ניצחון חשוב לנס ציונה במחזור הפתיחה: 1-2 מול הבקעה

משחק לא טוב של סקציה נס ציונה במחזור הפתיחה של ליגה א' דרום, אך למרות זאת חניכיו של עופר טסלפפה ידעו לקחת את שלוש הנקודות לאחר שכבר היה בפיגור. גיא עובדיה ויוסי אסייג כבשו לסקציה, עידן גמליאל העלה את בקעה ליתרון זמני

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 08-09-2017
  • 11:22

הרבה זמן חיכינו לפתיחת ליגה א' דרום והיא סוף סוף הגיעה, סקציה נס ציונה עם הציגה את שחקנ הרכש החדשים שלה, גיא עובדיה ויוסי אסייג, והליגה יצאה לדרך, בקעת הירדן עם חנן אזולאי על הקווים הגיעה עם המון ביטחון לאחר הניצחון מול יבנה בשבוע שעבר, וזה ניכר כבר בדקות הפתיחה.

 

הקהל הכתום של נס ציונה התחיל להראות נוכחות יפה! רק שימשיכו... (איתן ידגר) 

 

300 אוהדים ומזג אוויר נהדר פתחו את המשחק באצטדיון בנס ציונה, המשחק נפתח עם שתי קרנות מהירות של הבקעה שלא הניבו דבר אך כבר מן הפתיחה ניתן היה לראות מעט בלבול בהגנת נס ציונה. שתי דקות למן שריקת הפתיחה יוסי אסייג יכול היה לקנות את עולמו, כשקיבל כדור בתוך תיבת החמש, בעט לשער אך ברגע האחרון נבלם בדרך לרשת. 

 

התקפה טובה של הסקציה שהחלה אצל דניאל בלומנפלד (איתן ידגר)

 

תשע דקות בתוך המשחק וקיבלנו הוכחה לבלבול בהגנה הכתומה, התקפה יפה מאוד של הבקעה שמנצלת הגנה דלילה של נס ציונה, כשעידן גמליאל מעביר כדור רוחב נהדר למרכז הרחבה ושובל כובני מכניע את שמש ומעלה הבקעה ליתרון מהיר. 1-0 לבקעה!

 

בדקה ה-16 קיבלה נס ציונה הזדמנות נהדרת לחזור למשחק כשיוסי אסייג מכניס כדור רוחב מאגף ימין למרכז הרחבה, גיא עובדיה שהיה במצב טוב לבעיטה מפספס את הכדור והזדמנות טובה הולכת לאיבוד. 5 דקות לסיום המחצית הראשונה, בן סיטלקול  עם פריצה נהדרת, עובר שני שחקנים, מעביר כדור רוחב למרכז אך הגנת הבקעה מצליחה להרחיק.

 

בן סיטלקול, הטוב בחשקני ההגנה של הסקציה (איתן ידגר)

 

רגע לפני השריקה למחצית התקפה טובה של נס ציונה יוצרת ערבוביה ברחבה בסופה גיא עובדיה דוחק פנימה וקובע שוויון ממש בשריקה להפסקה. 1-1 בדקה קריטית מאוד. נס ציונה צריכה להיות מרוצה מאוד מהתוצאה במחצית לאחר שלא הראתה יכולת טובה. 

 

נס ציונה נושמת לרווחה עם שער חשוב מאוד לפני הירידה למחצית (איתן ידגר)

 

2 דקות בתוך המחצית השנייה, מתבצעת עבירה על נאור סבג, הטוב בשחקני נס ציונה במחצית הראשונה, ובעקבות העבירה, סבג לא יכול להמשיך ומוחלף ע״י בן שמעוני. שבע דקות עוברות ואסף חקאק עם טעות קשה משאיר את חלוצה של הבקעה עידן גמליאל לבד מול עמית שמש, גמלאיל בועט אך שמש מצליח להציל שער בטוח ונס ציונה ניצלת ממבוכה.

