כפר שלם גוברת על הכח 0-1

הפועל כפר שלם אירחה את הכח ר"ג למשחק מוקדם במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום. כפר שלם ניצחה 1-0 משער של שי מזור הטוב במגרש. שלומי שקורי מהכפר הורחק שלא בצדק. סדיס: "מגיע לשחקנים שאפו על הלחימה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-12-2017
  • 12:26

  שחקני כפר שלם לפני המשחק...

 

שחקני הכח ר"ג לפני פתיחת המשחק....

 

במשחק שפתח את המחזור ה-11 של ליגה א' דרום, משחק שקול בחולשתו נפתח בשכונת התקווה ללא סיכון ממשי ליד שני השערים, ואז בהזדמנות הראשונה של הכפר בדקה ה-12 הבלם דאסטה מכניס כדור לשי מזור, אבי יוסף מנסה להשתלט על הכדור ומאבד אותו למזור שמול שוער הכח רני עודאי לא מתבלבל וכובש בקלות. טעות גדולה של אבי יוסף. 0-1 מהיר לכפר שלם.

 
לאחר השער המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ולמעשה הבעיטה הראשונה לשער הייתה של הכפר בדקה ה-29 מרגליו של קארלוס צ'אקנה שהיה מצוין. בדקה 31 מאור אסור מרים כדור קרן לזכותה של הכח, סער קלדרון נוגח טוב אבל לאמוצא את המסגרת, הזדמנות גדולה להכח שלא ממומשת.

שתי דקות עוברות וקיבלנו התקפה יפה של כפר שלם, אדיר רחמים מוסר לשי מזור שמוצא יפה את צ'אקנה מול שוער הכח, צ'קאנה שצריך היה לכבוש מגלגל החוצה ורושם החמצה ענקית. שלוש דקות לסיום המחצית והכח תוקפת, בר אהרוני (אקס כפר שלם) עם פריצה יפה על הקו, עובר שני שחקנים ומוציא טוב רוחב לעומר ארצי שבועט חזק החוצה.


דקה עוברת ושי מזור, כובש השער מכניס כדור ענק למאיר אוחיון שמגיע מול שוערה של הכח, בועט שטוח ונהדף לקרן, עוד החמצה ענקית לכפר שלם שיורדת להפסקה ביתרון של 0-1.

 

שתי דקות בתוך המחצית השנייה וכפר שלם נותרת ב-10 שחקנים, שלומי שקורי בגלישה אומנם חזקה ומסוכנת עם רגל גבוהה לכדור, אך הוא אינו פגע בשחקן, שופט המשחק הגזים ושלף אדום ישיר לשקורי. ללא ספק טעות חמורה של השופט כי אומנם היה משחק מסוכן אבל לא הייתה נגיעה ביריב, אין טעם לאדום והשופט טעה ובגדול. 

 

רגע ההרחקה של שלומי שקורי, טעות גדולה של השופט


בדקה ה-60 מגן הכפר, מאיר אוחיון מרים כדור גדול וטל משען בועט מהאוויר ושוערה הכח הודף לקרן. בעיטה יפה למגן הכפר. עשר דקות לסיום, שחקנה של הכח סער קלדרון, מגביה כדור היישר לרחבה, מוטי אוחיון נוגח טוב ושוער הכפר יונתן שאבי הודף לקרן, ניסיון יפה להכח שלא מוצא את הרשת. בתוך הדקה ה-90 מוטי אוחיון מרים כדור שמגיע לאבי יוסף, יוסף נוגח לחיבור ושאבי עם הדיפה גדולה משאיר את הנקודות אצל הכפר שמנצחת 0-1 ועוקפת את הכח בטבלה.

 

שוקי סדיס מאמנה של הכפר אמר לאחר הניצחון: "אין ספק שבאנו למשחק הזה עם קצת חששות לאחר המשחק הלא טוב שלנו מול אזור. שמח שהשחקנים שלי הפנימו את המצב, ונתנו משחק הקרבה, ולמרות הרחקה לא מוצדקת, השחקנים עדיין המשיכו להילחם ולרצות יותר מהכח, ועל כך מגיע להם שאפו על הלחימה ועל הרצון".

 

שוקי סדיס מרוצה מאוד מהלחימה של שחקניו

 

שי מזור כובש שער הניצחון אמר: "עשינו ניצחון חשוב, אך עדיין לא עשינו כלום, הליגה הצפופה ואנחנו חייבים המשכיות, והפנים כעת למשחק הבא".

שוערה של כפר שלם, יונתן שאבי אמר בסיום המשחק: "היה לנו משחק טוב עם מחויבות, גם אחרי האדום נלחמנו כמו גברים ועשינו ניצחון גדול. כעת אנחנו עם הפנים למעלה".

 

לסיכום: לא ראינו משחק גדול אבל ראינו משחק לחימה מרשים של שחקני הכפר. רואים ששחקניו של שוקי סדיס באו מוכנים למשחק, רצו ונלחמו על כל כדור. שוער הכפר יונתן שאבי הצעיר היה מצוין, שי מזור היה הכי טוב על המגרש וקארלוס צאקנה עם משחק טוב מאוד.

הכח ר"ג נראית לא טוב. קבוצה שנראה שאין לה חשק לשחק כדורגל. שחקנים שאולי מוכשרים ברגליים, אבל לא מראים רצון ושאיפה לנצח. כניסתו של מוטי אוחיון כוכבה של הכח, שינתה את המשחק. נקווה שנראה אותו משחק יותר, כי איתו הקבוצה נראית יותר טוב. יש כמה שחקנים בהכח שלא מצדיקים את מקומם בקבוצה ולא מראים כל רצון לתת את הנשמה למען הקבוצה.

 

חיים סירוטקין, קבוצתו נראית כבויה מאוד!

 

מילה על האצטדיון: משטח יפה ללא ספק! השזרוע טיפח את הדשא ויש אחלה משטח דשא, אבל מה יהיה עם היציעים?? למה כל כך מלוכלך במושבים? והשירותים... מאוד מטונפים. חייבים לשים לב ולתת חשק לאנשים להגיע למגרשים... היו הרבה אנשים מכובדים ביציע, וטוב יעשו אנשי האצטדיון אם יכבדו חזרה את היושבים בניקיון מינימלי.

שי מזור ויונתן שאבי מובילים את כפר שלם לניצחון חשוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש שוער בשער (אוהד מהשכונה 01-12-2017, 12:39)
    אם השוער הזה היה בעונה שעברה זה היה נגמר אולי העלית ליגה, ועל שי מזור כל מילה מיותרת טוב עשה אביחי שהשאיר אותו! בהצלחה בהמשך
  2. כפר (כפר שלם 01-12-2017, 15:45)
    שוער מצוין מגן שמאלי מאוד טוב ובלם אתיופי עשה אביחי מצוין שהביא אותם
  3. חיים מגיע לכם!!!! חחחחחחחחחח (חחחחחח 01-12-2017, 16:38)
  4. סירוטקין הלך עליך (סירוטקין אנחנו זוכרים ולא שוכחים 02-12-2017, 07:26)
    סירוטקין חחחחח עוד מכירת סוף העונה
  5. כדורגל (יוני 03-12-2017, 04:57)
    קרלוס עשה צחוק מהכח
  6. כדורגל (יוני 03-12-2017, 05:13)
    קרלוס הסטלבט על סירוטקין