בני יפו: עשתה את השינוי הדרוש בדרך לניצחון 1:3 על קרית אונו

צמד של עפר סער במחצית הראשונה ושער נוסף של סכחפי סלים במחצית השנייה, הכריע את משחק התחתית החשוב בין בני יפו לקרית אונו. כפיר עטיה מקרית אונו הצליח רק לצמק במחצית השנייה. עדי לוי: "התחזקנו בשחקנים הנכונים שיביאו לנו את היציבות"

  • על ידי: דורון נגר
  • 18-12-2017
  • 09:08

בני יפו אירחה ביום שישי האחרון את קרית אונו למשחק תחתית חשוב בין הקבוצות, כאשר כל אחת מהקבוצות רצתה לחזור למסלול הניצחונות, לאחר שיפו נוצחה במחזור הקודם על ידי בית דגן, וקרית אונו סיימה בתיקו מול נחלת יהודה.

 

כבר לאחר עשר דקות של משחק, עדן שעשע, שחקן החיזוק של בני יפו שהצטרף רק לאחרונה לקבוצה, הוציא את בני יפו להתקפה מתפרצת נהדרת שהמשיכה עם כדור עומק שנמסר לעפר סהר שגלגל את הכדור בין רגליו של, יקיר קרטה שוערה של קרית אונו.

 

בני יפו המשיכה לשלוט במשחק ולאחר כחצי שעה של משחק, היה זה שוב עדן שעשע, שלאחר הנעת כדור מאמצע המגרש בינו לבין ניסים אליהו ורמי אשקר, מצא שוב את עפר סהר שכבש את שערו השני במשחק.

 

עדן שעשע, החיזוק הטרי של בני יפו, הוסיף הרבה מחץ ליפו והיה מעורב בשני השערים הראשונים לזכות קבוצתו (צילום: מני בן ארי)

 

אחרי כיבוש השער, קרית אונו החלה ללחוץ ועד תום המחצית אף הגיעה לשתי הזדמנויות מצוינות לכיבוש. מצב של אחד על אחד ובעיטה חופשית נהדרת שנבעטה אל החיבורים, אך איברהים ג'רם שוערה של בני יפו שמר על רשת נקייה.

 

גם את המחצית השניייה קרית אונו פתחה עם שליטה ולחץ על שערה של בני יפו. ורק לאחר כרבע שעה של משחק במחצית השנייה, כפיר עטיה הצליח לצמק את התוצאה לאחר ערבוביה ברחבה. 

 

קרית אונו המשיכה ללחוץ, אך סלים סכחפי, שנכנס למשחק מספר דקות לפני כן, עשה דאבלפס עם סעיד ושלח את הכדור לקורה הימנית ופנימה. מזה קרית אונו כבר לא הצליחה לחזור והמשחק הוכרע לזכותה של בני יפו.

 

בני יפו תארח במחזור הבא את רו"ח תל-אביב למשחק על 6 נקודות. מנגד, קרית אונו תארח את שמשון תל אביב החזקה, הפסד נוסף והתחתית הבוערת תהיה קרובה מתמיד.

 

קרית אונו, הפסד נוסף בשבוע הבא מול שמשון ת"א, והתחתית תהיה קרובה מאוד (צילום: איתן ידגר)

 

עדן שעשע, החיזוק שהגיע לבני יפו מעירוני שדרות, ומי שהיה מעורב בשני השערים הראשונים אמר בתום המשחק: "אני שמח על הניצחון החשוב של הקבוצה. הקבוצה התחזקה בימים האחרונים וברגע שנתחבר כולם, תהיה לנו קבוצה טובה וחזקה"

 

עדי לוי, מאמנה של בני יפו אמר בסיום: "ניצחון ששיחרר המון לחץ. אחרי פתיחת עונה טובה, נקלענו לתקופה ששום דבר לא עבד והפסדנו משחקים בקלות ואולי בקלות רבה מידי. יחד עם זה חיפשנו לחזק את הקבוצה בשחקנים המתאימים שיביאו לנו את היציבות הדרושה. אני מקווה שהשחקנים שהצטרפו: עדן שעשע, ניסים אליהו ובן אלפסי ישתלבו מהר ועם הבסיס של שחקני הבית נעשה עונה טובה".

עדי לוי מאמנה של בני יפו, מאמין שהחיזוק שהביא ייצב את הקבוצה ויוביל לעונה מוצלחת

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיזוק דחוף (אחד שמבין 18-12-2017, 09:56)
    אמנון תביא חיזוק דחוף להתקפה אחרת תמצא את עצמך בחוץ . השועלים מחכים שתיפול...
  2. שאפו (צביקה לוי 19-12-2017, 19:09)
    עדי עלה והצלח.אתה מאמן גדול מאמין שתעשו עונה טובה.