קובי סויסה מארח את אביבי זוהר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 1

ליגה א' דרום חוזרת, והשבוע לכבוד המחזור הראשון קובי סוויסה אשר מכונה ה"איש החזק" החליט לארח את המאמן המנטלי מהבכירים בארץ, אביבי זוהר. אביבי שנחשב לאיש מקצוע בכיר בתחומו בזכות היותו אחד השחקנים הבכירים בארץ, חושב על ליגה א': "ליגה שוויונית וצמודה צפויה העונה, כשהכח ר"ג עדיפה", האם אביבי ינצח את האיש החזק? שווה לקרוא...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-09-2017
  • 16:48

קובי לקראת העונה: "שמח לקראת העונה החדשה. אין לי הרבה ציפיות מהקבוצה שאני כל כך מזוהה איתה והיא מכבי יפו, והאמת שהיא לא כל כך מעניינת אותי. לשאלתם של הרבה אנשים שתהו, שמחתי מאוד שיפו ניצחו, יפו זה בלב שלי אבל לא הייתי שמח מצורת המשחק הגרועה לדעתי... השחקנים אומנם נלחמו ורצו הרבה, אבל רואים שאין להם מספיק כישרון, ומלבד השחקן עומרי עטיה שהוא שחקן איכותי וחבר יקר, לא ראיתי משהו מיוחד... ובטח שרואים שקביליו יפו קבוצה לא מאומנת מספיק, הרחקות סתמיות ומשחק משעמם. ואילולא ההרחקה של רונן פרץ מאזור לא בטוח שהיו מנצחים. ואני חושב ששתי הקבוצות נכון לעכשיו הן קבוצות שתאבקנה בתחתית הליגה".

 

 

מילה על התנהגות האוהדים של יפו כלפי שחקני היריבה: "אני באופן אישי יחד עם חברי הטוב איציק בן סלומון, התערבנו במהומה כאשר קיללו את אבא של אותו שחקן שהוא חבר יקר ושיחק בקבוצת החופים שלי בני יהודה ניצן, קובי כהן, ובסופו של דבר הרחקתי את האוהדים. זאת התנהגות שלא מקובלת עליי ולא אתן לאף אחד ולא ארשה לאף אחד להתנהג בצורה כזאת כלפי שחקנים של הקבוצה היריבה, ובטח לא כלפי הורים שבאים לראות את הילדים שלהם משחקים. צריך לזכור שגם השחקנים וגם האוהדים שבאים לראות כדורגל, הם בסה"כ בני אדם וגם אסור לפגוע בהם. ואני מגנה כל התנהגות של אלימות במגרשים. ואני רוצה להוסיף שבערב שבת, ערכתי סולחה בין השחקן קובי כהן ובין אותם אוהדים שהיו מעורבים. אני שמח שזה הסתיים בצורה טובה ואני מקווה שכך זה ימשיך".

 

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב אביבי זוהר, שהוא בעיני הסמל הבלתי מעורער של מכבי יפו בכל הזמנים. אביבי חושב שיוכל לנצח אותי. 

על אביבי ויפו: "בעיניי זו בושה שסמל כמו אביבי זוהר לא נמצא במערכת של הקבוצה, והיום אביבי זוהר הוא מאמן מנטלי מספר אחד בארץ. בן אדם בעל ידע רב. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך". 

 

אביבי זוהר מי שהיה אחד השחקנים הגדולים במכבי יפו, בעבר והיום נחשב למאמן מנטלי מהטובים בארץ, שעובד עם הרבה שחקנים בליגות הבכירות והנמוכות, ועובד במחלקת נוער של רמת השרון, מוערך מאוד בעולם הכדורגל ובגלל היותו שחקן בכיר, יש לו את הניסיון והידע לכוון וללמד את השחקנים המובילים ואשר יובילו בעתיד. 

