"חלימי ואסיף שוחררו מקרית גת לחולון על רקע תקציבי"

האם היורדת השניה תבוא מקרית גת? המגן השמאלי אלעד חלימי ואורן אסיף הקשר שוחררו אמש מקרית גת לירמיהו חולון, לאחר שלטענתם לא קיבלו שקל מתחילת העונה. מקורבים לשניים:" איך רוצים לשרוד בליגה בלי תקציב" לא שקט בקרית גת.. האם קרית גת תצטרף להוד השרון? ימים יגידו...

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-11-2017
  • 13:13

האם יש לנו שתי יורדות מליגה א דרום? יכול מאד להיות שקרת גת תצטרף להוד השרון והשתיים ישחקו בליגה ב בעונה הבאה. הקבוצה הדרומית שידוע שיש לה בעיות תקציביות חמורות, ולא שילמה משכורות למן פתיחת העונה על פי מקורבים, החלה לשחרר שחקנים על פי בקשתם. יש לציין שקרית גת לא רצו לשחרר.את השחקנים הללו אבל השניים פנו לבקשת שחרור מיידי לאחר שלא קיבלו משכורות למן פתיחת העונה.

 

יש לציין שהשניים, אלעד חלימי ואורן אסיף פתחו את העונה בצורה יוצאת מהכלל אבל השניים שלא קיבלו שקל אחד למן תחילת העונה ביקשו להשתחרר כאמור. השניים סגרו ביניב חולון.

 

מקורב לקבוצה: "הנהלת הקבוצה וראש העיר צריכים להבין שהמצב קשה מאד. ושחקנים מתחילים לעזוב. לא מתאמנים והראש לא בקבוצה. ככה אי אפשר לתפקד והקבוצה ככה תרד לליגה ב' באופן וודאי, אם לא ימצא תקציב במיידי."

 

עוד מוסיף אותו מקורב:"איך אפשר לבקש משחקנים להמשיך להתאמן ולתת 100 אחוז לאחר שלא קיבלו משכורת מתחילת העונה? אפשר להבין אותם שהם עוזבים. ויש עוד שחקנים שנמצאים במו"מ עם עוד קבוצות ובקרוב יעזבו"

 

תגובת ראשי הקבוצה תפורסם כשתתקבל.

 

פרטים נוספים בהמשך...

אלעד חלימי, לא קיבל כסף כל העונה ולכן עזב. צילום: אדי חליביאן

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתעוררו (מחנה 13-11-2017, 13:29)
    גם מחנה לא שילמו מתחילת העונה וחייבים מעונה שעברה תימנים נוכלים
  2. לסגור לצמיתות (אלעד 13-11-2017, 14:21)
    לסגור את הקבוצה דודו בן לולו אין לך יכולת לעזור כבר מזמן אמרתי שאתה לא מסוגל לכלום חוץ מלצטלם טוב אתה לא עושה שום דבר לא משנה מה היה הסיפור עם מיכה ואורן תוצאות הם הביאו אתה דודו לא הבאת כלום ושום דבר להחזיר את מיכה ואורן כדי להעלות את הקבוצה למה שהיתה
  3. לקרית גתים - תהיו חזקים! (יפו 13-11-2017, 14:29)
    למרות שאתם שונאים אותנו ולעגתם לנו כשעליתם ליגה, אנחנו מעדיפים שמועדונים עם מסורת כמו שלכם יהיו בליגה. מחזיקים לכם אצבעות שתצלחו את המשבר.
  4. חיים לוי (משה 13-11-2017, 18:50)
    חיים מקווה בשבילך שהבעיות יפתרו אתה מאמן לא בשביל הליגה הזו הלוואי ותאמן בליגה לאומית
  5. לאוהד יפו מגיב מספר 3 (קריית גתי 14-11-2017, 07:19)
    היה איזה סיפור שאוהד שלכם ניסה להיכנס ליציע שלנו וללכת מכות והבלאגן שהיה עם ליאור זדה במשחק אצלכם בשכונת התקווה אבל מעבר לזה היריבות היא ספורטיבית בלבד. המפגשים איתכם תמיד היו מותחים ויהיה בסדר קריית גת לא תתפרק