ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-8 בחסות ה"לזרוביץ"

המחזור השמיני בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו נס ציונה ממשיכה את הרצף והפעם מול כפר שלם... מכבי יבנה לא מוותרת ומנצחת בחוץ את נורדיה... ובתחתית הוד השרון עדיין ללא נקודה... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-10-2017
  • 19:03

נבחרת השבוע:

שוער: עידו לוי (מכבי יבנה)

שוערה של מכבי יבנה היה מצוין מול נורדיה. עידו שוער בכיר בליגה א' עם ניסיון רב שמשרה הרבה ביטחון להגנה שלו. עידו שוער שמביא נקודות ובמשחק מול נורדיה עם הצלה ענקית שמר על רשת נקייה והביא ניצחון חשוב. שאפו! כמו כן יש לציין את שוער שעריים רז רחמים, שהביא נקודה לקבוצתו ואת תמיר ללו שהביא ניצחון לכפ"ס בהצלות מרשימות.

 

שוער עם המון ניסון שנותן ביטחון לקבוצתו (חסדאי כהן)

 

הגנה:

רן אלגרבלי (מחנה יהודה)

מגנה של מחנה יהודה שתפקידו הטבעי הוא בלם, שומר בהגנה ועוזר להגנה כבלם שלישי, הוא תומך בהתקפה והגיע למספר מצבי הרמה וסידר מספר מצבים  מסוכנים לחבריו לכבוש. בלם גבוה וחזק שמשחק כמגן זה יתרון גדול לקבוצה. 

 

עוז יפרח (מכבי יבנה)

בלמה של מכבי יבנה, עם משחק מצוין יחד עם אור אלקבץ, שמרו על רשת נקייה במשחק הקרבה ונשמה הביאו את הניצחון. עוז בלם וותיק שמשחק עם ניסיון רב ובחוכמה רבה ובעיקר הכוונה של שאר השחקנים. 

 

דורי אלברמן (מחנה יהודה)

בלמה של מחנה יהודה, בלם גבוה חזק שמשחק עם חוכמה רבה. סגר את החלק האחורי של קבוצתו ולא נתן לשחקני כפר קאסם להתקרב לשוערו. מחנה התגוננו בחוכמה הרבה בזכות משחקו של אלברמן.

 

בלם שמשחק עם חוכמה רבה!

 

קישור:

בן שמעוני (נס ציונה)

קשרה הצעיר של נס ציונה מתגלה לאט לאט כאחד השחקנים החשובים במערך של נס ציונה. שמעוני 'הורס' את התקפות היריב ומקשר בין ההגנה להתקפה. ללא ספק אם ימשיך כך הוא אחד המועמדים הבולטים לתואר תגלית העונה.

 

פתיחת עונה נהדרת לשמעוני (מני בן ארי)

 

מתן בן יעקב (מכבי יפו)

קשרה של מכבי יפו, יש לו כשרון וטכניקה גבוהה מאוד, הוא מייצר מצבי הבקעה רבים לחבריו כשבאחד מהם עשה דאבל פס ענק עם סאן טוריאל מה שעשה את ההבדל עבור יפו עם שער יפה מהאוויר. שער שאפשר להכתירו כאחד השערים היפים של העונה. שאפו!

 

חיים יוסף (בקעת הירדן)

קשרה של בקעת הירדן, ניהל את המשחק של הבקעה במרכז השדה, חוטף הרבה כדורים ליריב ומוציא להתקפות מעבר טובות. כבש את השער הראשון החשוב לקבוצתו, ויחד עם עידן גמליאל הביאו את הניצחון. 

 

סהר לוי (נס ציונה) - כוכב המחזור!!

הקפטן של נס ציונה הגיע, כשסהר לוי טוב נס ציונה מצוינת! במשחק האחרון מול הפועל כפר שלם סהר כבש צמד והוסיך בישול גדול לדניאל תרועה. עם קצת יותר ריכוז של חבריו היה יכול לסיים עם עוד בישול אחד לפחות. סהר שחגג יום הולדת 33 בשבוע האחרון חזר מפציעה והוא מראה כמה הוא ערך מוסף עבור נס ציונה. 

 

סהר לוי, כוכב המחזור של אתר 'גולר' (מני בן ארי)

 

ליאור אסמרה (הפועל אזור)

ליאור אסמרה שחקן מוכשר מאוד ויחד עם עבודה קשה שהוא עושה על המגרש, הוא אחד מהבולטים בקבוצתו. עשה עבודה טובה על הקו והטריד רבות את הגנת הוד השרון וקינח עם שער נגיחה יפה. יש לציין את קובי כהן קשרה של אזור שגם הוא היה מהבולטים בקבוצתו.

