"מקווה שהלב והנשמה תנצח את הכסף הגדול של כפר קאסם"

כך אמר צביקה לוי, מאמנה המצליח של צעירי טייבה שמארחת השבוע למשחק עונה את שמשון כפר קאסם. עוד מוסיף צביקה:"שהטוב ינצח ושהתוצאה תוכרע על המגרש"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-12-2017
  • 14:17

השבוע משחק עונה נגד שמשון כפר קאסם. מה צפוי?

"צפוי משחק מאד קשה בין שתי קבוצות שרוצות לעלות ליגה. זה משחק בית שלנו, מול הקהל הגדול שלנו שירצה לבוא ולעודד אותנו וזה ייתן לנו רוח גבית. אצלנו בבית אסור לנו למעוד ואני בטוח שכפר קאסם יבואו למשחק במטרה לנצח ויהיה משחק מעניין".

 

מה אתה חושב על כפר קאסם העונה?

זה לא סוד שיש להם את הכסף הכי גדול בליגה, ואולי הכי גדול שהיה אי פעם בליגה ב'. זה גרם להרבה קבוצות לפתוח את הכיס, אבל בסופו של דבר משחקים על המגרש שחקני כדורגל ולא ארגזים של כסף. אני בטוח שהלב והנשמה שיש בקבוצה ובעיר טייבה, ינצחו את הכסף הגדול של כפר קאסם".

 

בתקופה האחרונה אתם איבדתם נקודות וגם את המקום הראשון, מה הסיבה לכך?

"סה"כ אין סיבה מיוחדת לאיבוד הנקודות שלנו, אנחנו משחקים טוב פשוט הכדור לא נכנס. מגיעים למצבים טובים ולא כובשים. קבוצות באות מולנו ומסתגרות וזה מקשה עלינו. אני לא מתלונן כי זה הכדורגל".

 

ספר קצת על המועדון מטייבה, למי שלא מכיר?

"טייבה זה מקום מדהים, עם אנשים שמנהלים את המועדון שאכפת להם מהקבוצה. יש אצטדיון בטייבה שלא מבייש ליגות בכירות יותר ולעיר כמו טייבה מגיעה קבוצה בליגות הבכירות. טייבה זו עיר של כדורגל, יש תנאים להצליח ומקווה שנעמוד במטרות שלנו העונה".

 

מילה לסיום? "שיהיה בהצלחה ושהכדורגל ינצח".

 

 

צביקה לוי, מאמנה הצעיר והמצליח של טייבה. רוצה לנצח את הכסף הגדול מכפר קאסם. צילום: איתן ידגר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופטים (יוסי 20-12-2017, 16:55)
    אתם צרכים לבקש שופט בכיר אתם יודעים כל השופטים בליגה*****
  2. יללה טייבה רק ניצחון (אדום 20-12-2017, 19:19)
    יללה טייבה רק ניצחון
  3. יללה טייבה רק ניצחון (אדום 20-12-2017, 19:19)
    יללה טייבה רק ניצחון
  4. כפר קאסם ינצחו אותכם (נסים 20-12-2017, 20:18)
    אדון מאמן, לכפר קאסם יש את ההתקפה הכי קטלנית בליגה וההגנה הכי חזקה בליגה, אין לכם מה לחפש נגדם. הם פשוט קבוצה מדהימה. שיחקתי נגדם וראיתי את הכדורגל שלהם ממש קבוצה מושלמת.
  5. כשמועדון הוא רק כסף (מתעניין 21-12-2017, 10:10)
    כל הקבוצה שלך נשענת על תקציב מטורף לליגה ב', פתאום מגיעים יותר מטורפים ממכם אז אתם בוכים. איבדתם פרופורציות שחקנים בינוניים מקבלים שכר של מנכ"ל של חברה גדולה.