אוהד רון מארח את אמיר כהן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 12

המחזור ה-12 של ליגה א' דרום בפתח והשבוע החלטתי לארח את אמיר כהן, מאמן כדורגל בכיר וסגן יו"ר איגוד מאמני הכדורגל. אמיר חושב שנס ציונה ויבנה תמשכנה לנצח... מכבי שעריים תפתיע את מכבי יפו... אך מה יהיו בשאר המשחקים? שווה לראות תחזית של מאמן כדורגל שמכיר את ליגה א' יותר טוב מכל אחד אחר..

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-12-2017
  • 18:47

שאלנו את אמיר מה דעתו על ליגה א' דרום: "ליגה א' דרום כמידי שנה הינה ליגה מעניינת שמושכת אקשן עד המחזורים האחרונים, הן בקבוצות שעולות והן בקבוצות שיורדות. העונה נראה לי שעניין העליה מהמקום הראשון יוכרע מוקדם מהצפוי כמו גם היורדות, והתחרות השנה תהיה על מאבק כניסה לפלייאוף אך בכדורגל כמו בכדורגל הכל פתוח ועד שזה לא נגמר זה לא נגמר".
 

אמרת שהעולה תיקבע מוקדם מהרגיל, זו תהיה נס ציונה?
"כפי שזה נראה כרגע , נס ציונה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית ,המבחן האמיתי של הקבוצה יהיה במשבר הראשון שיבוא העונה (אין קבוצה שלא עוברת משבר בשלב מסוים בעונה) ושם יהיה מבחן אופי לשחקנים, למרקם בחדר ההלבשה ולמאמן".

על איגוד מאמני הכדורגל בו הוא משמש כסגן היו"ר אומר אמיר: "איגוד מאמני הכדורגל ללא ספק עובר שינוי ולטובה, בסופו של יום כולנו מאמני כדורגל. היום מנהלים את האיגוד מאמנים פעילים כך שההבנה של מצוקת המאמנים יותר קלה. היום אנחנו יותר יודעים מה צריך המאמן ולשם אנו מכוונים. אנו בסה"כ עושים שליחות ציבורית, בהתנדבות, מתוך אהבה לכדורגל ומתוך רצון להביא את מעמד המאמן למקום יותר טוב. אני בטוח שציבור המאמנים מרגיש את זה בשטח".

 

תפרגנו לעולה החדשה לליגה הלאומית...נקווה שיוסי חכים יידע לעצור אותם השבוע...צילום: מני בן ארי.

 

ונעבור למשחקים:

סקציה נס ציונה - הפועל אזור
אוהד: העולה החדשה מנס ציונה, וצריך להתרגל לזה, פוגשת את הפועל אזור. נס ציונה אין מה להגיד קבוצה מושלמת. יוסי חכים, מאמנה של אזור עושה פלאים העונה באזור ויש לו קבוצה של שחקנים שהתקדמו העונה. ועל כך מגיע כל הכבוד לחכים. אני מאמין שאזור לא יפסידו לנס ציונה. הימור שלי: תיקו מכובד לשתי הקבוצות.

אמיר: נס ציונה מארחת בביתה את אזור, נס ציונה מגיעה אחרי ניצחון גדול על יריבתה לעליה ותמשיך את המומנטום גם במשחק זה. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.
 

בית"ר כפר סבא - הכח ר"ג
אוהד: חיים סירוטקין חוזר לכפ"ס. סירוטקין שאימן בהצלחה רבה את כפ"ס פוגש את קבוצתו כאשר כפ"ס באים במומנטום מצוין תחת הדרכתו של נועם שוהם. אני מאמין שכפ"ס ינצחו את מאמנם לשעבר ויוכיחו לו שהוא טעה כשלא אימן שם שנה שעברה. למרות שהכל לטובה ועכשיו יש להם את נועם שוהם על הקווים. הימור שלי: כפ"ס תנצח.

אמיר: משהו לא טוב עובר העונה על קבוצתו של חיים סירוטקין, מנגד בית"ר כפר סבא רוצה להישאר קרוב לצלחת עם השמנת. הימור שלי: תיקו, אך לא אופתע אם כפ"ס תנצח.

 

 

יוסי חכים, מאמנה המצויין של אזור. עושה עונה גדולה ומקדם הרבה שחקנים. האם יעצור את נס ציונה? צילום: מני בן ארי


הפועל בקעת הירדן - הפועל כפר שלם
אוהד: בקעת הירדן פוגשת את כפר שלם למשחק סופר חשוב מבחינתה, כי הפסד שלה והם מתקרבים עוד יותר למטה. כפר שלם כשהם שרוצים לקחת נקודות הם יכולים לקחת מכל קבוצה, ואם הם ישחקו כפי ששיחקו מול הכח ר"ג במחזור האחרון, הם ינצחו בקלות. אבל לדעתי הבקעה בבית קצת עדיפה. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

אמיר: בקעת הירדן מפחדת להסתבך בתחתית, כפר שלם רוצה צמרת. הנחישות וההקרבה ינצחו, הקרב על הלחם ינצח את הקרב על השמנת. הימור שלי: הפתעה, ניצחון לבקעת הירדן.


נורדיה ירושלים - הפועל הוד השרון
אוהד: ויקטור גניש מאמנה של נורדיה עושה קסמים בקבוצה מאז שחתם לפני שבועיים. על הוד השרון אין מה להרחיב, נורדיה בבית ינצחו בקלות ויתחילו להסתכל לכיוון הפלייאוף. משחק קל להימור: נורדיה תנצח.

