ליגה ב' דרום א': גיא צמח מארח את אלירן מגול

אחת לשבוע אארח דמות מוכרת מעולם הליגות הנמוכות, השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב אלירן מגול שבעיני הוא ה"גולר" של הליגות הנמוכות בעשור האחרון. אלירן מחזיק ברקורד מרשים של 167 שערים רשמיים ב-10 העונות האחרונות (עפ"י אתר ההתאחדות), ויותר מ-200 שערים במשחקי בוגרים, 5 עליות ליגה ולא בכדי נחשב לקבלן עליות. נכון להיום מגול מצוי במו"מ מתקדם עם כמה קבוצות בליגות א' ו-ב'. דעתי האישית כי שחקן כזה לא צריך להיות פנוי, אלא לסייע לקבוצה בעלת שאיפות לעלות ליגה. מי תישאר מושלמת...? איזו קבוצה תשיג נקודות ראשונות כל זאת ננסה לנחש אלירן ואני...

  • על ידי: גיא צמח
  • 27-09-2017
  • 09:12

אלירן מגול, כמי שהיה שותף לעליית ליגה אשתקד עם יניב חולון , הנך מכיר את הליגה הזו יותר טוב מכולם , מה דעתך על הליגה השנה?
"הליגה השנה היא קצת יותר שוויונית מהעונה שעברה, כבר בפתיחת העונה כולם ראו שאנחנו מועמדים לעלייה. השנה השקיעו מספר קבוצות כספים לא מבוטלים ואין פייבוריטית אחת לעלייה. עונה שעברה הייתה מבחינת המספרים האישיים שלי לא טובה, אבל אני שמח שעמדנו במטרה לעלות ליגה".

 

עקב יום הכיפורים שיחול בסוף השבוע ישוחק המחזור ביום רביעי הקרוב ה27/09/17 וכעת לתחזית:

הפועל פרדסיה נועם – הפועל איחוד בני ג'ת
מגול: פרדסיה קבוצה צעירה וחסרת ניסיון מול קבוצה שעשתה שינוי בקיץ והביאה המון שחקני רכש...המשחק על מגרש סינטטי לא יתעלה לרמה גבוהה. ההימור שלי: תיקו.
גיא:
פרדסיה עדיין ללא נקודות ולדעתי זה ישמר ככה גם אחרי המחזור הזה. הסגל של בני ג'ת עדיף לכן ההימור שלי: ניצחון לבני ג'ת.

 

עירוני בית דגן - שמשון בני טייבה
מגול:
במגרש הקטן בבית דגן יפגשו 2 קבוצות שעלו ליגה השנה, בית דגן עם סגל טוב ומאמן דקדקן יגיעו מול טייבה התוססת שבונה את עצמה כמה שיותר גבוה. ההימור שלי: ניצחון לבית דגן.
גיא:
פתיחת עונה מצוינת לבית דגן שמבחינתה רק רוצה להעביר עונה שקטה, לעומתה העולה החדשה תרצה להמשיך את המומנטום מהדרבי כאשר השוותה בדקה ה-95. ההימור שלי: תיקו.

 

מ.כ. עירוני אור יהודה – שמשון כפר קאסם

מגול: משחק העונה כבר במחזור השלישי. אור יהודה קבוצה חזקה ומאומנת ששנה שעברה רצה בצמרת הגבוהה, חיזקה את הקבוצה עם מספר שחקנים וגם בעמדת השוער מול הגלאקטיקוס של  ליגה ב', עם שחקנים מליגות גבוהות ובנוסף שוער מצוין ועוד כמה שחקנים מצוינים שעלו ליגה אשתקד. 2 הקבוצות ישחקו זהיר. ההימור שלי: תיקו.
גיא:
משחק עונה יפגיש את 2 הקבוצות שביחד עם שמשון יתמודדו בראש חץ משולש על העלייה לליגה א'. אור יהודה בנתה קבוצה מצינת וההגרלה סידרה לה 2 משחקים יחסית קלים על הנייר על מנת לצבור ביטחון, מנגד הקבוצה עם התקציב הגדול בליגה וסגל נוצץ, לצערה תחסר את החלוץ האימתני של הליגה איוב אבו סבית', יחסי הכוחות והרצון לא להפסיד של 2 הקבוצות יביא למשחק שלא יוכרע. ההימור שלי: תיקו.

 

יעקב טל, קבוצתו מגיעה למשחק העונה כבר במחזור ה-3 (רמי גרידיש)


מ.ס. רו"ח תל אביב - אגודת ספורט חולון מור

מגול: מבלי לפגוע בכבודן של 2 הקבוצות, הן אלו שיאבקו בתחתית רוב העונה עם יתרון קל לרו"ח שהיא קבוצה על טהרת החברות, מול קבוצה ששינתה פניה ורוצה להעביר עונה שקטה ללא השקעה. ההימור שלי: ניצחון לקבוצה הביתית רו"ח תל אביב.

גיא: 2 הקבוצות הצנועות של הליגה, לומר את האמת רו"ח יקרה לליבי מאחר ושיחקתי בה 2 עונות. רו"ח קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר שיכולה הייתה לקבל אבל אולי זה רק לטובה, עם סגל מתחדש ומאמן מיוחד על הקווים תנסה לעצור את כדור השלג לפני שיתעצם במשחק שמבחינתה כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה כישלון. לעומתה תגיע לזרוס גם כן לאחר 2 הפסדים אבל עם סגל נחוש ורעב לצאת לדרך חדשה, קשה לי ללכת נגד הלב אבל כרגע נראה שלרו"ח אין את הכלים לנצח מאחר ותחסר את השחקן המצטיין שלה בעונה החולפת הבלם אוריאל אזולאי בעקבות הרחקה. ההימור שלי: ניצחון בכורה ללזרוס.


הפועל כפר קאסם שועאע – הפועל קרית אונו

מגול: משחק מעניין. כפר קאסם יגיעו עם שינוי בעמדת המאמן, שייתן להם רוח גבית לעומת קרית אונו שהיא קבוצה יציבה בכל חלקי המגרש. ההימור שלי: תיקו.
גיא:
מעודדת מהניצחון במחזור האחרון תגיע כפר קאסם למגרשה הביתי ותנסה לייצר רצף של 2 ניצחונות מול קרית אונו שבמאזנה עדיין 0 נקודות. הסגל של כפר קאסם טוב יותר וקרית אונו תחפש נקודות במחזור הבא. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

בית"ר פתח תקוה דדו - שמשון תל אביב
מגול:
משחק קצוות. כרגע שמשון עם 6 נקודות נראית נהדר מול פ״ת שהפסידה ב-2 המשחקים. לשמשון יתרון איכות בחלק ההתקפי וזה יוביל לניצחון לקבוצה האורחת. ההימור שלי: ניצחון לשימשון.
גיא:
הבאנקר של השבוע, פערי האיכות בסגלים יכריע. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

 

מ.ס. בני יפו אורתודוכסים – מכבי עירוני עמישב פ"ת אלי
מגול:
יפו שירדה ליגה העונה והתחזקה בעמדת המאמן פתחה את העונה לא כמו שרצתה, מולה תגיע עמישב שגם היא פתחה לא טוב את העונה עם נקודה מ-6. משחק שרמתו לא תתעלה בשעת חום לא נעימה על מגרש סינטטי חם ולוהט. ההימור שלי: תיקו.

גיא: 2 קבוצות שנבנו עם יומרות להגיע לפלייאוף העליון, כרגע נראה כי יפו עם עדי לוי על הקווים נכנסה טוב יותר לליגה מאשר החבורה של אודי כבודי שהתפטר והוחלף ע"י דודו חלף. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

אודי כבודי לא יעמוד על הקווים של עמישב (איתן ידגר)


מ.ס. צעירי טייבה - הפועל נחלת יהודה ראשל"צ הרצל חיים

מגול: טייבה שהתחזקה במאמן טוב ושחקנים מצוינים, מגיעה אחרי תוצאת תיקו מאכזבת. מולה תגיע נחלת, קבוצה עם שחקנים בעלי ניסיון בתוספת צעירים טובים. במשחק הזה אני לא אובייקטיבי כי אחי הקטן משחק בנחלת. ההימור שלי: ניצחון חוץ לנחלת יהודה.
גיא:
טייבה קבוצה מצוינת שנבנתה טוב מאוד ולוטשת עינייה לעבר הפלייאוף העליון, לעומתה נחלת יהודה קבוצה טובה שפתחה את העונה מצוין. המגרש בטייבה ייתן יתרון קל לטייבה. ההימור שלי: ניצחון לטייבה.

 

חשוב לי לציין כי כל מי שירצה לקחת חלק בתחזית בהמשך העונה מוזמן לפנות אליי ומבטיח כי אשתדל לארח את כולם.

לסיום בברכת אהבת חינם נאחל אלירן מגול ואני צום מועיל וגמר חתימה לכל בית ישראל.

ליגה ב' דרום א': גיא צמח מארח את אלירן מגול (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סויסה המרוקאי ישתלט על גולר (לא מאמין 27-09-2017, 13:59)
    כל החברים של קובי סויסה עושים תחזית גולר את יצאתם לפשיטת. רגל סויסה הציל אותכם