"בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה"

כך אמר יוסי אסייג, חלוצה החדשישן של סקציה נס ציונה, שהעונה חזר לקבוצת נעוריו בתקווה לסיים את העונה בדיוק כמו בעונה שעברה. ביום חמישי נס ציונה תפתח את העונה ויוסי מקווה לפתיחת עונה טובה: "לא מסתכלים על היריבות שלנו"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 06-09-2017
  • 15:44

יוסי אסייג הוא אחד משחקני הרכש הכי משמעותיים של ליגה א' דרום בכלל ושל סקציה נס ציונה בפרט. יוסי שכאמור עלה אשתקד יחד עם הפועל מרמורק לליגה הלאומית והיה לאחד מהגורמים המשמעותיים בעלייתה של מרמורק חוזר לקבוצת נעוריו בתקווה לסוף דומה... ביום חמישי הקרוב תפתח סקציה נס ציונה את משחקי ליגה א' דרום כשהיא תארח את הפועל בקעת הירדן בשעה 19:00 באצטדיון בנס ציונה.

 

יוסי אסייג, רוצה לחגוג גם בכתום! (יוסי סוריק)

 

לקראת פתיחת העונה ביום חמישי הקרוב אמר יוסי אסייג: "אחרי עבודה קשה בטרום העונה של הקבוצה, הגיע הרגע האמיתי שלו חיכינו - פתיחת הליגה. אנחנו באים למשחק מגובשים, חזקים וממושמעים, בדיוק כל מה שהצוות המקצועי עבד איתנו לאורך טרום העונה ובמחנה אימון. נבוא במטרה לנצח לעיני הקהל שלנו".

 

ביום שישי האחרון ניצחה סקציה נס ציונה את עירוני קריית גת במסגרת גביע המדינה, דבר שנתן לקבוצה ביטחון לקראת פתיחת הליגה, על כך אמר יוסי: "היה חשוב לנו לנצח כדי שהניצחון ייתן לכל הקבוצה את הביטחון לקראת הליגה. אני שמח על הניצחון ועכשיו הפנים לקראת המשחק הראשון ולפתיחת עונה טובה".

 

על היריבה במחזור הראשון - הפועל בקעת הירדן: "אנחנו לא מסתכלים על היריבות שלנו. אנחנו קבוצה מספיק חזקה, אנחנו עובדים קשה ויש לנו צוות מקצועי מצוין שיידע לתת לנו את ההכנה הכי טובה כדי לנצח. אנחנו בבית שלנו מול הקהל צריכים לנצח כל קבוצה. שיהיה לנו בהצלחה בע"ה".

יוסי אסייג פותח עונה בכתום

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכתום עולה סקציה (שלומי 06-09-2017, 17:28)
    יוסי אוהבים אותך הכתום עולה
  2. יוסי אסייג אוהבים אותך (שי 06-09-2017, 19:58)
    זו כתבה של ווינר שלא מנמיך ציפיות הלוואי עוד ווינרים כמוך בקבוצה
  3. כל הכבוד (הלב הכתום 07-09-2017, 06:28)
    אמת אנחנו בבית צריכים לקחת נקודות.