ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-7

המחזור שביעי בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו נס ציונה לא עוצרת ומביסה את מכבי יפו החלשה, מכבי יבנה בעקבותיה לאחר ניצחון על מחנה יהודה ורק הוד השרון לאחר שבעה מחזורים לא צברה ולו נקודה אחת... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-10-2017
  • 18:49

מצטייני הדרום:

שוער:

עמית שמש (נס ציונה)

שוערה של מוליכת הטבלה, ממשיך ביכולת הנהדרת שלו למן פתיחת העונה. במשחק האחרון מול מכבי יפו הוא שמר פעם נוספת על שער נקי כשהוא ללא ספק הוא התחנה האחרונה בהגנת נס ציונה הנהדרת, כשהוא סופג עד כה שלושה שערים בלבד. אין ספק שמדובר באחד מהשוערים הטובים בליגה אם לא הטוב שבהם!

 

עמית שמש ללא ספק אחד משוערי הליגה הטובים ביותר! (רמי גרידיש)

 

הגנה:

כאמל אבו בילאל (כפר קאסם)

מגנה הצעיר של מ.ס. כפר קאסם, עשה עבודת הגנה טובה מאוד ותמך רבות בהתקפה. שחקן צעיר שאם ימשיך לעבוד קשה יכול להיות לשחקן הרכב קבוע מהטובים בליגה א'. תזכרו את השם...

 

סולי צמח (בית"ר כפ"ס)

בלמה של כפ"ס, משחק עם הרבה ניסיון וחוכמה במשחק הגנה נטול טעויות. סגר את עידן סרור ולא נתן לו הזדמנות לסכן את השער. סולי אחד השחקנים הוותיקים בליגה, והוא משתמש בנסיון הזה בחוכמה רבה. 

 

סולי צמח משחק עם הרבה ניסיון וחוכמה (אביחי חיים)

 

גיא עיני (נס ציונה)

גיא עיני מוביל את מרכז ההגנה של נס ציונה יחד עם אסף חקאק. ביחד מוליכים את ההגנה הטובה בליגה, במשחק האחרון מול יפו, הצליחו למנוע השניים פעם אחר פעם את התקפותיהם של חלוצי יפו.

 

מוביל את הגנת נס ציונה, גיא עיני (מני בן ארי)

 

נועם כהן (מכבי יבנה)

מגנה של מכבי יבנה בישל את השער הראשון, תמך בהתקפות, נכנס להרכב ומוכיח את כישוריו. עשה הגנה בצורה נהדרת ולמעשה כל הקו היה תחת שליטתו. 

 

קישור:

איציק בן סלומון (ירמיהו חולון)

איזה שחקן איציק בן סלומון. קשרה האחורי של חולון, הוא מחלץ הכדורים אולי הכי טוב בליגה. בונה את המשחק של חולון מהקישור, ולקינוח כבש שער אדיר מכ-20 מטר מהאוויר שיכול בשקט להתמודד על שער העונה. חולון בצמרת הרבה בזכות איציק. שאפו!

 

איציק בן סלומון מוביל את חולון לצמרת הגבוהה, ללא ספק שחקן נהדר! (מני בן ארי)

 

מאור אסור (הכח ר"ג)

קשרה של הכח ר"ג, כבש צמד ועשה הרבה בעיות להגנת קרית גת. מאור קשר מהיר עם שליטה מצויינת בכדור שיודע לכבוש שערים ממצבים לא פשוטים. 

 

ליאור ברטובקסי  (מכבי יבנה) - כוכב המחזור!!

שחקן הכנף של הכח ר"ג כבש צמד שערים כולל שער ענק מצד לצד לחיבורים. ליאור שחקן עם שליטה טובה בכדור הוא כוכב המחזור של אתר 'גולר'. 

 

ליאל זגורי (דימונה)

קשרה של דימונה היה פעלתן מאוד באגף, תמך ללא הרף והיה מסוכן מאוד בחלק ההתקפי של קבוצתו. ליאל ייצר מצבים לחבריו ועשה גם הגנה. בנוסף ליאל כבש שער יפה בראש שהביא את הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו.

 

התקפה:

עבדאללה עזאם (בית"ר כפ"ס)

 חלוצה של כפ"ס, היה פעיל מאוד במשחק ההתקפה של קבוצתו, כבש שער ובישל את השני. מה צריך לבקש עוד מחלוץ צעיר? רק שימשיך ככה והוא יגיע לרמות הגבוהות. 

 

רן בן שמעון, חלוץ ענק שצריך להתרכז בכדורגל (רמי גרידיש)

 

רן בן שמעון (כפר קאסם)

חלוצה של כפר קאסם, הוכיח כשהוא מתרכז בכדורגל הוא החלוץ הכי טוב בליגה. כבש שער והיה יכול לכבוש עוד שערים רבים. כפר קאסם צריכים את בן שמעון כמו נגד הבקעה וככה יוכלו לחזור למאבק בצמרת הגבוהה.

 

עופר טסלפפה, צנוע ומוכשר (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: עופר טלספפה (נס ציונה)

מוסא בן חיים עשה ניצחון יפה עם חולון על כפר שלם. נועם שוהם ממשיך בשרשרת הניצחונות עם ניצחון חשוב על הוד השרון. אבל מעל כולם הרשים השבוע עופר טלספפה מאמנה של נס ציונה, שלמרות שמכבי יפו העבירו את המשחק לסינטטי הם לא הצליחו לעצור את נס ציונה. ויש כאלה שיגידו שהם עצרו את נס ציונה ומנעו תבוסה...שאפו למאמן המוכשר והצנוע מנס ציונה שעד כה מוביל את קבוצתו לפתיחת עונה ענקית.

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-7

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליאור ברטוסקי (שי יעקובי 25-10-2017, 23:08)
    ליאור משחק. ביבנה ולא בהכח