כפר קאסם משחקים 90 דקות ובסוף נס ציונה מנצחים

מחצית ראשונה ללא הרבה מצבים, אך נס ציונה כרגיל יודעת לכבוש. במחצית השנייה כפר קאסם היו יותר טובים, תקפו את שער נס ציונה ואפילו הצליחו להשוות מרגליו של מתן לוטטי. אבל אז הגיע כהרגלו, יוסי אסייג, שלא בטוח שנגע הרבה בכדור לפני, ובשער אלגנטי, כבש את שער הניצחון. מי צריך להרשים כשיש לך את אסייג?

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-12-2017
  • 11:06

מחזור מספר 13 הביא לנו את המשחק המעניין בין מ.ס. כפר קאסם בין נס ציונה המובילה הגאה. המשחק שוחק בכפר קאסם, מגרש יפהפה עם משטח חדש. יפה שמשקיעים בכפר קאסם באצטדיון חדש. קהל רב הגיע למשחק בעיקר מכפר קאסם שהביאו כ-400 צופים. מנס ציונה הגיעו עוד כ-70 צופים שניסו לעודד את קבוצתם לאורך כל המשחק, אבל במגרש שמענו עידוד יפה מצד קהל כפר קאסם שרצה לדחוף את קבוצתו לניצחון.

 

המשחק נפתח טוב כשכל קבוצה מנסה להפתיע את השנייה עם קצב טוב ומהיר, וראו ששני המאמנים באו להכריע את המשחק. 

 

אוהד בוזגלו עלה במטרה לנצח (איתן ידגר) 

 

כבר בדקה ה-12 דניאל תרועה מנס ציונה מוצא בכדור ארוך מצד לצד, את המגן רביד אשר שספק מרים ספק בועט לשער והכדור מגיע באופן מסוכן סנטימטרים ליד החיבורים. 3 דקות עוברות ושוב דניאל תרועה שהיה פעיל מאוד במחצית הראשונה, מוסר יפה לנאור סבג שבועט מ-16 מטר שטוח וגיא סלם הודף לקרן. בעיטה טובה ומסוכנת. 

 

בדקה ה-21  הכדור נשלח לעבר התקפת נס ציונה ובלם כפר קאסם עומרי כהן נוגע בידו, השופט שורק לכדור חופשי לטובת נס ציונה כ -30 מטר מהשער. סהר לוי ניגש לבעיטה החופשית, בועט כדור חזק שפוגע בקרקע לפני קו השער, מטעה את שוער גיא סלם ונכנס פנימה. 1-0 לנס ציונה, טעות קשה של סלם. עד סיום המחצית ראינו משחק שקול ללא מצבים מיוחדים וללא צורך מהשוערים להתאמץ. והמחצית מסתיימת ב- 1-0 לנס ציונה. 

 

סהר לוי כובש וחוגג עם הקהל (איתן ידגר) 

 

המחצית השנייה נפתחה, כאשר למחצית עלתה כנראה רק קבוצה אחת על המגרש וזאת הייתה כפר קאסם. כבר בדקה ה-47 אוהד אדלשטיין המהיר והטוב, הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה, עמית שמש הודף לא טוב, ולאחר ערבוביה הכדור נשלח לאורך הרחבה של נס ציונה ואף שחקן כפר קאסם לא דוחק  פנימה, למרות גלישה של עומרי כהן הבלם שמפספס בסנטימטרים את הכדור...

 

מוחמד בדיר מנסה לגבור על יוסי אסייג (איתן ידגר)

 

12 דקות מפתיחת המחצית השנייה קיבלנו התקפה של כפר קאסם, אוהד אדלשטיין המצטיין בעוד פריצה יפה  על הקו מרים היישר לטל ארז שנוגח מתוך הרחבה החוצה. בדקה ה-63 כפר קאסם מגבירה את הלחץ, אוהד אדלשטיין ומתן לוטטי עושים מספר מסירות יפות ביניהם וחודרים לתוך הרחבה, לוטטי מוכשל ברחבה ע"י נאור סבג והשופט ללא היסוס מורה על הנקודה הלבנה, פנדל מוצדק לכפר קאסם. מתן לוטטי ניגש לבעוט את הכדור, כובש ולא חוגג לאחר השער כנראה בגלל ששיחק בשנה שעברה בנס ציונה והוא רוצה להיות נחמד אליהם, בכדי שאולי יחשבו עליו לעונה הבאה. חבל שהשחקן לא חוגג למרות שהקהל שלו חגג יפה ביציע... 1-1!

 

מתן לוטטי כובש ולא חוגג... חבל... (איתן ידגר) 

 

לאחר השער השוויון אפשר להגיד שנס ציונה עלתה למחצית השנייה והתחילה לשחק כדורגל ואף לאיים על השער. בדקה ה-70 נס ציונה יוצאת להתקפה, ולאחר מספר מסירות במרכז השדה הכדור מגיע לדניאל תרועה שמוכשל על קו ה-16, סהר לוי בועט מעבר לחומה אבל גיא סלם הודף יפה. 

 

אוהד אדלשטיין ניסה, אך לא הצליח להביא לקבוצתו נקודות (איתן ידגר) 

 

בדקה ה-82 נס ציונה תוקפת, נאור סבג המוכשר שולח כדור ארוך אל עבר יוסי אסייג שמשתלט יפה על הכדור, פורץ לרחבה מהמרכז ומגיע בקלות  מול שוער הכפר גיא סלם, אסייג מגלגל פנימה וקובע 2-1 ענק של שחקן ענק. לא ברור איפה היו הבלמים של כפר קאסם וחבל, כי הקלות ששחקן יריב כמו יוסי אסייג קיבל זה לא מובן מאילו... 