 

אביבי, מה אתה חושב על הליגה שצפויה לנו העונה: "אני חושב שליגה א' נהייתה ליגה מעניית, הרבה בזכות האתרים של הליגות הנמוכות, יש עניין רב והתקשורת יוצרת הרבה באז ועניין שלא היה בעבר".  

מי לדעתך תעלה לליגה הלאומית? "אני חושב שהליגה תהיה די שוויונית, לא תהיה קבוצה אחת מעל הליגה כפי שהיה בעבר. אבל התחושה שלי שהכח ר"ג תרוץ עד הסוף, כי יש להם קבוצה טובה ויותר מזה יש להם את המאמן הכי טוב בליגה שהוא חיים סירוטקין".

מה דעתך על מכבי יפו של העונה? "בגלל שאני אוהב את מכבי יפו, אני מעדיף לשתוק ברגע זה ועדיף לא לדבר על יפו. גם ברמה שלי וגם ברמת המועדון".

 

ונעבור למשחקים:

נס ציונה-הפועל בקעת הירדן, נס ציונה,  חמישי, 19:00

אביבי זוהר: נס ציונה עושה רושם שתהיה אחת הקבוצות החזקות בליגה. יש להם סגל טוב, הם משחקים בבית, ולכן אני הולך איתם. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה. 

קובי: נס ציונה קבוצה מצוינת. יש להם מאמן טוב כמו עופר טלספפה ויש להם את יוסי אסייג שהוא מעל הליגה, מול בקעת הירדן שהיא קבוצה בינונית ומטה אני לא רואה מצב שנס ציונה לא מנצחת בבית. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

יוסי אסייג, חלוץ מעל הליגה 

 

הפועל מחנה יהודה-הכח עמידר ר"ג, שישי, מושבה אימונים סינטטי, 12:00

אביבי זוהר: מצפה להכח משחק מאוד מאוד קשה בסיננטי, למרות שמחנה יהודה עשו חילופי מאמנים ממש קרוב לפתיחת העונה, אני מאמין שהכח ר"ג, תנצח אבל לא בקלות. חיים סירוטקין בנה קבוצה חזקה, אביב חדד הוא בן משפחה שלי ונחשב לאחד הבלמים היותר טובים בליגה א', ואני אשמח אם ינצחו ומאמין שכך יהיה. הימור שלי: ניצחון להכח.

קובי: מחנה יהודה משחקת במגרש הסינטטי במושבה והקבוצה האיכותית של חיים סירוטקין המאמן הטוב בליגה, שבנה קבוצה עם סגל מצוין ירצה לפתוח את העונה עם ניצחון שייתן להם ביטחון להמשך הדרך. מנגד, אני לא רואה את מחנה יהודה מוציאה תיקו.המוקש במשחק הוא האיטיות במגרש הסיננטי, אך אני בטוח שחיים ימצא לזה פתרון. הימור שלי: הכח ינצחו.

 

חיים סירוטקין, יכין את שחקניו למשחק בסינטטי (רמי גרידיש)

 

מ.ס. דימונה-הפועל כפר שלם, שישי, דימונה, 14:00

אביבי זוהר: משחק טוב צפוי בדימונה. שתי קבוצות טובות ששוות ברמתן. אני יודע שאהוד כחילה מאמן דימונה בנה קבוצה חזקה מאוד. בבית שלה היא קבוצה מאוד טובה וחזקה, ולכן אני הולך איתם. הימור שלי: ניצחון של דימונה.

קובי: שתי קבוצות חזקות שהתחזקו העונה בשחקנים טובים. כל קבוצה יכולה לנצח את השנייה. לדימונה יש בקישור את דניאל טסאו ומנגד לכפר שלם יש את משה סולימנוב, ועוד שחקנים טובים כמו מאור לובין ובטח כשיש אנשים שהם חברים טובים כמו אביחי יחיא ואשר עזרן, דברים טובים יכולים לקרות ובטח כשיש מאמן מצוין כמו שוקי סדיס. הימור שלי: אני רואה את כפר שלם מנצחת וחוזרת מדימונה שמחים. 

