"נהנתי מאד בחולון, ממתין לאתגר הבא"

כך אמר רועי פורמן (42), שוערה המחליף של יניב חולון בשנתיים האחרונות יודע שלאחר שישב שנתיים של ספסלה של חולון יש לו עוד מה לתת והוא כלל לא חושב על לתלות את הנעליים. רועי יודע שהניסיון שלו שווה הרבה הוא מתכוון לתרום ממנו עוד הרבה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-05-2017
  • 09:09

בשנים האחרונות רועי פורמן היה מוכן לשחק בכל קבוצה: מכבי בת-ים, הפועל בת-ים, מכבי רחובות, גדנ"ע ת"א ועוד...איכשהו זה יצא שכל הקבוצות היו קבוצות תחתית שחיפשו עוגן בשער ומצאו את פרומן. לצערו של פרומן חלק מהקבוצות לא שרדו ליגה כתוצאה מחומר שחקנים ואו בעיית תקציב, אבל עם כולם נתן פרומן את כל כולו למקצוע.


על החיבור עם יניב חולון מספר רועי: "לפני שנתיים שלומי שלמה שוחח עימי וביקש שאגיע בפעם הראשונה ליניב חולון כשוער מחליף עם ניסיון, לקבוצה שנבנית לעליה. הוא בנה קבוצה עם מרקם שחקנים מסוים ורצה גם שקט, דחיפה ו תחרות מהספסל. לצערי באותה עונה לא הצלחנו לעלות. בשנה האחרונה שקלתי רבות האם להמשיך כשוער מחליף לדניאל שערי המצטיין, ולהמשיך לתת לו פייט על ההרכב  ובסופו של דבר החלטתי להמשיך לעונה נוספת. התרשמתי גם מהניסיון של מוסא בן חיים שהביא לעמדת המאמן את הווינריות שלו - השחקן הבכיר, את ההכנה למשחקים וההכנה לכל אימון ואימון בצוותא עם שי סמורי. אני אציין גם את רמת השחקנים הגבוהה שהגיע העונה לקבוצה מה שגרם לרמה וקצב האימונים להיות ברמה מאוד גבוהה, דבר שגם תרם לי לשמירה ושיפור הכושר". 

 

רועי פורמן עם משפחתו. צילום באדיבות אלי שמואלי.

 

על השקט שקיבלו מהנהלת הקבוצה: "השקט שהנהלת הקבוצה נתנה לנו, בשילוב עם התנאים האופטימליים ומוסר התשלומים המעולה נתן לנו את הרוח הגבית להצליח ולרוץ כל העונה בצמרת".


על העונה הבאה של יניב חולון בליגה א' ושלו באופן אישי: "הקבוצה הנוכחית לטעמי באם תרצה לרוץ לפלייאוף עליון, תצטרך להתחזק ב-6-7 שחקנים ברמה קצת יותר גבוהה. מבחינתי אני לא רואה אותי נשאר עונה שלישית כשוער מחליף. אני בן 42 בסוף החודש ויש לי עוד המון לתת מבחינת יכולת וניסיון. יש לי על הפרק מספר קבוצות ובסופו של דבר אחליט בחודשיים הקרובים לאיזו הצעה להיענות".

רועי פרומן במדי יניב חולון. צילום באדיבות אלי שמואלי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולון (יניב 21-05-2017, 16:09)
    איציק ששון הנוכל רמאי עופר דאלין שוטר בכיר ארזי הלקקן חלובה הגבר יבוא היום שלכם נוכלים רמאים
  2. ל1 את ומשפחת חלובה תלכו כפרה על יניב חולון (ל1 הגבר בוא ניפגש אצלך בבית ונראה מי נוכל 21-05-2017, 21:06)
    ל1 יא שפן בוא תזדהה נשתה קפה איפה שתגיד לבד סוליקו
  3. ל 1 (000 21-05-2017, 22:15)
    אפשר לדעת מה עשו לך בחיים האנשים הטובים הללו ?
  4. ל 1 (000 21-05-2017, 22:15)
    אפשר לדעת מה עשו לך בחיים האנשים הטובים הללו ?
  5. כולם קנאים (יניב חולון 22-05-2017, 23:17)
    עופר ואיציק עשו מה שאנשים לא עשו שנים הישג ענק אנשים ווינרים שרק רוצים לעשות טוב וכול הקנאים קשה להם ליראות אותם מצליחים בזמן כזה קצר בימקום להיות איתם שיהיה להם חשק להשקיע וליתרום כי רק הם יכולים לקחת את העיר הזאת קדימה אם הקבוצה הזאת מורידים להם את החשק