עירוני אשדוד מציגים: כמה קשה ככה מתוק

מחזיקת הגביע הטרייה של ליגה ב דרום ב, עירוני אשדוד רצתה להמשיך את פתיחת העונה המצויינת שלה ולהשלים ניצחון שביעי ברציפות בליגה נגד ירוחם החזקה - באשדוד ידעו שקל זה לא יהיה . לבסוף 1-0 קטן גדול של פליקר עשה את ההבדל עבור האשדודים...

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-11-2017
  • 08:08

כשקברניטי עירוני אשדוד בנו את הסגל הם לקחו בחשבון שהם חייבים שחקני הכרעה למשחקים קשים כשהכל בהם לא הולך ושהיריבה מתישה אותך , את החותמת לבניית סגל חזק איכותי ועמוק קיבלו באשדוד השבוע . כשביציעים 500 צופים צהובים שחקני הקבוצה ידעו ,שתירוצים על עומס לא יתקבלו למרות שרוב ההרכב שיחק 120 דקות לפני שלושה ימים .

 

500 צופים ביציע מעודדים ושרים בצהוב...צילום: מוטי קדוש.

 

המשחק שהתפתח במחצית הראשונה היה בעיקר במרכז המגרש והיה שקול מאד ללא יתרון לאף אחת מהקבוצות , לראייה המצב הראשון הגיע רק בדקה ה-30 , כדור עונשין מ 25 מטר של עירוני אשדוד אינו מוצא את המסגרת . עד לסיום המחצית אשדוד לוחצת ומנסה לייצר מצבים אבל לא מספיק טובים על מנת להכניע את שוערה של ירוחם אפיק מדלסי, ירוחם מצידה ניסתה לעקוץ במתפרצות ובאחת מהן כמעט וכבשה אבל מצאה את שוער עירוני אשדוד גל אנגלשטיין מוכן .

תוצאת המחצית 0-0.

 

לחץ על שערה של ירוחם...צילום: מוטי קדוש.

 

המחצית השניה נפתחה בסערה ובחגיגה צהובה , שהב פשאי המצוין מוצא בכדור מדוד את יוסי פליקר שהגיע לאשדוד על מנת להכריע משחקים מסוג אלו , פליקר בקור רוח מוצא את הרשת ושולח את מאות האוהדים הצהובים לחגוג . 1-0 לעירוני אשדוד.

 

פליקר עם שער הניצחון. צילום: מוטי קדוש.

 

ירוחם לא הרימו ידיים והתחילו ללחוץ על הדוושה על מנת למצוא את השיוויון , 7 דקות מפתיחת המחצית ירוחם מגיעה למצב מסוכן ברחבת אשדוד אבל אנגלשטיין המצוין היה במקום לסכל את ההתקפה. ירוחם ממשיכה לשלוט במשחק ועירוני אשדוד יוצאת למתפרצות , שבאחת מהן פליקר כמעט משלים צמד וסוגר את המשחק אבל ללא הצלחה . שרון מרציאנו שראה את שחקניו "נופלים" מהרגליים ריענן את השורות ב5 חילופים ב25 דקות וזה הוכיח את עצמו  , שחקנים טריים נכנסו וסייעו לקבוצה לעמוד איתנים מול הלחץ הירוחמי . עמוק בתוך תוספת הזמן נראה היה שירוחם תמצא את השיוויון אבל גם נגיחה מתוך הרחבה לא הצליחה להכניע את שערו של גל אנגלשטיין .

 

1-0 קטן ענק לעירוני אשדוד בסיום, ששולח את הקבוצה לחגוג עם הקהל האדיר שהגיע.

 

צילום: מוטי קדוש.

 

צילום: מוטי קדוש. 

עירוני אשדוד עם ניצחון נוסף על ירוחם. צילום: מוטי קדוש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לשחקני עירוני (איתן 05-11-2017, 10:40)
    אחרי משחק של 120 דקות באמצע השבוע נלחמו כאריות ונצחו קבוצה מעולה