סיכום מחזור 5: ליגה ב' דרום א'

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א'. מחזור שבו שמשון כפר קאסם מפרקת, אור יהודה וצעירי טייבה מועדות, שימשון ובני יפו אורתודוקסים חוזרות לנצח... מי ניצח? מי הפסיד? מי הפתיע? ומי בדרך לליגה ג'? הכל בסיכום של המחזור ה-55 שכבר מתחיל להראות ניצוצות של מה שצפוי לנו בהמשך העונה

  • על ידי: גיא צמח
  • 16-10-2017
  • 09:14

שמשון כפר קאסם מפרקת בקלות את א.ס חולון 8-1 ומתבצרת במקום הראשון. כפר קאסם עם סגל נוצץ ואימתני הכתה ללא רחם בא.ס. חולון שמצידה ניסתה להמתיק את הגלולה המרה עם שער שלא מפיח הרבה תקוה לעתיד, במשחק זה לא צפינו הפתעה וכך היה. 2שתי קבוצות עם מטרות שונות, כפר קאסם נבנתה אך ורק על מנת לעלות ליגה ואילו חולון עם הסגל הנוכחי אין לה הרבה מה למכור בליגה ב'. לזכותה ייאמר שהיא מנסה כל הזמן לצרף שחקנים חדשים, מעניין איפה זה יגמר ? רוב הסיכויים שבליגה ג'.


אור יהודה מועדת ומסיימת רק בתיקו 2-2 נגד עמישב פ"ת. קבוצתו של דודו חלף יכולה להרגיש תחושת תסכול שעד לדקה ה-87 הובילה 2-0, וכמעט חוללה את ה"תוצאה" של המחזור, אך אור יהודה ידעה להתעלות ולא להפסיד משחק שכזה, שבעזרת משה עמר וארנון טמיר משווה ואף יכולה הייתה גם לנצח את המשחק.

 

דודו חלף הצליח לעצור את אור יהודה

 
צעירי טייבה ובני ג'ת סיימו בתיקו 1-1. לאחר הניצחון החשוב בשבוע שעבר על שמשון, חזרה צעירי טייבה לביתה על מנת לארח את בני ג'ת במבחן מנטלי ראשון, אך היא לא הצליחה להביא לידי ביטוי את פער האיכויות בין הסגלים והצליחה להוציא רק נקודה ממשחק שהייתה חייבת לנצח. מנגד בני ג'ת נלחמה ורצתה יותר מטייבה ורק על זה מגיעה לה הנקודה. 


הקבוצה הלוהטת מבית דגן אירחה במגרשה את שמשון ת"א ונוצחה 1-0. בית דגן רצתה להמשיך את פתיחת העונה החלומית מצידה, אבל מולה התמודדה שמשון ת"א שרצתה לחזור למסלול הניצחונות. משחק שקול שהוכרע בסופו של דבר עם שער בודד של קורל אזולאי שבשביל זה חזר מכפר שלם, ומנחיל הפסד בכורה לבית דגן.

הפועל כפר קאסם יצאה למשחק חוץ קשה מול בית"ר פ"ת ומנצחת 2-1. פ"ת רצתה להמשיך את ההתאוששות מפתיחת העונה החלשה והייתה רחוקה 5 דקות מניצחון שעד לדקה ה-85 עוד הובילה 1-0 משער של דור אזולאי, אבל צמד מהיר בדקות הסיום של המחליף עלא עראר מחזיר את החיוך לכפר קאסם ומקרב את קבוצתו לצמרת מנגד פ"ת יקוו לתקן בשבוע הבא.

בני יפו אורתודוקסים מביסה 4-0 את נחלת יהודה. משהו טוב קורה ביפו, עדי לוי בנה קבוצה מצוינת, חזקה ואיכותית שתדבר חזק העונה ותעשה צרות ללא מעט קבוצות, בדיוק כמו שעשתה אשתקד נחלת יהודה שסיימה במקום השישי. אבל משהו לא טוב קורה השנה בנחלת. דווקא מסגל מנוסה כל כך, היו ציפיות לתוצאות טובות יותר. חשוב שיתעוררו כמה שיותר מהר לפני שיהיה מאוחר והם יגררו לקרבות התחתית.

 

עדי לוי בנה קבוצה מצוינת
 
רו"ח ת"א ושמשון בני טייבה מסיימות בתיקו 1-1. משחק שהתנהל בשליטתה של טייבה שאף הובילה 1-0 עד להרחקה, ומההרחקה רו"ח חזרה למשחק והצליחה להשוות ועם יותר ריכוז יכולה הייתה לנצח. מדובר בנקודה חשובה מאוד לרו"ח, שמצידה רוצה לאגור נקודות להמשך העונה, מנגד טייבה תצטרך לדעת לא לעשות שטויות ולנצח משחקים מסוג אלה כי עם יו"ר כמו שלה הציפיות מאוד גבוהות, והם עוד יבכו על איבוד הנקודות השבוע.

פרדסייה וקרית אונו סיימו בתיקו ללא שערים. 2 הקבוצות רצו לסיים את המשחק עם ניצחון בכורה, אבל הרצון לא להפסיד גבר והקבוצות סיימו את המשחק ללא הכרעה. אני עדיין טוען שקרית אונו קבוצה טובה וכשהביטחון יחזור לשחקנים התוצאות יגיעו, מנגד לפרדסייה צפויה עונה לא פשוטה בחלק התחתון של הטבלה. 

ניפגש בשבוע הבא, בהצלחה לכולם!

קורל אזולאי מעניק לשמשון ניצחון יקר מול בית דגן

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיא צמח לא יפה לאכול תכובע ולא להודות בזה. (עמישבניק 17-10-2017, 01:19)
    כל כתבה שקשורה לעמישב אתה לועג להם, למה כי הם פתחו תעונה רע?!?! אני לא יודע מה יש לך נגד עמישב ובטוח שיש לך משו נגדהם לפחות ככה זה נראה בכתבות שלך! אז תדע להפריד בין רגש לעבודה ושאתה עושה כתבה תלמד להיות הוגן בה, לא יקרה כלום אם תגיד שאכלת תכובע ועמישב הפתיעה אותך עם יכולת מצוינת, הייתה עדיפה על אור יהודה והפסידה נקודות ברגעים אחרונים של המשחק ממש נס. לתשומת ליבך אדון צמח.
  2. קורל אזולאי (משה קפילוטו 13-12-2017, 21:28)
    מגיע להרבה מצבים צריך לבעוט יותר לשער גול שווה 3 נקודות שחקן מצוין