ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-11 בחסות ה"לזרוביץ"

מחזור מספר 11 הסתיים, מחזור בו נס ציונה גוברת על יבנה וכנראה מכריעה את העולה ללאומית בשלב כל כך מוקדם. כפ"ס ויפו מרשימות עם ניצחונות שמקדמים אותן בטבלה, ובתחתית יש התמודדות נגד המקום הנוסף לירידת ליגה... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? מי קבוצת המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-12-2017
  • 18:06

מצטייני הדרום:

שוער:

עמית שמש (נס ציונה)

שוערה של נס ציונה, עמית שמש נתן משחק שקט במשחק העונה, בדקות הלחץ של מכבי יבנה שמש היה שם ועצר כמה מצבים מסוכנים של שחקני יבנה. שמש ממשיך בעונה הגדולה שלו כשהוא סופג שלושה שערים בלבד מאז פתיחת העונה. כמו כן יש לציין את שוערה של כפר קאסם, גיא סלם שהביא נקודה חשובה לקבוצתו עם הצלות יפות.

 

עמית שמש עם משחק שקט שומר על שער נקי פעם נוספת, הפעם במשחק העונה (מני בן ארי)

 

הגנה:

גיא עיני (נס ציונה)

משחק ענק של גיא עיני, בלמה של מוליכת הטבלה. גיא הוביל את מרכז ההגנה של נס ציונה לעוד משחק ללא ספיגה, הגיע ראשון לכל כדור וזכה בהמון תיקולים.

 

גיא עיני הוביל את הגנת נס ציונה למשחק הגנה נהדר (מני בן ארי)

 

חיים פונטורמלי ('ירמיהו' חולון)

בלמה המצוין של חולון, שמר על שער קבוצתו ומנע מקבוצתו ספיגה, מה שהקנה להם את האפשרות לנצח את הבקעה בניצחון מינמלי. חיים שחקן וותיק שעושה את העבודה בשקט עם ביטחון רב.  

 

ציון זקן (נורדיה י-ם)

קשרה האחורי והקפטן של נורדיה, הוסט לעמדת הבלם והביא הרבה שקט, ניסיון ובעיקר חוכמה למשחק ההגנה של הירושלמים. ציון עשה עבודה נפלאה בחלק האחורי והיה מהבולטים בניצחון של קבוצתו על שעריים.

 

אלעד שיק (בית"ר כפ"ס)

המנהיג האמיתי של כפ"ס בחלק האחורי, שיק ניהל את משחק ההגנה של קבוצתו גם בחסרון מספרי לא נלחץ ושמר על שערו מספיגה ולא נתן להתקפת אזור לכבוש. כמובן עם עזרה מהשוער שהיה ביום מצוין.

 

אלעד שיק, המנהיג האמיתי של כפ"ס (איתן ידגר)

 

קישור:

ירדן פינטו (בית"ר כפ"ס)

קשרה האחורי של כפ"ס, היה מהבולטים בשורות קבוצתו כשגם בנחיתות מספרית כיסה הרבה שטחים, עשה עבודת הגנה וגם תמך רבות בהתקפה. 

 

נאור סבג (נס ציונה)

קשרה של נס ציונה ממשיך ביכולת הנהדרת שלו מאז פתיחת העונה. נאור ניווט את משחקה של נס ציונה וקישר בין ההגנה להתקפה. המצבים המסוכנים של נס ציונה החלו אצלו כשהוא היה שותף בכל ההזדמנויות לכיבוש של קבוצתו, אך מעל הכל "הרס" המון התקפות של מכבי יבנה. תגלית העונה כבר אמרנו?

 

עמית גבאי (מ.ס. דימונה)

קשרה האחורי של דימונה, שחקן שסיים גיל נוער בב"ש, הניע כדר, חיבר בין ההגנה להתקפה, חילץ הרבה כדורים והיה מהבולטים בתיקו שכפר קאסם חילצה מדימונה. 

 

שי מזור (הפועל כפר שלם)

איזה שחקן שי מזור! הדינמו של כפר שלם, נמצא בכל מקום במגרש, מוביל את ההתקפות של כפר שלם, עושה הגנה, עושה התקפה ומאיים על השער. קשר מהרמות הגבוהות שסביר להניח שיגיע לשם. מול הכח הוא גם כבש שער והביא 3 נקודות חשובות. 

 

התקפה:

נתי ארזואן (מכבי יפו)

נתי היה פעיל מאוד בכל שלבי המשחק ולא הפסיק לרוץ ולעבוד על המגרש. נתי בא על שכרו בכך שבישל את שני השערים של יפו במתפרצות קטלניות. נתי הוכיח שמעבר ליכולות הכיבוש שלו הוא יודע גם לפרגן ולבשל לחבריו. 

 

נתי ארזואן מוכיח יכולות פרגון גדולות 

 

גמליאל פרץ ('ירמיהו' חולון)

חלוצה החדש של חולון, רק הגיע מאום אל פאחם וכבר פורע את השטרות. חלוץ מהיר, זריז שקורא את המשחק ועשה גול קשה. פרץ הוא חלוץ שמאיים על השער מכל מצב והגול שלו הוא של חלוץ גדול. גמלאיל כבר הביא 3 נקודות ועושה רושם שחולון יהנו ממנו הרבה העונה. 

 

מאמן המחזור: עופר טסלפפה (נס ציונה)

מוסא בן חיים עשה ניצחון חשוב עם קבוצתו על בקעת הירדן. ויקטור גניש שסופר ניצחון שני והפעם על שעריים, נועם שוהם עשה ניצחון יוקרתי עם קבוצתו על הפועל אזור, אבל מעל כולם הרשים המאמן הצנוע ואולי הכי שקט בליגה, עופר טסלפפה, שמוביל את קבוצתו במחזור ה-11 עם פער של 8 נקודות מהמקום השני. השאלה היא איפה יעצרו או שיעצרו רק בלאומית? שאפו ענק למאמן מנוסה וחכם שמוציא את המקסימום מקבוצתו. 

 

עופר טסלפפה, מאמן צנוע ושקט שעושה עבודה נפלאה (מני בן ארי)

 

קבוצת המחזור: סקציה נס ציונה!

שאפו ענק לנס ציונה על עונה מדהימה עד עכשיו. כמו שזה נראה היא קבוצה שנראית שאף אחד לא יכול לנצח אותה. הגיעה למשחק העונה מול יבנה וגברו עליהם, וזה מראה כמה הקבוצה הזאת חזקה ויעילה. שאפו ענק!!  והם זוכים בפינוק בבר המסעדה השמייח הלזרוביץ!

 

 

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-11 בחסות ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאוהד (יפואי 04-12-2017, 19:01)
    תמשיך לא לרשום את קרגולה למאמן המחזור.זה רק מחזק ומחשל אפס מאופס אחד
  2. אביחי ממן#6 (יפו אימפריה 05-12-2017, 22:46)
    מה עם ממן הקפטן של יפו שחרש את הדשא בחילוציי כדורים ועבודה קשה ומצויינת?