אמיר: עם כל הרצון הטוב של חברי היקר יוסי גורדנה, נראה כי הוד השרון בדרך הבטוחה לליגה ב' ואם יהיה אחרת גורדנה ראוי לקבל מאמן העונה. הימור שלי: משחק באנקר, ניצחון לנורדיה.

 

גורדנה, יעשה את הבלתי יאומן? (אביחי חיים)
 

מכבי יפו - מכבי שעריים
אוהד: מכבי יפו היא הפתעה נעימה בחודש האחרון. משחקים טוב, משחקים נכון ובעיקר משחקים כדורגל אטרקטיבי ויש תוצאות. קבוצה צעירה שהרבה אנשים מתחילים להתעניין. מכבי יפו חשובה לליגה א' אבל רוצים את יפו בצמרת, ואם הם ימשיכו ככה אין סיבה שלא יגיעו לשם. מכבי שעריים קצת תעלומה העונה, פעם מנצחים פעמיים מפסידים, חבל שזה מה שעובר על המועדון שהיה רק לפני שנתיים הכי גדול בליגה א' עם הכי הרבה קהל. אך הכל מתחיל ונגמר בניהול נכון. יהיה ניהול נכון בשעריים - הם יחזרו לצמרת הגבוהה. הימור שלי: מכבי יפו עדיפה וטוב לליגה שתנצח גם השבוע.

אמיר: משחק צמוד! יפו עם 17 נקודות, שעריים עם 14 נקודות ומאזן שערים טוב יותר. לדעתי תהיה החלפת מיקום בטבלה. הימור שלי: ניצחון לשעריים.

מ.ס דימונה - עירוני קרית גת

אוהד: אהוד כחילה החל לייצב את הקבוצה שלו מדימונה. קרית גת נמצאת בשיא המשבר כאשר אין מאמן קבוע על הקווים והמצב הכלכלי לא ברור. הימור שלי: דימונה עדיפה והיא גם תנצח.

אמיר: במשחק הזה הסטטיסטיקה והשכל הבריא מונחים בצד והלב והרגש עובדים. הימור שלי: ניצחון לקרית גת אבל גם תיקו יהיה טוב. מפה אני מאחל המון הצלחה לדודו בן לולו ומכבי קרית גת ומחזיק להם אצבעות.

 

יפו חוזרת כמו יין....רק שימישכו ביכולת שלהם...יפו חזקה טובה לליגה א...צילום: אביחי חיים.


מכבי יבנה - מ.ס כפר קאסם
אוהד: אכזבה גדולה ליבנה מהמשחק מול נס ציונה. הקבוצה יודעת שהסתיימה לה העונה ולא ברור באיזה חשק יבואו השחקנים שלה מול כפר קאסם. כפר קאסם עוברת שינוי והלוואי ויצליחו כי הם לוקחים הימור גדול מאד. אני חושב שכפר קאסם יכולים להפתיע במשחק הזה מול יבנה בגלל שיבנה יבואו לא מרוכזים. כפר קאסם מתחילה להתבסס על שחקני בית וזה הימור, אך בראייה לטווח ארוך זה יכול להצליח. הימור שלי: יבנה עדיין עדיפה והיא תנצח. 

אמיר: ביבנה לא ירצו לסיים את העונה מוקדם מהצפוי וירצו להיאבק עד הרגע האחרון, כרגע מוקדם להפסיד עוד משחק. מנגד כפר קאסם עם אוהד בוזגלו ושי חג'ג' עברו תקופת התאקלמות שצריכה לבוא לידי ביטוי כעת. הימור שלי: ניצחון ליבנה.
 

הפועל מחנה יהודה - 'ירמיהו' חולון
אוהד: מחנה יהודה עם מאמן חדש על הקווים מארחת את הקבוצה החזקה מחולון. חולון התחזקו בצורה מרשימה לאחרונה ורוצה להמשיך את המומנטום החיובי. מחנה קבוצה שקשה לנצח ולכן העדיפות היא לתיקו במשחק כזה, אבל לחולון יש את גמליאל פרץ שיתן את הגול ויביא עוד ניצחון לחולון. הימור שלי: ניצחון לחולון.

אמיר: מחנה עם מאמן שלישי העונה על הקווים, צריכים להבין שחילופי מאמנים בתדירות שכזו מעיד על חוסר שקט ויציבות... מתכון לכישלון. הימור שלי: ניצחון לחולון.

 

לסיום: "שיהיה בהצלחה לכולם והעיקר שיהנו כולם"

אוהד רון מארח את אמיר כהן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 12

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה יהיה אוהד ? (סגול 08-12-2017, 07:25)
    המשחק בוינטר ולא בפר סבא ולגלות לך סוד? הכח תנצח
  2. רק ניצחון (קרית גת 08-12-2017, 07:57)
  3. אוהד רון תעשה הסבת מקצוע.ככל שתקדים זה יהיה יותר טוב לכולם (מחניודה 08-12-2017, 11:41)
    לך תמכור חמוצים. אתה אף פעם לא פוגע.
  4. סוד לסגול (איציק הגדול 08-12-2017, 16:07)
    אחלה סוד המתקת לנו..תמשיך לחוד חידות ולדד סודות גם במחזור הבא יאללה ביתתתתתררר
  5. אמיר כהן (יפואי 08-12-2017, 18:00)
    לך תמכור בייגלה בכיכר לונדון