פתיחה מוחצת: 0-5 ענק לכפר קאסם מול הוד השרון

כפר קאסם אירחה את הוד השרון למחזור הראשון בליגה א' דרום, הביסה אותה 5-0 ואותתה לליגה שהיא רוצה לעלות ליגה העונה מהמקום הראשון. הוד השרון? אם לא יעשו הפיכה בקבוצה, הם ירדו מהר יותר מאשר חלמו וחבל....

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-09-2017
  • 12:52

המחזור הראשון בליגה א' דרום הפגיש את כפר קאסם החזקה, שהצהירה למן סיום עונה שעברה שהיא רוצה לעלות ליגה ואכן הם פתחו את העונה חזק. כבר למן פתיחת המשחק ראינו קבוצה אחת על המגרש כאשר כפר קאסם שיחקו פשוט ותכליתי וניסו לכבוש בכל התקפה. אמנם בתחילת המשחק שחקני הכפר לא היו חדים והיו מספר ניסיונות לכיבוש, אבל חוסר ריכוז של התקפת הכפר מנעה שערים. 

 

מתן לוטטי עובר בקלות את נתנאל בנימין (דן יידוב)


בדקה ה-45 על סף השריקה למחצית הראשונה, מוחה בדיר מכניס כדור רוחב לרחבה ומתן לוטטי בועט מקרוב בנגיעה ישר לרשת. 0-1 לכפר קאסם.

 

בישול נהדר למוחה בדיר (דן יידוב)

 

מתן לוטטי חוגג את השער הראשון בקבוצה (דן יידוב)


לא עוברת דקה והכפר בעוד התקפה, רועי הררי מקפיץ לרחבה, בלם הוד השרון מחליק את הכדור עם הראש ומקפיץ את הכדור מעל שוערה שלו פנימה וכובש שער עצמי. אנחנו בחרנו לפרגן לרועי הררי בשער יפה שמוריד את קבוצתו למחצית ביתרון של 0-2. 

 

שחקני הקבוצה חוגגים יחד עם רועי הררי (דן יידוב)


המחצית השנייה כבר הייתה אופרה אחרת, על המגרש המשכנו לראות קבוצה אחת על המגרש, בדקה ה-63 יוני רביבו עושה דאבל פס גדול עם מתן לוטטי, שמחזיר לו ומגלגל מקרוב פנימה, 0-3 קליל של יוני רביבו.

 

יוני רביבו כובש שער נהדר לאחר מבצע עם מתן לוטטי (דן יידוב)


חמש דקות עוברות, ויוני רביבו מבשל שער יפה לרן בן שמעון שבועט חזק חד פנימה וזה כבר 0-4 לכפר קאסם.

 

 רן בן שמעון מכניע את מועין בדיר (דן יידוב)


ארבע דקות לסיום המשחק, שילוב מסירות בין רן בן שמעון ומתן לוטטי, כשהאחרון מוסר רוחב לבר מזרחי שכובש שער יפה מכדור הרוחב, שער קבוצתי יפה של כפר קאסם שמנצחת 0-5 ענק!

 

שחקני כפר קאסם חוגגים את החמישייה (דן יידוב)

 

שחקני הוד השרון מאוכזבים בסיום (דן יידוב)


מאמנה של כפר קאסם, שי מאור בסיום המשחק: "עשינו משחק טוב. למרות כל הפציעות וכל ההרחקות, החבר'ה ששיחקו הוכיחו שאפשר לסמוך עליהם וכל הכבוד לשחקנים ולהנהלה ואנחנו ממשיכים קדימה".

 

שי מאור שמח מהניצחון וממשיך קדימה (דן יידוב)

 

מתן לוטטי, מי שכבש שער אחד והוסיף שני בישולים אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון, נראינו טוב, נראינו מאוחדים והיה המון פירגון. מה שחשוב עכשיו זה ההמשכיות. יש לנו קבוצה טובה עם חומר שחקנים טוב ושרק שנמשיך ככה".

 

משחק נהדר למתן לוטטי (דן יידוב)


יוני רביבו כוכבה של כפר קאסם: "עבדנו קשה חודש וחצי בשביל הרגע הזה, באנו נחושים וחדורי מוטיבציה מהרגע הראשון, ואני שמח מאוד שהתוצאה הייתה בהתאם. זה רק המשחק הראשון שלנו, יש לנו עוד דרך ארוכה ואנחנו לוקחים בחשבון שיהיו גם ימים פחות טובים, אבל בקבוצה שנבנתה פה השמיים הם הגבול. אני שמח בשביל האוהדים הנפלאים, הצוות הבכיר שלנו וההנהלה שכמובן נותנים לנו הכל מהכל, ואנחנו שמחים להחזיר להם במגרש".

 

יוני רביבו, "השמיים הם הגבול" (דן יידוב)


דודו חלף מאמנה של הוד השרון אמר לאחר התבוסה: "זה פשוט ביזיון איך ששיחקנו היום. ביזינו את המועדון וטוב שקיבלנו את הסטירה עכשיו ונעיר את השחקנים, ואם נצטרך להביא שחקנים נביא, ואם צריך לשחרר נשחרר. שבוע הבא נהיה חייבים לנצח כדי לחזור לליגה. יש ליגה חזקה ואנחנו חייבים לנצח. נעבוד קשה ונבוא מוכנים בבית בשביל לנצח".

 

"ביזיון", זה מה שהיה לדודו חלף להגיד בסיום (דן יידוב)

 

עידן סרור חלוצה של הוד השרון אמר בסיום: "אחרי שמקבלים תבוסה כזאת אתה אומר לעצמך מה אני צריך את זה? מה אני עושה פה? אבל זה מזכיר לי משהו... שהייתי באילת שבאנו במחזור הראשון והפסדנו 5-0 למרחבים, ובאותה עונה עלינו ליגה. אז לפעמים עדיף לקבל כזאת סטירה בהתחלה ולהתעורר, מאשר מאוחר מדי. ידענו שכפר קאסם עדיפה וישלטו במשחק. חטפנו גול בדקה ה-45, זו בעיה שמעידה על אופי, וקשה היה לחזור".

שחקני כפר קאסם חוגגים (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות