פעמיים בתוספת הזמן: כפר שלם עם ניצחון גדול 3-1 מול כפר קאסם

מ.ס. כפר קאסם אירחה את הפועל כפר שלם במטרה לחזור למסלול הניצחונות, מנגד כפר שלם רצתה להשיג ניצחון ראשון העונה. שי מזור העלה את האורחים ליתרון, אלון סולטן איזן, וכבר שנראה היה שהמשחק יסתיים ללא הכרעה, הגיעו אמיר כהן ומאור לובין והעניקו לשוקי סדיס ניצחון בכורה בליגה

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-09-2017
  • 10:59

המחצית הראשונה לא הייתה ברמה גבוהה של שתי הקבוצות, אך במחצית השנייה קיבלנו קצב טוב ובעיקר הרבה מצבים לטובת כפר קאסם... השער הראשון היה דווקא של כפר שלם והוא הגיע לאחר מתפרצת נהדרת, כשהכדור הגיע לשי מזור שבעט מדויק לפינה. 1-0 לכפר שלם.

 

שי מזור מעלה את כפר שלם ליתרון (רמי גרידיש)

 

אלון סולטן, קשרה של כפר קאסם הצליח להשוות עם הראש לאחר כדור קרן מדויק של יוני רביבו. 1-1. כשנראה היה שהמשחק הולך להסתיים בתיקו, הגיעה הדקה ה-90 ואיתה קרן לכפר קאסם, שוערה של כפר שלם קלט את הכדור, זרק לעברו של לובין שרץ עם אמיר כהן, מסר לו לגול קל וכפר שלם מוליכה בדרך לניצחון יקר. 2-1 לכפר שלם.

 

3 דקות בתוך תוספת הזמן, קיבלנו מתפרצת בה מאיר אוחיון מוציא כדור רוחב מדויק ומאור לובין מגלגל פנימה  מול שער ריק. 3-1 גדול לכפר שלם.

מי שבקושי נראה על המגרש היה יוני רביבו שקיבל שמירה צמודה, אך למרות השמירה הצליח להגיע להזדמנות אדירה עם הראש אותה הוא החמיץ.

 

שוקי סדיס מאמנה של כפר שלם אמר לאחר ניצחון: "אחרי תצוגת הנפל מהשבוע שעבר מול מכבי יבנה אמרתי לשחקנים שלי המשחק נגמר והראש בכפר קאסם. באנו מוכנים! ידענו שכפר קאסם יבואו בכל הכח, אך עמדנו נכון ועקצנו אותם כמו שצריך. היינו יותר מסוכנים הגיע לנו הניצחון. במחזור הבא תארח כפר שלם את קריית גת, כל משחק הוא סופר קשה, נבוא לנצח ולשמור על מומנטום. שיהיה חג שמח".

 

שוקי סדיס, הכין את קבוצתו נהדר למשחק (רמי גרידיש)

 

שי מאור מאמנה של כפר קאסם לאחר ההפסד: "אני חושב שהיינו יותר טובים ולא הגיע לנו להפסיד.  הם עשו שתי מתפרצות וניצחו את המשחק, זה חוסר אחריות שלנו לקבל כזה גול מקרן שלנו. החזקת הכדור הייתה בין 70-80  % אחוז ברגל שלנו. כנראה שזה המשחק וצריך לדעת לשחק מול קבוצה מתגוננת. רוב הזמן כדור אצלנו, נראינו רע מאוד בשני משחקים, לא ייצרנו מצבים וצריך לבוא בטענות רק לעצמנו. בשבוע הבא אנחנו נגד כפ"ס במשחק חוץ קשה, מול קבוצה טובה מאוד ומאומנת, ואם לא נבוא מוכנים לא ניקח גם שם נקודות. צריך להפסיק להסתכל על עלייה. צריך להסתכל ממשחק למשחק".

 

צריך להסתכל ממשחק למשחק, שי מאור (מני בן ארי)

 

אלון סולטן כובש שער השוויון הזמני של כפר קאסם: "אנחנו פראיירים. הייתה שליטה מוחלטת שלנו כל המשחק. היינו צריכים לנצח ובמקום זה הפסדנו. הם נלחמו uהשקיעו מאוד. דווקא בגול שחטפנו ניתן לראות חוסר אחריות שלנו בקרן שלנו, כולם ניסו לעלות על מנת לכבוש את השני שלנו. היה לנו חוסר אחריות ונקווה לתקן שבוע הבא".

כפר שלם מנצחת את כפר קאסם!

הוסף תגובה
תגובות
  1. זהו נגמר המזל עם החולצה (לשי מאור 20-09-2017, 13:47)
    תחליף חולצה כבר
  2. כפר שלם (אברהמי 20-09-2017, 14:22)
    עשינו לכפר קסם בית ספר לכדורגל התוצאה מדברת
  3. יאללה כפר שלם! (אוהד 21-09-2017, 00:09)
    אוהבים!
  4. כדורגל (יוחנן 21-09-2017, 20:48)
    סידס עשה בית ספר לשי מאור
  5. כדורגל (יוחנן 21-09-2017, 20:48)
    סידס עשה בית ספר לשי מאור
  6. כדורגל (יוחנן 21-09-2017, 20:48)
    סידס עשה בית ספר לשי מאור