שחקן המחזור ה-30 בליגה ב' דרום א' בחסות לזרוביץ: אביעד זרביב

אביעד זרביב (39) שחקנה הוותיק והמנוסה של בית"ר פ"ת נבחר לשחקן המחזור של ליגה ב' דרום א' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצוין ארוחה זוגית! אביעד כבש שער ובישל שניים נוספים בניצחון קבוצתו מול חולון, ניצחון שבעצם השאיר את פ"ת בליגה

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-04-2017
  • 15:01

אביעד זרביב גדל במחלקת הנוער והילדים של מכבי נתניה, בבוגרים התגלגל בליגה א' בעיקר, הוא התחיל במכבי חדרה, שם שיחק כ-5 שנים ואח"כ עבר לרמת השרון. באותה תקופה עבר זרביב לגור ביהוד והתחיל לשחק באותו אזור, אם זה בקרית אונו, אור יהודה, ומחנה יהודה שאיתם רשם עליית ליגה בעונה מצויינת.

 

אביעד מספר: "כשביקשו שאגיע לבית"ר פת די נרתעתי, כי הודעתי כחודשיים לפני כן על פרישה מכדורגל, אך רמי צבי מי שהיה מאמן בית"ר פת בעונה 2015/2016 ביקש שאבוא לעזור לו להציל את הקבוצה מירידה בטוחה. הקבוצה היתה במחזור ה-13 במקום אחרון עם 10 נקודות, נעניתי לבקשתו וכך הכרתי אדם מדהים ויצירתי, כדוגמת דודו שרון יו"ר הקבוצה והבעלים שלה".

אביעד ממשיך ומספר: "נוצר ביננו מיד חיבור והשאר היסטוריה. באותה עונה סיימו את העונה במקום ה-7 עם 4 נקודות מהפליאוף עליון, עשינו חצי עונה נדירה גם בעזרתו המופלאה של טל לוי וסיימתי עם 7 שערים".

 

"אני רוצה להוסיף מילים חמות על היו"ר דודו שרון, שעושה מאמצים רבים בעשר אצבעות כדי לתת הרגשה של בית. התחברתי מאוד למקום ואני מרגיש שחקן בית לכל דבר. כמובן שאם דודו יבקש את שרותי בעונה הבאה הוא בעדיפות ראשונה".

 

ספר לנו על העונה של בית"ר פ"ת: "השנה היו יומרות להתברג בחלק העליון של הטבלה, ושאפנו להגיע לפליאוף העליון אבל איך שהוא דברים לא התחברו עם שחקנים חדשים שבאו לקבוצה. אני שמח שבשורה התחתונה לא הגענו למשחקי המבחן כי מקומה של בית"ר פ"ת הרבה יותר גבוה".

 

במשחק האחרון נבחרת לשחקן המצטיין של המחזור ואתה זוכה לארוחת ערב מתנת מסעדת לזרוביץ, ברכות...

"במשחק האחרון בישלתי את השער הראשון וכבשתי את השני כשגם בשלישי היה לי חלק בגול. תודה רבה על הבחירה שלי כשחקן המחזור ועל הארוחה בלזרוביץ, מקום מדהים באווירה ייחודית שגם מגיש אוכל נפלא. יחד עם השער שכבש זרביב הוא מלך שערי הקבוצה העונה עם 11 כיבושים".

 

מילה לסיום: "מאחל לעולם חג שמח וכשר ולא לשכוח להישאר בכושר זה מה שהגוף דורש".

שחקן המחזור ה-30 בליגה ב' דרום א' בחסות לזרוביץ: אביעד זרביב (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן (לאביעד 11-04-2017, 00:15)