 

ליטבינוב תופס כדור גובה (איתן ידגר)

 

בדקה ה-63 קיבלנו שוב מבצע יפה של בן סיטלקול שפורץ נהדר באגף ימין ומעביר כדור רוחב נהדר שמחפש רגל מסיימת, אך הכדור עובר כל שחקני נס ציונה עד להרחקה של שחקן כחול. 3 דקות עוברות ונס ציונה יוצאת למתפרצת קטלנית, יניב מזרחי חוטף כדור במרכז המגרש ומוצא את יוסי אסייג לבד מול בלמה של הבקעה, מחפוד, שכבר השתלט על הכדור, יוסי אסייג מצליח לחטוף את הכדור ומול השוער מגלגל פנימנ ומשלים את המהפך. 1-2 לנס ציונה.

 

יוסי אסייג ניצל טעות בהגנת הבקעה וכבש! (איתן ידגר)

 

בדקה ה-73 בקעת הירדן הייתה חייבת להשיג את השוויון, לאחר טעות בהגנת נס ציונה, לאחר שרביד אשר נוגח היישר לעומרי אזרן, שבבעיטת יעף היה חייב לקבוע שוויון אך לא מוצא את המסגרת. ברבע השעה האחרונה נראה היה שנס ציונה מתעקשת לקבל את השוויון, כשהיא ממש מוסרת לשחקני הבקעה שמחמיצה ממצבים נהדרים ובועטת היישר לידיו של שמש שרשם משחק לא רע בכלל.

 

חנן אזולאי צריך להיות מאוכזב מאוד מהתוצאה... (איתן ידגר)

 

דקה בתוך תוספת הזמן אמנון טדלה המחליף, מעביר כדור רוחב מדויק לעבר מרכז הרחבה, יוסי אסייג בקפיצה לעבר הכדור בועט מעל השער. נס ציונה מסיימת את המשחק בניצחון דחוק 1-2 מול בקעת הירדן. 

 

עופר טסלפפה מאושר למרות היכולת הפחות טובה של שחקניו (איתן ידגר)

 

לסיכום: נס ציונה יכולה להיות מרוצה מהתוצאה ומהאופי של השחקנים בלבד, היכולת לא הייתה גבוהה, משחק ההגנה היה די חלש, אך תמיד טוב לתקן לאחר ניצחון, וכך גם יעשו בנס ציונה שעברו את משחק הפתיחה עם ניצחון שייתן להם הרבה ביטחון ושקט להמשך. הבקעה? מאוכזבת מהתוצאה, אך יכולה להיות מרוצה מאוד מיכולת שחקניה והלחימה האדירה, עם קצת יותר ריכוז מול השער התוצאה הייתה שונה לגמרי. אולי כדאי לחנן אזולאי להמשיך באותה שיטת משחק גם לאחר שקבוצתו כובשת שער...

 

החלו לפרוע שטרות, שחקני הרכש של נס ציונה - יוסי אסייג וגיא עובדיה (איתן ידגר)

גיא עובדי חוגג את שער השוויון היקר של נס ציונה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל בסדר צריך אופי והרבה (יוסי פרס 08-09-2017, 12:06)
    כדי לנצח קבוצה מסתגרת אחרי פיגור הכל בסדר אוהבים אתכם!
  2. חבל שאין מספיק אוהדים (הבוררר 08-09-2017, 13:13)
    בשביל לעלות ליגה נס ציונה צריכה מעכשיו להתחיל ולהחזיר את כל האוהדים שעש לה כדי להפוך את המטרה לקלה יותר
  3. לא מובן (כתום 08-09-2017, 13:51)
    לא מובן איך סיטלקול פותח עונה נוספת בליגה א,מאמנים בליגות גבוהות יותר לא רואים מה שכולם רואים? הוא מתאים לקבוצות ברמה אחרת!!
  4. כול הכבוד לשחקנים ולקהל שמועדד ללא הפסקה (אריק 09-09-2017, 11:44)
    הכתום עולה
  5. הכתום (הקומץ 11-09-2017, 21:12)
    כל הכבוד להמשיך קדימה וצריך להוקיע את גל המקללים כדוגמתו דל פראג שלום ומומי מלכה ושות
  6. מלחמה (פראג 12-09-2017, 21:17)
    יופי של משחק קדימה לצבא הכתום !!!!להמשיך קדימה !!כל הכבוד לקובי דלל על קבוצת הווצאף !!!!אבל שאלה ??מי זה לירון מלכה שיהיה מנהל בווצאף מי אתה בכלל נגמר הימים שאבא שלך היה מסתובב אם כןבע שריף בקיצור גם לירון אל תגיע שלום גם אתה מומי שב בלול רק גילי שמש