 

שער ענק לחלוץ ענק (איתן ידגר) 

 

עד לסיום כפר קאסם ניסו לתקוף את נס ציונה אבל לא הגיעו למצבים מיוחדים ונס ציונה יורדת עם 3 הנקודות! בשבוע הבא נס ציונה תארח את הכח ר"ג, אך עוד קודם לכן תארח באמצע השבוע את מכבי הרצליה במסגרת גביע המדינה, מנגד כפר קאסם תארח במחזור הבא את קריית גת, אך כמו נס ציונה תשחק גם היא באמצע השבוע במסגרת גביע המדינה כשתצא למשחק חוץ מול הפועל איכסל מהמחוז הצפוני.

 

בוזגלו וחג'ג' יורדים מאוכזבים בסיום (איתן ידגר) 

 

מאמנה של נס ציונה חוגג! (איתן ידגר) 

 

עופר טלספפה, מאמנה של נס ציונה אמר לאחר הניצחון: "אני מאד מרוצה מהניצחון, מאד שמח. ניצחנו את כפר קאסם בבית האמיתי שלהם ואני מאוד שמח על כך. מגיע כל הכבוד לכפר קאסם, היה משחק מאד קשה. ואני גאה בשחקנים שלי שגילו בניצחון הרבה אופי נחישות והיו מאד מחויבים לניצחון".

 

נאור סבג עם בישול ענק (איתן ידגר) 

 

נאור סבג, השחקן המוכשר וזה שבישל את שער הניצחון במסירת עומק של אומן: "תחושה נהדרת לאחר ניצחון נוסף במגרש קשה מאד. שמח שכולם באו הקריבו ונתנו הכל, ואני שמח שיצאנו עם 3 ה-נקודות זה הכי חשוב. ועכשיו הפנים ליעד הבא".

 

שני הכובשים של נס ציונה! (איתן ידגר) 

 

יוסי אסייג כובש שער הניצחון אמר בסיום: "הגענו למשחק קשה בכפר קאסם, ידענו שזה לא יהיה קל. הפרש הנקודות לפני המשחק לא משקף את החוזק שלהם. אני שמח שעשינו ניצחון של אופי, כל הכבוד לשחקנים שנתנו הכל. אני שמח על שער הניצחון, למטרה הזאת הביאו אותי לנס ציונה וברוך השם השם איתי לעמוד במטרות. שבת שלום".

 

לאלי כהן יש את כל הסיבות לחייך! (איתן ידגר) 

 

אלי כהן, היו"ר החזק של נס ציונה וזה שלמעשה בנה את הקבוצה החזקה הזאת יחד עם רונן זייגרמן בתגובה: "באנו למשחק קשה מאוד. בחצי השני לא התחלנו טוב והמשחק יכול היה להסתיים בניצחון לכל צד, ואנחנו שמחים על הניצחון. הפנים קדימה לגביע מול מכבי הרצליה".

שחקני נס ציונה חוגגים עם הקהל בסיום (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נס ציונה שיחקו מעולה (אמיר 16-12-2017, 11:14)
    אדון כתב ההיתה במשחק?
  2. גיא עובדיה בישל את שער הנצחון ליוסי אסייג (כתום מהיציע 16-12-2017, 12:49)
    אוהד רון טעית הבישול בשער הנצחון היה של גיא עובדיה
  3. גיא עובדיה בישל את שער הנצחון ליוסי אסייג (כתום מהיציע 16-12-2017, 12:50)
    אוהד רון טעית הבישול בשער הנצחון היה של גיא עובדיה
  4. ישברו את כל השיאים (יטב 16-12-2017, 13:26)
    אחוז ההצלחה של נס ציונה חסר תקדים.בקצב הזה הם באמת יעלו במחזור ה20...,
  5. נה נה נה נס ציונה (אבי 16-12-2017, 14:11)
    כול הכבוד לכם שחקנים הפנים להכח
  6. הלאה טוב מאוד הניצחון (יואב 16-12-2017, 15:41)
    רק שימשיכו כך הלואיי
  7. אל מספר 2 (אריק 16-12-2017, 16:31)
    נואר סאבג בישל את הגול אתה פשוט שחקן נשמה
  8. אל מספר 2 (אריק 16-12-2017, 16:31)
    נואר סאבג בישל את הגול אתה פשוט שחקן נשמה
  9. אוהד רון (כתום בנשמה 16-12-2017, 17:18)
    יש לך משהו אנטי לסקציה קשה לך לפרגן קצת לקבוצה שעושה סיבוב מדהים נכון לא כל הזמן משחקים טוב אבל בכדורגל צריך לדעת לקחת גם משחקים שבהם אתה לא טוב!!! קצת פירגון לא יזיק לך מר אוהד רון תלמד מאביתר ברק מה זו אובייקטיביות
  10. עכשיו הרצליה בגביע (אוהד כתום מהיציע 16-12-2017, 19:56)
    כולם לבוא בכתום
  11. אוהד בוזגלו (דני אשכנזי 17-12-2017, 07:56)
    אפילו אח שלו חושב שהוא אפס.אז מי אנחנו שנשבור לו את המילה.כפר קאסם תעיפו את האפס הזה לפניי שיהיה מאוחר .האפס רק יודע להרוס ולברוח.
  12. סקציה אני אוהב אוהב (אני אוהב אותך 17-12-2017, 21:41)
    מלחמה מלחמה מלחמה רק ככה עולים