ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-12 בחסות ה"לזרוביץ"

מחזור מספר 12 הסתיים בליגה א' דרום. מחזור בו נס ציונה ויבנה מנצחות בקושי את אזור וכפר קאסם בהתאמה. כפ"ס, חולון ונורדיה ברצף ניצחונות מרשים. ובתחתית אין שינוי ממשי כשכל קבוצות התחתית לא מנצחות. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור מי קבוצת המחזור? ומי בנבחרת כי טובה של הדרום?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-12-2017
  • 17:06

מצטייני הדרום:

שוער:

טמיר ללו (ביתר כפ"ס)

שוערה של בית"ר כפ"ס, הוא ללא ספק הפתעה נעימה לליגה א'. שוער שהגיע מבית"ר ירושלים שהיה שוער שני בנבחרת האולימפית, והוכיח מול הכח במספר הצלות ששוער זה חצי קבוצה. שוער צעיר וכישורני שיחזור לליגות הבכירות בסוף העונה.

 

טמיר ללו עוד יגיע לליגות גבוהות יותר (איתן ידגר)

 

הגנה:

מוטי עלפי (ירמיהו חולון)

מגנה השמאלי של חולון, משחק למן פתיחת העונה ללא רגשי נחיתות, ולמרות שזאת עונתו הראשונה בליגה א', הוא משחק עם ביטחון, עושה הגנה מצויין ויוצא להתקפות בצורה טובה מאד. סוחף את כל הקו והיה מהבולטים בקבוצתו מול מחנה יהודה. 

 

שחף הלמן (ירמיהו חולון)

בלמה של חולון, שחקן עם ניסיון רב בליגה א'. עושה הגנה ושומר על השער שלו שהיריב לא יכול לכבוש. עוזר בהתקפה והשבוע כבש את שער הניצחון לטובת קבוצתו. 

 

 

העניק לקבוצתו ניצחון חשוב, שחף הלמן (מני בן ארי)

 

עדן אולירי (מכבי יפו)

אולירי בלמה הצעיר והמוכשר של מכבי יפו, שחקן כישרוני שנותן את הנשמה למען קבוצתו. שחקן מהיר שמגיע לכל כדור ראשון, מעבר למשחק ההגנה הפנטסטי והשקט שלו, הניע וכיוון את שחקני יפו מאחור כמו ליברו אמיתי וותיק. 

 

 

עדן אולירי, בלם צעיר ומוכשר שהבטיח את ניצחונה של קבוצתו של שעריים (איתן ידגר)

 

קישור:

שי מזור (כפר שלם)

קשרה של כפר שלם התעורר בשבועות האחרונים, מציג יכולת גבוהה מאד בקישור של כפר שלם. מוביל ומוציא את קבוצתו לכל ההתקפות הטובות והמסוכנות. וכבונוס כבש את שער השוויון קרוב לסיום. ווינר אמיתי! 

 

שי דוד (בית"ר כפ"ס)

הקשר האחורי אולי הטוב בליגה. נמצא בכל מקום במגרש, מחלץ כדורים מנווט את המשחק וכובש שערים. יש לציין שהגיע לנועם שוהם כקשר קידמי והוא הסיט אותו לשחק כקשר אחורי אולי הכי טוב בליגה. יש לציין לטובה את עידן סרור שכבש שער יפה ורץ כמו שלא רץ על המגרש הרבה שנים. 

 

תומר בן חיים (מכבי יבנה)

איזה כוכב תומר בן חיים! יש אומרים שהוא מחזיק לבד את יבנה בצמרת ואם לא הוא מצבה של יבנה... נגד כפר קאסם, הוא עשה עבודת הגנה במרכז המגרש, מנווט את משחק קבוצתו וכרגיל כבש שער חשוב לקבוצתו. תומר שחקן ענק!

 

בן חיים הוא ללא ספק הכוכב של יבנה (מני בן ארי)

 

אדי אדרי (קרית גת)

קשר הכנף של קרית גת, היה מצוין לאורך כל הקו. עשה הגנה, והביך רבות את הגנת דימונה שהתקשתה להסתדר עם המהירות שלו. וסיים עם גול שכמעט והספיק לניצחון. 

 

התקפה:

יוסי סולליך (מכבי יפו)

הבקיע שער ניצחון, הטריד אין ספור פעמים את הגנת שעריים. בעל מהירות מסחררת ושליטה מצויינת בכדור. שחקן מוכשר מאד שמבטא את עצמו בשבועות האחרונים וזה טוב למכבי יפו בנקודות. אם היה יותר מרוכז, היה מסיים עם שלושה שערים לפחות. אבל כל העונה עוד לפניו.

 

אסף גובזה (נורדיה ירושלים)-כוכב המחזור!

חלוצה של נורדיה, חלוץ גדול שיודע לשמור על הכדור. כבש צמד נוסף לקבוצתו והוא פורח תחת ויקטור גניש המאמן. יש לציין גם את ליאור איילה שהיה מצוין,כבש ובישל את אחד השערים. הצמד הזה מביא נקודות לנורדיה. 

 

דניאל בונפלד (נס ציונה)

חלוצה של נס ציונה, עלה מהספסל מול אזור ועזר לקבוצתו לנצח עם שער בראש. דניאל הוא כוח חזק לנס ציונה כשיש לה חלוץ ברמה שלו שיושב על הספסל וממתין להזדמנות שלו. והשבוע נכנס ושינה את המשחק לטובת קבוצתו.

 

בלומנפלד, כוח רציני שעולה מהספסל (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: נועם שוהם (בית"ר כפ"ס)

שלומי משה על הקווים בקרית גת הרשים עם תיקו בחוץ מול דימונה. ויקטור גניש עם ניצחון נוסף שלישי במספר הפעם על הוד השרון, מוסא בן חיים עם ניצחון גדול על מחנה יהודה בחוץ כאשר ידוע שלא הרבה קבוצות ינצחו שם. אבל מעל כולם הרשים השבוע נועם שוהם מאמנה של בית"ר כפ"ס שלקח את קבוצתו מול הכח ר"ג ועשה ניצחון חשוב על הכח. שאפו ענק!

 

מאמן המחזור - נועם שוהם (מני בן ארי)

 

קבוצת המחזור: בית"ר כפ"ס

בית"ר כפ"ס פורחת תחת נועם שוהם, ומגיע לה כל הכבוד על הניצחון המרשים על הכח ר"ג. שאפו ענק להנהלת הקבוצה שלמרות הכושר המצוין שהקבוצה נמצאת החתימו את רועי הררי, ובנוסף לעידן סרור ("אני האיש הכי חכם בליגה"), מגיע שאפו ענק למקסים סוסן ולכל ההנהלה הבכירה שלו, שאפו!!

 

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-12 בחסות ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. המגן סופה של חולון בעל שתי רגליים אימתניות (שאול בשושן כושן 12-12-2017, 20:19)
    מגן מספר אחד בליגה המרסלו של חולון
  2. הגיע לאוזני שנחתם מתווה עוצמתי של כל החבילה רבע קאש (תשמע אני חם לקלף 12-12-2017, 21:58)
    במתווה נפגשו בחשאי , שסלי , היתוש , הסופה , שלושת האחים , היונה , דורו והאשף