גיא צמח מארח את יניב בוכניק: תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 4

לאחר שבשבוע שעבר אירחתי את אלירן מגול והוא ניצח בחיזוי התחזית 5-3, בזכות שער בדקה ה-93 של בית דגן , השבוע אארח את יניב בוכניק, יו"ר הפועל קרית אונו, לתחזית של המחזור הרביעי של ליגה ב' דרום א'

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-10-2017
  • 14:16

יניב בוכניק הוא רואה חשבון ומשפטן במקצועו ומרצה באקדמיה, משמש ב- 10 שנים האחרונות כיו"ר של הפועל קרית אונו. לפני כן, היה חבר הנהלה, מאמן במחלקת הנוער ושחקן במועדון. שני בניו של בוכניק משחקים גם הם בקבוצות הנערים והילדים של קרית אונו.

על קבוצתו, הפועל קרית אונו, אומר בוכניק: "בסך הכל, העמדנו השנה קבוצה איכותית. לצערנו, התוצאות עד כה (שני הפסדי בית ותיקו בחוץ) לא עומדות בציפיות שלנו, אבל אנחנו סבלניים ומאמינים בחומר השחקנים שלנו. השארנו את השלד שהוביל אותנו בעונה הקודמת וחיזקנו אותו במספר שחקנים, כולל 3 שחקנים שהגיעו מליגה א'. השבוע חזר לקבוצה גם הבלם דוד אפנג'ר, שפתח את העונה בעמישב וחוזר אלינו לעונה חמישית. אני מאמין שנעמוד במטרות שלנו להגיע לפלייאוף העלייה".

 

ועכשיו לתחזית :

עמישב פ"ת - רו"ח ת"א

יניב - על אף הסימפטיה שלי לרואי חשבון באופן כללי, ולמרות הניצחון שלהם במחזור האחרון - עמישב עם מאמן חדש חייבת להתעשת. ההימור שלי: ניצחון לעמישב.

גיא - עמישב קבוצה הרבה יותר טובה אבל בפתיחת עונה קטסטרופלית מבחינתה, וכבר החליפה מאמן, מקבלת את רו"ח שמעודדת מהניצחון על א.ס חולון. לדעתי עמישב תיקח את הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לעמישב.

 

דודו חלף, צריך להוציא את קבוצתו החדשה מפתיחת העונה החלשה 

 

 

שמשון ת"א - צעירי טייבה

יניב - מפגש מסקרן לכל הדעות. שתי קבוצות שפתחו היטב את העונה, אבל אלך עם הביתיות של שמשון. ההימור שלי: ניצחון לשמשון ת"א.

גיא - משחק מצוין מצפה לנו במגרש בספורטק, לשמשון יתרון קל מבחינת סגל השחקנים והביתיות, אך מנגד נבנתה קבוצה טובה בטייבה שהולכת ומשתפרת. ההימור שלי: תיקו. 

 

קבוצתו של צביקה לוי הולכת ומשתפרת

 

בני ג'ת - בית"ר פ"ת

יניב - שתי קבוצות עם שאיפות להעביר עונה שקטה עם יתרון ביתיות למקומיים... ההימור שלי: ניצחון לג'ת.

גיא - ג'ת ינסו להשאיר את הנקודות בבית, אבל פ"ת מעודדת מהשוויון בדקה ה-90 מול שמשון החדשה ובשאיפה לצאת לדרך חדשה. ההימור שלי: תיקו.

 

א.ס חולון - מ.כ אור יהודה

יניב - מפגש קצוות, אור יהודה עמוקה ואיכותית. חולון תישאר ללא נקודות גם לאחר המחזור הזה. ההימור שלי: ניצחון קל לאור יהודה.

גיא - כל תוצאה מלבד ניצחון לבחורים של יעקב טל תהיה בגדר סנסציה. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

יעקב טל יודע שכל דבר מלבד ניצחון ייחשב להפתעה גדולה 

 

הפועל קרית אונו - שמשון כפר קאסם

יניב -  שמשון כפר קאסם בנו קבוצת גלאקטיקוס והם המועמדים לעלייה, אבל אני לא יכול ללכת נגד הקבוצה שלי. ההימור שלי: תיקו.

גיא - כפר קאסם על שלל כוכביה תגיע להתארח במגרש של קרית אונו של יניב, אבל עם כל הסימפטיה כפר קאסם תנצח ותעלה את מאזנה ל10 נקודות. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

שמשון בני טייבה - בני יפו אורתודוכסים

יניב - בני יפו אורתודוכסים תמשיך במומנטום שלה. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

גיא - הקבוצה מיפו תרצה להמשיך את פתיחת העונה הטובה אך מנגד שמשון בני טייבה תנצל את הביתיות ותכפה שוויון. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל נחלת יהודה - עירוני בית דגן

יניב - שתי קבוצות שפתחו טוב את העונה. ההימור שלי: תיקו.

גיא - 2 קבוצות עם פתיחת עונה מצוינת ביחס לציפיות, בית דגן מסתמנת כהפתעה של הליגה ותמשיך את המומנטום. ההימור שלי: ניצחון לבית דגן.

 

כפר קאסם שועאע - הפועל פרדסיה

יניב - כפר קאסם לא יציבה, אבל איכותית יותר ועם יתרון ביתיות. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

גיא - כפר קאסם קבוצה הרבה יותר טובה ותשאיר את הנקודות במגרשה המצוין. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

אני מאחל ליניב ולקרית אונו המשך עונה טובה ושיעמדו בציפיות שהציבו לעצמם למרות פתיחת העונה הפחות טובה. כמו כן חייב לציין שהיה לי העונג להכיר עוד "משוגע" כמוני למשחק, בתקווה להכיר עוד כאלה השנה .

בברכת גמר חתימה טובה.

גיא צמח מארח את יניב בוכניק: תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 4

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (שווינדו 05-10-2017, 16:06)
    אור יהודה זה אש ותמרות עשן רק היא תעלה לליגה א
  2. לתת לטייבה בראש (שמשון 05-10-2017, 17:55)
  3. אדום (אדום 06-10-2017, 10:05)
    יללה צעירי טייבה רק ניצחון
  4. אש (שמעון 06-10-2017, 20:02)
    מ כ אור יהודה זה שם מותג לכל הליגה ראו הוזהרתם אור יהודה באים לתת בראש בכל משחק משחק ועוצמתי כדוררגל יפה היידה מ כ אור יהודה לליגה א תכלת זה עולה עולה
  5. אש (שמעון 06-10-2017, 20:02)
    מ כ אור יהודה זה שם מותג לכל הליגה ראו הוזהרתם אור יהודה באים לתת בראש בכל משחק משחק ועוצמתי כדוררגל יפה היידה מ כ אור יהודה לליגה א תכלת זה עולה עולה