ב' דרום א': מחזור 14

הוסף תגובה
תגובות
  1. רבע שעה פנדל (יוסי 21-12-2017, 12:38)
    רבע שעה פנדל לכפר קסם השופט שורק
  2. איך אודי שהוא מאמן כל כך ותיק ומנוסה עוד לא חטפו אותו כל הקבוצות שיש להם מאמנים חלשים. בהצלחה אודי א (לא ברור לי איך 21-12-2017, 14:11)
  3. הוגנות (אוהד 21-12-2017, 16:15)
    אני מקווה שהשופט יהיה הוגן , ולא ישפוט לתובת שמשון , אנחנו רוצים כדורגל הוגן
  4. חבל לכם על הזמן (אפי מימון 21-12-2017, 18:31)
    רק אור יהודה עולים קדימה אור יהודה נשמתי היקרה היידה אור ואהבה אפי הגדול מתחלים
  5. 1 מתוך 8 (אמיר 22-12-2017, 17:41)
    אודי להשתפר , 1 מתוך 8 , חלש בניחושים .