מבט מהצד: מכבי 'קביליו' יפו - הכח ר"ג

מכבי 'קביליו' יפו אירחה את הכח רמת גן במסגרת המחזור השלישי, שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם נקודה אחת בלבד, אך לאחר המשחק ברור לשתי הקבוצות שהן חייבות להתחזק! אחת בשביל לא להסתבך בקרבות תחתית מיותרים, והשנייה על מנת להיות פקטור יותר משמעותי בצמרת. טור דעה - שרון ברנשטיין

  • על ידי: שרון ברנשטיין
  • 22-09-2017
  • 10:46

מכבי 'קביליו' יפו שהגיעה למחזור השלישי עם נקודה אחת, אירחה את הכח ר"ג שלה מאזן זהה אך הציפיות ממנה גבוהות בהרבה.  ב-30 דקות הראשונות יפו היו יותר מסודרים ויותר מאורגנים, ואף הגיעו לשניים שלושה מצבים מסוכנים שרק במזל לא נכנסו והשאירו את התוצאה מאופסת.

 

כניסתו של בר אהרוני שינתה את המשחק (איתן ידגר)


חיים סירוטקין, שאמר תודה קבוצתו לא ספגה, עשה חילוף והכניס את בר אהרוני, ומאותו הרגע השתנה המשחק. בר עם חטיפת כדור מסר לאלעד כהן מול השער שכבש וקבע 1-0 להכח. מכאן המשחק התהפך והכח השתלטה על המשחק, קיבלה ביטחון ועד המחצית כבשה את השני. 

 

צמד שערים של אלעד כהן (איתן ידגר)

 

עוד לפני המחצית אביחי ממן, קפטן מכבי יפו, קיבל כרטיס אדום לאחר שהוא היה אחד מנקודות האור הבודדות של יפו.

 

השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים - אביחי ממן (אביחי חיים*


המחצית השנייה נפתחה במומנטום טוב לטובת הכח, מומנטום שבא לידי ביטוי בשליטה מוחלטת במגרש כשהם הצליחו לכבוש את השלישי בבעיטת עונשין, רפי עמוס הצליח מ-22 מטר לכבוש, גול שלשוער היה חלק בו לאחר שהוא לא היה מספיק עירני.

 

שנראה היה שהמשחק גמור, דווקא אז אביב חדד, בלמה של הכח ביצע עבירה מיותרת וקיבל צהוב שני ואדום, שחקני יפו קיבלו קצת אמונה והצליחו לצמצם ל-3-1 אך זה לא הספיק.

 

יפו יהיו חייבים להתחזק לפחות ב2 -3 שחקנים, אחרת הם יכולים להסתבך בתחזית. הכח? ככל שהמחזורים ילכו ויתקדמו, הכוח תהיה יותר חזקה... אין ספק שרועי דיין זה כוח משמעותי עבור הקבוצה, אבל גם להכח זה לא מספיק בשביל לרוץ עד הסוף מבחינת יכולת.

 

***טור זה הינו טור דעה בלבד***

שרון ברנשטיין מנתח את ניצחונה של הכח מול יפו (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יפו (מכבי יפו 22-09-2017, 17:45)
    מכבי יפו תרד ליגה, אין הנהלה, אין שחקנים, יש רק מאמן
  2. ל-1 (אוהד 22-09-2017, 22:16)
    תגיד, מה אתה מ*יין את המוח? איך אתה בכלל יכול להעלות על דעתך שיפו תרד? על מי אתה חושב שאתה מדבר? הקבוצה הכי מסודרת בליגה א'. כן יותר מיבנה ונס ציונה. יש שחקנים, יש הנהלה, יש אוהדים ויש מאמן. והקבוצה נוסעת למלון בעין גדי ומשם למשחק לפרק את הבקעה. תרד אלק.
  3. מהרגע שרון שלום הגיע הכח התחילה לשחק (דודו 23-09-2017, 20:28)
    לא יודע מה אתם ראיתם אבל הקרינה של האוהד הזה היא כל כך חזקה שההבדל הורגש החל מהדקה ה-30' כשהבנאדם הזה נכנס ליציעי השכונה