אחד למען כולם וכולם למען אביחי: 1-0 לכפר שלם מול שעריים

מכבי שעריים אירחה בחולון את הפועל כפר שלם. שעריים של שלומי עמר רצתה לרשום את ניצחונה השלישי העונה, לעומת קבוצתו של שוקי סדיס שרצתה לעקוף את שעריים בטבלה, אך יותר מזה רצתה להעלות חיוך על פניו של אביחי יחיא, הבעלים של הקבוצה לאחר שאימו הלכה לעולמה באמצע השבוע. מאיר אוחיון כבש את שער הניצחון עבור כפר שלם ונתן לאביחי סיבה קטנה לחייך...

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-10-2017
  • 09:37

אוהדי מכבי שעריים במגרש בחולון (גיא צמח)

 

12:00 בצהריים, שעתיים לפני פתיחת המשחק בין מכבי שעריים להפועל כפר שלם, אנשי המשק של מכבי שעריים מגיעים אל האצטדיון המיתולוגי בחולון, כן קראתם נכון , מכבי שעריים שאשתקד עוד שיחקה בליגה הלאומית מארחת בחולון. דעתי האישית, לקבוצה עם קהל ססגוני שבשיאו מגיע לכמה אלפים, ראוי שיהיה לה מגרש משלה ושתוכל לארח משחקים בביתה ותוכל ליהנות ממגרש ביתי ואיתו יגיעו גם התוצאות. מנגד האורחת הפועל כפר שלם הגיעה חדורת מוטיבציה על מנת לשמח במעט את היו"ר אביחי יחיא ששכל את אימו בשבוע החולף (תנחומינו מכאן), וניתן היה לראות את זה במגרש.

 

חניכיו של שוקי סדיס נלחמו עבור הבעלים של הקבוצה (רמי גרידיש)


מיותר לדבר על המחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים וכמעט שלא ראינו מצבים ממשיים ליד שני השערים. 0-0 במחצית. במחצית השנייה חניכיו של שוקי סדיס עלו נחושים יותר והחלו להשתלט על המשחק, כשמנגד שעריים מנסים להפתיע במתפרצות. בדקה ה-68 הלחץ של כפר שלם נשא פרי, מהלך קבוצתי מצוין הסתיים בשער של המגן השמאלי הפעלתן, מאיר אוחיון לרשת של רז רחמים וקובע 1-0 מוצדק לכפר שלם.

 

מאיר אוחיון מעניק לכפר שלם את הניצחון (גיא צמח)

 

רז רחמים לא הצליח למנוע את הפסד קבוצתו (אבייתר ברק)

 

עד לסיום המשחק עוד ניסו שחקניו של שלמה עמר לייצר התקפות אך ללא סכנה אמיתית. מנגד הכפר היו עסוקים ב"להרוג" את הזמן עד הסיום ולרדת עם שלוש הנקודות.

 

בסיום 1-0 לכפר שלם שמזניק אותה לעבר המקום שמקנה בסיום העונה את המקום בפלייאוף העליון, ומשכיח במעט את פתיחת העונה המגמגמת. לעומתה שעריים צריכה לעשות חושבים על מנת לא להיגרר לקרבות התחתית במהלך העונה.

 

שלומי עמר וקבוצתו צריכים לעשות חושבים (מני בן ארי)

כפר שלם מנצחת ונותנת לאביחי יחיא סיבה לחייך (ארז נעמן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. "שכל" את אימו? "שכל" זה לנופלים במלחמה.. (פרימו ציון 3 09-10-2017, 09:50)
  2. תגובה לכתבה. (עמית 09-10-2017, 09:57)
    סיקור חד צדדי של כתב שכנראה לא היה במשחק. הזדמנות אחת של כפר שלם וכבשו. (כל הכבוד ). שעריים היו יותר טובים והחמיצו בלי סוף. לא נורא נתרומם אנחנו משחקים יפה וטוב. ואגב האתר מסקר לא הוגן את שעריים בכל שבוע.
  3. לא היו מצבים? (חזי 09-10-2017, 17:00)
    דקה 13 צח בלילי אחד על אחד מול השוער ודקה לפני הגול של אוחיון מדהלה היה לבד מול השוער