נורדיה בהפנינג ענק לפני המשחק מול יבנה

העולה החדשה לליגה א' ביתר נורדיה ירושלים, ארגנה הפנינג ענק לפני המשחק מול מכבי יבנה ביום שישי האחרון כל זאת כחלק משיתוף פעולה עם בנק ירושלים. הרבה שמח ראינו ביציעים...כן ירבו הפעלות בסגנון הזה- זה מבורך...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-10-2017
  • 09:35

 כחלק משיתוף הפעולה שמקיים בנק ירושלים עם מועדון הכדורגל בית"ר נורדיה ירושלים נערך ביום שישי האחרון, טרם משחקה של הקבוצה נגד מכבי יבנה באצטדיון טדי, הפנינג שכלל הפעלות, דוכני מזון והרבה מאוד מצב רוח מרומם. החיבור בין בנק ירושלים לבית"ר נורדיה ירושלים מתחבר לרוח המועדון ולערכים שהוא מייצג - ספורט הוגן ותחרותי, ללא אלימות וגזענות, ערכים העומדים בקנה אחד עם ערכי הבנק ומהווים בסיס לשיתוף הפעולה בין הצדדים.

 

עם איציק זוהר - המשנה למנכ"ל הבנק דודי לוי ומנהלת השיווק והטאסטרטגיה הגר פרץ דיין. צילומים: יבגני זיביק   

 

כחלק משיתוף הפעולה, הזמין בנק ירושלים את עובדי הבנק ובני משפחותיהם לצפות במשחק, מה שסייע להביא לתפוסה מרשימה של כ-1,500 אוהדים ביציעים – מספר יוצא דופן במונחים של ליגה א'. בין אורחי הכבוד במשחק היו גם הצמרת הגבוהה של הנהלת הבנק: המנכ"ל גיל טופז, המשנה למנכ"ל דודי לוי ומנהלת האסטרטגיה והשיווק בבנק, הגר פרץ דיין. 

בין האוהדים הרבים שהגיעו למשחק נרשם ייצוג גבוה למשפחות עם ילדים שנהנו ממתנות דוגמת בלונים מעוצבים, מגנטים למזכרת ואיפור בידי אשת מקצוע. מדובר, יש לציין, במחזה שגרתי למדי ביציעי בית"ר נורדיה ירושלים, קבוצה שחרטה על דגלה למן יומה הראשון קיום יציע נקי מאלימות, גזענות וקללות המקיים סביבה ידידותית לנשים, ילדים ואף לתינוקות בעגלה שמגיעים עם הוריהם למשחקים ומתחנכים מגיל צעיר על אהבת הקבוצה ועל ערכי המועדון. 

 

קהל אוהדי ביתר נורדיה ירולשים לפני המשחק...כן ירבו הפעלות כאלה...צילומים: יבגני זיביק   

 

כחלק מהמסורת במשחקיה של בית"ר נורדיה ירושלים, נערך בהפסקת המשחק טקס הוקרה לשחקן עבר של בית"ר, כשהפעם זכה לכבוד הכדורגלן הבינלאומי לשעבר איציק זוהר. המשנה למנכ"ל בנק ירושלים, דודי לוי, לקח חלק בטקס. הן זוהר והן לוי הקפידו לציין את האווירה הפנטסטית ששררה ביציעים והביעו תקווה כי מדובר בבשורה לכדורגל הישראלי. כמה חבל שעל הדשא שער עצמי העניק ניצחון דווקא לאורחים מיבנה. 

 

הרבה שמח היה ביציעי ירושלים....צילומים: יבגני זיביק   

 

שמח בנורדיה. כן ילמדו עוד קבוצות איך לעשות שמח לקהל...צילום: יבגני זיביק

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה יופי (יפואי 31-10-2017, 12:49)
    קטמון וקביליו עושים הפנינג כזה לפני כל משחק, אבל זה גולר. הוא לא יכול לכתוב טוב. כל הכבוד לנורדיה, אבל...
  2. כתבה מוזמנת (קיפוד 31-10-2017, 16:25)
    באמת לא יפה, יבנה לא יכלו להתחשב בהפנינג ולהפסיד?
  3. ליפואי (אייל 31-10-2017, 18:49)
    איזה הפנינג אתם עשיתם? הפנינג קללות?
  4. חגיגה לפני המוות (נורדי נורדי 01-11-2017, 12:12)
    הועד התפטר. מומי כבר לא אוהב אותם. קבוצה קהילתית עם מממן אחד. כמות חברי עמותה פחותה מכמות האוהדים במשחק של קריית מלאכי איכס עליכם