מאמן המחזור ה-5 של ליגה א' דרום בחסות לזרוביץ: אלי כהן

אלי כהן, מאמנה של מכבי יבנה הוביל את קבוצתו לניצחון גדול מול הכח ר"ג, 0-3, ולאחר 5 מחזורים קבוצתו ממוקמת במקום השני עם 11 נקודות. אלי נבחר למאמן המחזור ה-5 בליגה א' דרום והוא זוכה בארוחה זוגית מתנת בר המסעדה הלזרוביץ

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 11-10-2017
  • 14:00

אלי, נבחרת למאמן המחזור ה-5 של ליגה א' דרום, ואתה זוכה בארוחה זוגית מתנת הלזרוביץ, ברכות...
"אני רוצה להודות לאתר גולר על הבחירה בי כמאמן המחזור. לבעלי מסעדת בר הלזרוביץ תודה רבה על הנתינה למאמני הליגה. אתם עושים דבר מבורך. עלו והצליחו".  

 

אירחתם את הכח ר"ג, והבסתם אותם, ספר לנו על המשחק מנקודת המבט שלך...
"שיחקנו נגד אחת הקבוצות היותר טובות שיש בליגה עם סגל שחקנים מצוין. הגענו נחושים ומחויבים, כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון לא הייתה טובה לנו ולכן אני גאה בשחקנים שלי שהציגו יכולת טובה ועמדו במטרה. הם אלה ששיחקו והביאו את הנקודות ולכן מבחינתי הם המצטיינים והקרדיט מגיע להם". 
עוד הוסיף אלי על משחק קבוצתו: "משחק טוב מאוד שלנו. הרגשתי שאנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה עם שחקנים טובים שבכל רגע נתון יכולים להבקיע שער. השחקנים שלי היו מחויבים במגרש והצליחו לסכל את הנעת הכדור שלהם. הצלחנו לגרום להם להרבה איבודי כדור. השער הראשון הגיע ממהלך כדורגל יפה ולאחר מכן ההרחקה של אביב חדד עזרה לנו להשתלט על המשחק ולהבקיע עוד שני שערים. למרות החום הכבד וללא הקהל שלנו הצלחנו להתעלות על עצמנו ולהשיג שלוש נקודות יקרות. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים, מגיע להם שאפו גדול

על העבודה הקשה באימונים והצניעות שמאפיינת אותם". 

 

השבוע אתם יוצאים למשחק חוץ לא פשוט, מה צפוי?
"השבוע אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד במגרש קשה בבקעת הירדן. לא סתם הפסדנו להם בגביע. ראיתי אותם נגד נס ציונה, הם קבוצה טקטית מאוד וממושמעת. חנן אזולאי מעמיד אותם יפה במגרש. אנחנו נצטרך להגיע מוכנים ואני מקווה שגם ניקח את הנקודות". 
 

מילה לסיום: "לכל חבריי המאמנים, השחקנים והאוהדים חג שמח ומועדים לשמחה".
 

מאמן המחזור ה-5 של ליגה א' דרום בחסות לזרוביץ: אלי כהן

הוסף תגובה
תגובות