 

דניאל טסאו, חיזוק נהדר לדימונה במרכז המגרש 

 

עירוני קרית גת-מכבי שעריים, שישי, קרית גת, 14:30

אביבי זוהר: שתי קבוצות שלא עשו רכש מפוצץ ולא הביאו או השקיעו יותר מדי. לשעריים תמיד יהיה את היתרון של הקהל הנפלא שלהם. בקרית גת יש את חיים לוי שעושה שם עבודה נהדרת. הימור שלי: תיקו.

קובי: שתי קבוצות בינוניות, אבל יש לקרית גת מאמן מצוין כמו חיים לוי ואני חושב ששעריים מנגד לא ירצו להפסיד עם הקהל המצוין שלהם שינסה לדחוף את הקבוצה. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו. 

 

בית"ר נורדיה ירושלים-הפועל אזור, שישי, לוד, 15:00

אביבי זוהר: בית"ר נורדיה קבוצה מעניינת, קבוצת אוהדים שמסכנת את כולם. את אזור ראיתי משחקת בשבוע שעבר מול יפו, חומר שחקנים לא רע אבל קבוצה שעדיין לא מחוברת. אני אלך עם תחושת הבטן שלי. הימור שלי: ניצחון של אזור. 

קובי: בשבוע שעבר צפיתי במשחק של אזור מול יפו. היה משחק חלש של אזור. עדיין נורדיה ירושלים זאת קבוצת אוהדים אבל עם סמל של בית"ר והתלהבות של משחק ראשון בליגה א' יבוא הרבה קהל. מצד שני אזור קבוצה יותר מנוסה. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

 

מכבי יבנה-ירימיהו חולון, שישי, יבנה, 15:00

אביבי זוהר: משחק מאוד מסקרן ומאוד מעניין. יש לי הרבה חברים ביבנה והדעה הרווחת שם שהקבוצה נבנתה לעליית ליגה העונה. מצד שני יש את חולון שהיא קבוצה חזקה בפני עצמה ותעשה הרבה צרות לליגה. אני הולך על מיני הפתעה. הימור שלי: ניצחון של חולון. 

קובי סויסה: מכבי יבנה קבוצה מצוינת. מצד שני ירמיהו חולון התחזקה באופן משמעותי עם הצטרפותו של ליאור אסולין, ויש להם קישור מצוין אולי מהטובים בליגה שכולל את חן לוי המצוין ואיציק בן סלומון החבר היקר שלי, מאמן מצויין כמו מוסא בן חיים. ואני הולך אני הולך עם הקבוצה מחולון. הימור שלי: ניצחון של חולון.

 

איציר בן סלמון, חבר ושחקן מצוין! (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם-הפועל הוד השרון, שישי, וינטר, 15:00

אביבי זוהר: כמו שכולם יודעים שכפר קאסם עשתה את הכי הרבה רעש בקיץ כקבוצה שאמורה להתמודד על העלייה העונה, אבל יש משהו בכפר קאסם שיפריע להם לעלות ליגה לדעתי, וזה הלחץ, שנראה מבחוץ שהוא מוגזם מדי. את הוד השרון הם אמורים לנצח. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

קובי: כפר קאסם קבוצה איכותית עם הסגל אולי הכי טוב בליגה. אני חושב ששי מאור הוא מאמן מצוין והוא יודע את ההשלכות של הפסד בכפר קאסם, אבל אני בטוח שכפר קאסם תפתח את העונה עם ניצחון. לדעתי היא מועמדת בכירה לעלייה ואני מאמין שהעונה בליגה כה חלשה היא חייבת לעלות. וזאת העונה שלה. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

שי מאור בנה קבוצה לעלייה! (רמי גרידיש)

 

מכבי יפו-בית"ר כפ"ס, שישי, שכונת התקווה, 15:15

אביבי זוהר: כמו שאמרתי בתחילת דברי, על יפו אני לא ארחיב יותר מדי. בית"ר כפ"ס קבוצה שמאומנת מאוד, משחק שקול לכל הדעות אבל כמובן שאני אלך עם הלב. הימור שלי: ניצחון למכבי יפו. 

קובי: ראיתי את מכבי יפו השבוע ואני חושב שאסור להם להתלהב מהניצחון על אזור. הם חייבים להתחזק בשחקנים באופן דחוף. הקבוצה לא מאומנת מספיק בעיניי ורואים את זה על המגרש. כאשר שחקנים בינוניים יודעים לרוץ אבל חסר להם כישרון. מנגד כפ"ס שיש לה מאמן מצוין כמו נועם שוהם שהוא הוכיח שהוא יודע לבנות קבוצות ולהביא שחקנים כישרוניים. לדעתי יפו לא ינצחו את המשחק הזה. למרות שאשמח מאד לניצחון יפואי. הימור שלי: יסתיים בתיקו. 

 

 קובי סויסה, מקווה לעונה טובה ומוצלחתומקווה שהקהל יעודד ולא יקלל. צילום: איתן ידגר.

 

מילה לסיום: "תודה לך קובי סויסה אתה מוסיף הרבה צבע בליגות, אתה חבר אמיתי ואני מעריך אותך והיה לי הכבוד להתארח אצלך... שיהיה לנו עונה מעניינת בליגה ושיהיה לכולם בהצלחה. ותודה לכם התקשורת על הסיקור בליגות הנמוכות".

 

קובי סויסה: מאחל לכל הקבוצות פתיחת עונה מוצלחת ובהצלחה לכלולם. והכי חשוב אני מקווה שהקהל יעודד ולא יקלל. עונה מהנה לכולם."

קובי סויסה מארח את אביבי זוהר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 1

הוסף תגובה
תגובות
  1. סויסה הרגת אותנו (יפואי 07-09-2017, 17:24)
    פשוט מלך מלך מלך
  2. איכס (שלום אביטן 07-09-2017, 17:35)
    הֲיֵלְכוּ שְׁנַיִם יַחְדָּו בִּלְתִּי אִם־נוֹעָֽדוּ׃
  3. קובי המלך (קובי המלך 07-09-2017, 17:38)
    קובי אוהבים אותך מעריצים אותך אתה האיש החזק יפו לא שווה שקל סתם שחקנים ברמה נמוכה מאוד אל תשקיע כסף ולא ספונסר אנשים מקנאים בך ביפו
  4. האיש. חזק (האיש החזק 07-09-2017, 17:39)
    האיש החזק והחתיך 55555 שימותו הקנאים
  5. האיש והאגדה (קובי האיש והאגדה 07-09-2017, 17:42)
    האיש והאגדה קובי סיוסה שאלוהים ישמור אותך מאוייבים וקנאים האיש עם הלב הכי רחב והנתינה האינסופית שנתן את כול כולו לקבוצה של פח אשפה שני קראת מכבי יפו בוא לכפר כאסם שם אוהבים אותך
  6. קובי וסיגלית המהממתתתת (קובי המלך 07-09-2017, 17:43)
    אוהבים אותכם אנשים יקרים קובי המלך וסיגלית המלכה
  7. הזוי (ברטו אברמוב 07-09-2017, 18:01)
    חחחחחח
  8. קובי סויסה (יפואי 07-09-2017, 18:15)
    מענין אם אתה מבין כדורגל אני צינצנת איך לא תגיד על החבר שלך שהוא הכי טוב ביפואתה מלקק לכולם שלא יתפס
  9. קובי (יפואי 07-09-2017, 18:17)
    שלא יתפס לך במקרה הלשון בתחת לאלה שאתה מלקק להם
  10. יאלה קריית גת (אבי 07-09-2017, 18:22)
    קובי תיזכור. קריית גת עולים ליגה.תפרגן בהמשך.
  11. קובי הפעם דיברת שטויות (יפואי 07-09-2017, 19:11)
    נכון יפו עם קבוצת ילדים ולא שווים מעל מקום 8. וברור שזאת אשמת ההנהלה אבל זה מה יש . אבל קרגולה מאמן מצוין שאפתן מקצועי ישר וגבר אמתי והיחידי שמאמין כבר שנתיים כאשר לפני היה שחקן בלבד אז קרגולה מלך ואני ההיתי מחתים במקום אלישע בנבחרת פח שיש לנו
  12. קובי סויסה (יפואי 07-09-2017, 19:12)
    לך לך לא רצוי ביפו.
  13. די ללקק את התחת של סויסה (אוהד יפו 07-09-2017, 21:40)
    אביבי אם כואב לך משהו לך לרופא יש לך משהו להגיד אז תגיד .מימי אתה מפחד? אם אתה אוהב את יפו באמת עדיף שתשתוק.אני כשחקן בחיים לא הייתי מקשיב לקאוצר שמתבטא "אני מעדיף לשתוק כי אני לא רוצה שסויסה יתעצבן" ולך קובי אם אביבי מאמן מנטלי מס אחד מדוע אינו עובד עם מכבי תא הפועל באר שבע מאמן מנטלי מס אחד זה איתן עזריה יגאל הלל . אגב אם השתעממת מדוע נשארת עד הסוף לראות את הניצחון מול אזור? קובי אני מוכן לתרום לך משקפיים שתראה מה שיש ולא תמציא סיפורים בהזדמנות אקנה לך גם פאה שתכסה לך את הקרחת
  14. ל 12 (יפואי 07-09-2017, 21:43)
    אתה חוצפן מי אתה שתחליט מי יבוא או לא יבוא לראות את הקבוצה ?
  15. בובי, לא נעים להיות שנוא (יפואי 08-09-2017, 07:03)
    תראה איך הקהל של יפו התהפך עליך. זה בדיוק הפוך ממה שאתה רוצה להיות. שהדכאון לא יחסל לך את העסקים. כל רופא יודע שכשהמוח מוטרד הבובי מתכווץ.
  16. קובי המלך מלך מלך (מורן פרץ 08-09-2017, 11:53)
    ימותו הקנאים בעצם שיחיו ויסבלו קובי המלך
  17. קובי ה"חזק" (עמרם 08-09-2017, 12:05)
    מישהוא יכול להסביר לי,איך יכול להיות שמי שמכונה האיש החזק,עומד בקופה וקונה כרטיס כניסה למשחקים של יפו?
  18. רק יפו (יפו 08-09-2017, 13:44)
    ‏מעניין מאוד שאת כל התגובות כותבת סיגלית וזה מה זה שקוף סיגלית נראה לי שאין לך חיים חחחחחח
  19. יפו העגלות סויסה אתה צודק עגלות (יפואי 08-09-2017, 17:59)
    אני אוהד יפו ואני אומר קבוצה של עגלות חבל לבזבז את הזמן קרגולה לך הבית
  20. יפו העגלות סויסה אתה צודק עגלות (יפואי 08-09-2017, 17:59)
    אני אוהד יפו ואני אומר קבוצה של עגלות חבל לבזבז את הזמן קרגולה לך הבית
  21. אוהדים של משיח (אוהד יפו 08-09-2017, 20:45)
    מלכלך על קובי אלה אוהדי הנהלה היום הקבוצה היתה גרועה ללא כשרון ובלי שום טכניקה של כדור רגל 8 מקום על
  22. מספר 8 (יפאי 08-09-2017, 20:47)
    אתה סתם אפס ללקן של משיח או של חברי הנהלה
  23. מספר 8 (יפאי 08-09-2017, 20:47)
    אתה סתם אפס ללקן של משיח או של חברי הנהלה
  24. מספר 8 (יפאי 08-09-2017, 20:47)
    אתה סתם אפס ללקן של משיח או של חברי הנהלה
  25. 3מ 8 (הוגה דעות 09-09-2017, 16:45)
    אחוז הצלחה נמוך לשני הנחשים .מדור מיותר לחלוטין.