מאמן המחזור ה-2 של ליגה א' דרום בחסות לזרוביץ: אלי כהן

אלי כהן, מאמנה של מכבי יבנה הוביל את קבוצתו לניצחון חוץ גדול מול הפועל כפר שלם. אלי שהמשיך לעונה נוספת כמאמן הראשי של יבנה יצא לשכונת התקווה ויחד עם קבוצתו הנחילו תבוסה להפועל כפר שלם. אלי כהן זוכה בארוחה זוגית מתנת בר המסעדה הלזרוביץ

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 19-09-2017
  • 14:06

אלי כהן מאמנה בן ה-33 של מכבי יבנה, מאז ומתמיד נמצא במועדון היבנאי. כהן התחיל במועדון כשחקן בגיל 10 במחלקות הנוער עד לבוגרים. בגיל 21 פרש ועשה קורס מאמנים, מאז הספיק לאמן בכל הילדים והנערים. בשנה שעברה קיבל בפעם בראשונה לאמן את הנוער, כשהוא הספיק לאמן אותם עשרה מחזורים ולאחר ההתפטרות של שי מאור הקפיצו אותו לקבוצת הבוגרים.

 

אלי, נבחרת למאמן המחזור ה-2 של ליגה א' דרום, ואתה זוכה בארוחה זוגית מתנת הלזרוביץ, ברכות...
"אני רוצה להודות לכם על הבחירה ולבעלי בר הלזרוביץ על הארוחה הזוגית. תודה רבה". 

 

יצאתם למשחק חוץ לא פשוט, ונראה שעשיתם אותו קל, ספר לנו איך התפתח המשחק...
"פתחנו חזק את המשחק והצלחנו לייצר המון מצבי הבקעה. היינו מרוכזים מול השער, מה שהניב לנו שלושה שערים במחצית הראשונה. במחצית השנייה לא היינו מספיק חדים בהתקפה, אבל השחקנים עמדו יפה מבחינה הגנתית. כפר שלם קבוצה טובה עם שחקנים מוכשרים ומאמן מצוין ואני בטוח שהם ייתנו פייט חזק בליגה. אני שמח שהשחקנים שלי הציגו יכולת טובה ואני גאה בהם מאוד". 

 

כבר ביום שלישי יש מחזור ליגה נוסף, איך מכינים את השחקנים למשחק באמצע השבוע?
"השבוע נפגוש את בית״ר כפ״ס. אנחנו מתרכזים אך ורק במשחק הזה ויודעים שלא צפוי לנו משחק קל. נגיע צנועים עם הרגליים על הקרקע, לא טמנו את הראש בחול אחרי התיקו עם בקעת הירדן ולא נצא מגדרנו אחרי הניצחון על כפר שלם. נמשיך לעבוד קשה באימונים ולהתקדם ממשחק למשחק".  

 

מילה לסיום:
"אני מאחל לכל חבריי המאמנים, לשחקנים ולכל עם ישראל חג שמח ושנה טובה ומתוקה".

מאמן המחזור ה-2 של ליגה א' דרום מתנת לזרוביץ: אלי כהן

הוסף תגובה
תגובות