אלירן אוחיון: "היו ימים שהיינו מתאמנים במגרשי קטרגל ואולמות"

שוער אור יהודה כבר לא ילד – והוא וקבוצתו הצליחו לספק עונת שיא שכמעט נגמרה בעליית ליגה סנסציונית, זאת על אף שלא תמיד היו להם את כל התנאים להצליח. אוחיון: "נתנו את המקסימום ומיצינו את המקסימום מהקבוצה, אור יהודה מועדון מדהים. מקווה להמשיך למקום עם שאיפות"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 02-07-2017
  • 13:10

אלירן אוחיון כבר לא ילד, הוא בן 35, ועל אף שגדל בהפועל חיפה ושיחק עמה בליגת העל (עבר בכל נבחרות הנוער והאולימפית) הקריירה  שלו לא נסקה כפי שהיה רוצה, אך בהחלט אפשר לשים אותה תחת ההגדרה – מכובדת. אחרי היעדרות של שנתיים הוא חזר לליגות הנמוכות ובעונה החולפת שיחק באור יהודה, עמה כמעט וחווה עלייה סנסציונית.

 

איך אתה נסכם את העונה מבחינה אישית וקבוצתית?                       

"ברוך השם עשיתי עונה מצוינת והוכחתי לכולם ובעיקר לעצמי שיש לי עוד הרבה לתת ותשוקה מטורפת לכדורגל. מבחינה אישית היתה לי עונה מצוינת, התחברתי מהר למועדון ולשחקנים מכל הבחינות ועזרתי לקבוצה להגיע לפלייאוף בעיקר במשחקים הקריטיים שהייתי חייב להביא נקודות והיו לא מעט כאלה. גם מבחינה קבוצתית אני חושב שמיצינו את המקסימום מהשחקנים בהתחשב בעובדה שלא היו לנו מגרש בית לא למשחקים ולא לאימונים שזה פקטור משמעותי ".          

             

מה היה חסר לכם לעלות ליגה?    

"אני חושב שהינו רחוקים צעד מעליית ליגה ואם לא הינו פותחים גרוע את המחצית הראשונה מול כפר סבא ומשחקים כמו במחצית השנייה היינו עולים, אבל עשינו דרך מדהימה וקשה בשביל להגיע לשם ועשינו זאת וניצחנו בדרך מועדונים לא פחות טובים מאיתנו. סה"כ עונה מצוינת למועדון".      

 

אלירן אוחיון. "עונה מצוינת לאור יהודה"

                                 

ספר על אור יהודה, איך היה לשחק שם מבחינת סגל שחקנים, מאמן, תנאים וקהל?

"אור יהודה מועדון מקסים ונהניתי לשחק שם ולהיות שותף לעונה הזאת. אווירה של בית חם, שחקנים ותיקים וצעירים שכולם מאוד היו רעבים להצליח וזה הקרין אחד על השני במיוחד לקראת סוף העונה שממש התחברנו. ההנהלה עשתה הכל כדי לפצות על החוסר במגרש שהיה חסר לנו משמעותית גם באימונים וגם במשחקים נאלצנו להתאמן במגרש קט-רגל ובאולמות בחלק מהזמן ולמרות זאת אני מוריד את הכובע בפני ההנהלה שעשתה המון לפצות על כך וזה לא היה פשוט. אני מצין את זה במיוחד לאור העובדה שהבנו כמה הקהל היה חסר כשראינו מאות ממנו במשחקי הפלייאוף וכמה הם דחפו אותנו, זה היה מרגש".                

      

ומה הכיוון עונה הבאה?                       

הכיוון לעונה הבאה הוא בעזרת השם לשחק במועדון מסודר עם שאיפות ולעשות עונה מוצלחת".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער מצוין (מתעניין 02-07-2017, 15:59)
    שוער מצוין ובנאדם מדהים, לחטוף מהר מי שיקח ירוויח.
  2. בן אדם (שלומי 02-07-2017, 20:42)
    קודם בן אדם מצוין שוער מצוין אהוב על כולם בהצלחה
  3. המצטיין בליגה (אור יהודה 03-07-2017, 00:22)
    קודם כל בן אדם נדיר ואהוב על כולם!!! וגם השוער הטוב בליגה ללא ספק!!! מי שיקח אותו יהיה מאושר!!!
  4. שוער מעולה!!! (אוהד אור יהודה 09-07-2017, 15:13)
    נכס לכל קבוצה שוער אדיר