 

שי דוד (בית"ר כפ"ס)

קשרה של כפ"ס חזר מהרחקה והוכיח כמה הוא חשוב לקבוצתו. שי ניווט את המשחק של קבוצתו מעמדת הקשר האחורי, חילץ כדורים והוציא להתקפות מעבר מסוכנות. שחקן מוכשר שכבש את שער הניצחון בשער יפה מכדור חופשי.

 

התקפה:

סאן טוריאל (מכבי יפו)

חלוץ "גדול" ונייד שלוחץ את ההגנה של היריב לאורך כל המשחק ומטריד רבות את ההגנה  עשה דאבל פס מצוין עם מתן בן יעקב כשהכניס כדור גדול לגול. לא סתם אמרנו לפני מספר שבועות שסאן הוא חלוץ שחייב לשחק. שחקן בית חייב להיות מטופח ולקבל קרדיט מהקבוצה שגידלה אותו, ואנחנו שמחים שהוא מקבל את הקרדיט, והוא מחזיר על המגרש ובגדול.

 

סאן טוריאל, חלוץ צעיר ומבטיח גדל ביפו (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: עופר טסלפפה (נס ציונה)

חנן אזולאי הרשים השבוע עם ניצחון חשוב על קרית גת. נועם שוהם בניצחון צמרת על חולון, וגם אלי כהן מיבנה שיצא עם קבוצתו למשחק חוץ קשה בנורדיה וחזר עם ניצחון, אבל מעל כולם הרשים השבוע עופר טסלפפה שבמשחק מול כפר שלם, שנחשבת לקבוצה מהיותר טובות בליגה, חזר עם ניצחון ענק. שאפו ענק! 

 

עופר טסלפפה, מאמן המחזור! (איתן ידגר)

 

קבוצת המחזור: בית"ר כפ"ס! - מתנת בר המסעה ה"לזרוביץ"

כפ"ס פגשה השבוע למשחק צמרת את חולון, ניצחה אותה וממשיכה להתמודד בחלק העליון של הטבלה. שאפו לקבוצה שהולכת ומשתפרת משבוע לשבוע!

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-8 בחסות ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתן בית יעקב (יפואי 30-10-2017, 19:34)
    שחקן מוכשר טכניקה גבוההימשיך ככה יגיע לרמות הגבוהות אין ספק
  2. אורי (אוהד 30-10-2017, 20:44)
    שאפו לך אורי עם שחקנים צעירים אתה מוציא מהם את המיטב כל שבוע שחקנים שלך בניבחרת בזכותשאפו למתן ולסאן
  3. קביליו יפו (יפואי 30-10-2017, 22:32)
    מכבי יפו זה במה לצעירים מאמן מצוין עם עבודה יסודית לראיה שחקנים כמו מתן סאן הברי ועוד שיתנו את שלהם
  4. אוהד רון (יפואי 31-10-2017, 10:29)
    אתה מבין כדורגל....
  5. לאוהדי יפו : בבקשה תניחו לאוהד רון ,סקירה עניינית והוגנת . (גידי 31-10-2017, 14:16)
    אוהד רון הוכיח שאפשר גם אחרת , לתת סקירה עניינית והוגנת להתרכז בעיקר ולא בתפל ,בצהוב ובפיקנטי ,אמנם יש פחות רייטינג ,אך זוהי עבודה עיתונאית אמתית ,אמרתי כבר בעבר שיפו קבוצה צעירה ולא מנוסה ,היא בוודאי לא ברמה של נס ציונה אך כישרון יש וגם עתיד לשחקנים הצעירים שזקוקים לחיזוק ועידוד מורלי .
  6. מכבי שעריים (שערוקי בנשמה 31-10-2017, 16:45)
    גולר מה עם מילה טובה למכבי שעריים השחקנים נלחמים ולפחות תגיד מילה טובה לשעריים
  7. בושה לבחירה (מתן בית יעקב 31-10-2017, 18:01)
    במחזור הקודם במשחק יפו נגד נס ציונה מתן בית יעקב ירק בפרצופו של שוער נס ציונה עמית שמש שחקן כזה לא יכול להיות בנבחרת המחזור שחקן בלי כבוד עצמי בושה.לשנות את הבחירה מיד.
  8. מי אתה (יפואי 31-10-2017, 20:16)
    לך תישן על הגב משעמם לך בחיים ימותו הקנאים
  9. יודעים (יפואי 31-10-2017, 20:21)
    יודעים בדיוק מי אתה אבא של שחקן מתוסכל