התפוצצות: 0-4 לנס ציונה מול הוד השרון

למרות מחצית ראשונה לא טובה של החניכים של עופר טסלפפה, הגיעה המחצית השנייה ובה הגיעה ההתפוצצות של נס ציונה ומנגד ההתפרקות של הוד השרון שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה ב'. סהר לוי חזר למגרשי לאחר פציעה והצטיין

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 27-09-2017
  • 15:49

המחזור הרביעי בליגה א׳ דרום סידר לנו מפגש קצוות, כשהמוליכה סקציה נס ציונה אירחה את האחרונה בטבלה, הפועל הוד השרון. נס ציונה מגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים לעומת הוד השרון שעדיין לא השיגה נקודה בליגה, ואף עשתה שינוי על הקווים לאחר שדודו חלף התפטר לפני מספר ימים. כרגע מי שמחליף אותו הוא דודו בן ברוך שאימן את הקבוצה במספר מחזורים בעונה שעברה.

 

עזרא חלף יודע שיש לו הרבה עבודה (אבייתר ברק)

 

נס ציונה שלטה בכל הנעשה במגרש משריקת הפתיחה אך לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים לכיבוש שער. כשהמצב המסוכן הראשון הגיע בדקה ה-45, כשדניאל תרועה בועט פצצה שנהדפת לקרן ע״י שוער האורחת. בשלהי המחצית הראשונה שופט המשחק הזהיר פעמיים את שחקני הוד השרון מבזבוזי זמן מיותרים.

 

עופר טסלפפה מאמנה של נס ציונה, הבין שמשהו תקוע במשחק קבוצתו וכבר עם פתיחת המחצית השנייה ערך חילוף כפול שהכניס את סהר לוי להופעת בכורה העונה ואת רואי בן בסט במקומם של יניב מזרחי ושמעוני. בן ברוך מאמנה של הוד השרון הכניס את אוריאן יעקב והוציא את עידן סרור שביקש להשתחרר ולעבור לבית"ר כפ"ס אך בינתיים נענה בשלילה.

 

עידן סרור, בקבוצה מסרבים לשחרר אותו (אבייתר ברק)

 

10 דקות לאחר פתיחת המחצית והחילוף הכפול של טסלפפה משתלם! כדור עומק ענק של סהר לוי מצא את רביד אשר פנוי לבד ועם רוחב קל מצא את יוסי אסייג שמגלגל פנימה את הרביעי שלו העונה. 0-1 לנס ציונה. יוסי אסייג ממשיך לפרוע שטרות ומוכיח כמה נס ציונה הייתה חייבת חלוץ 9 אמיתי...

 

יוסי אסייג, חלוץ 9 אמיתי! (אבייתר ברק)

 

נס ציונה משתלטת על המשחק ומנסה לכבוש את השני, נאור סבג עם מבצע נהדר עובר שני שחקנים, בועט נהדר וסוחט הצלה אדירה של מועיין חלבי שהודף לקרן. בן ברוך מנסה להשיג שוויון ומכניס לכר הדשא את יאיר כהן צדק, אך דווקא נס ציונה הגיעה למצב הטוב במשחק. סהר לוי עם חטיפת כדור מעביר רוחב אדיר לגיא עובדיה שבגלישה בועט ומפספס את המסגרת בסנטימטרים בודדים.

 

אביב דדו בהחלט ניסה (אבייתר ברק)

 

כהן צדק, לא הצליח לסייע לקבוצתו (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-68 דניאל תרועה מקבל כדור על סף הרחבה ומשחרר פצצה אדירה ומכניע את מועיין חלבי. 0-2 מוצדק לנס ציונה.

 

דניאל תרועה חוגג (אבייתר ברק)

 

11 דקות לסיום עוד מהלך נהדר של נס ציונה, דניאל בלומנפלד המחליף עם מהלל יפה באגף שמאל, עובר שחקן ומוציא רוחב לסהר לוי, האחרון עוצר את הכדור, מסתובב נהדר ומכניע את מועיין חלבי. 0-3 לנס ציונה.

 

סהר לוי, בעל הבית של נס ציונה במחצית השנייה (אבייתר ברק)

 

נס ציונה שוטפת את המגרש! דאבל פס נהדר בן רואי בן בסט ליוסי אסייג משאיר את בן בסט לבד מול חלבי שנשאר חסר אונים. 0-4 ענק לנס ציונה. הוד השרון מתפרקת!

2 דקות עוברות ומועיין חלבי מציל את הוד השרון מהשפלה לאחר עוד מהלך נהדר של דניאל בלומנפלד שמוצא את סהר לוי, סהר משאיר בנגיעה ליוסי אסייג שבועט נהדר אל מועיין חלבי מציל שער בטוח מקו השער. בסיום נס ציונה מנצחת 0-4.

 

מועיין חלבי, בלעדיו התוצאה הייתה גבוה יותר (אבייתר ברק)

 

לסיכום: נס ציונה מפרקת את הוד השרון ולא במשחק גדול שלה, והיא ממשיכה להוביל את הטבלה כשהיא עדיין מושלמת לאחר ארבעה מחזורים. כמה טוב לראות את חזרתו של סהר לוי למגרש, רואים שיש בעל בית לנס ציונה... הוד השרון? ממשיכה להתפרק כשהיא עדיין ללא נקודה בליגה. כמו שזה נראה כרגע הוד השרון חייבת להתחזק בלפחות 5-6 שחקנים בשביל לנסות ולהתמודד על ההישארות בליגה, אחרת מקומם בליגה ב' קרוב מתמיד...

 

יופר טסלפפה יכול וצריך לחייך בסיום (אבייתר ברק)

 

תגובתו של סהר לוי שנכנס במחצית והצטיין: "כיף לחזור לשחק אחרי תקופה שהיית פצוע, התגעגעתי לדשא! אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה לנצח .היה משחק לא קל, הוד השרון באו מוכנים והקשו עלינו את המשחק בחצי הראשון .ברגע שכבשנו את הגול הראשון במחצית השנייה המשחק נהיה לנו יותר קל והצלחנו לכבוש שערים".

שחקני נס ציונה יכולים לחייך בסיום (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותכם (כתום 27-09-2017, 17:43)
  2. בלב (כתום 27-09-2017, 19:10)
    אלה נס ציונה מלחמה
  3. לא מרשימים (הבוררר 27-09-2017, 20:21)
    עד עכשיו שיחקנו נגד הקבוצות החלשות זה לא נראה טוב אבל עדיף לראות מה חסר אחרי ניצחונות
  4. כול הכבוד לקבוצה וגם לאוהדים (אבי 27-09-2017, 21:33)
    עודדו גם במחצית ב 0 0 שאפו
  5. מחצית שנייה מצויינת (אבי 27-09-2017, 22:54)
    סהר לוי בכושר טוב זה ההבדל בין לעלות ליגה או להשאר עוד עונה בליגה א
  6. השוער חלבי (יוסי 28-09-2017, 07:58)
    מקומו של השוער חלבי אצלנו בנס ציונה
  7. אבי אל תעוף על עצמך היו חלשים (צחי 28-09-2017, 09:09)
    מחצית ראשונה על הפנים מזל שזה נגד הוד השרון
  8. ציונה (נס 28-09-2017, 12:43)
  9. לכולם (אבי 30-09-2017, 16:58)
    נס ציונה קבוצה מאומנת ומנוסה שתעלה ליגה בהליכה עידו שרון מרמת גן גם חתם בנס ציונה