שחקן המחזור ה-29 בליגה ב' דרום א' בחסות 'לזרוביץ': חן מלכה

חן מלכה, שחקנה של צפרירים יניב חולון נבחר לשחקן המחזור של ליגה ב' דרום א' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצוין ארוחה זוגית! לאחר שכבר הבטיחו את העלייה בשבוע שעבר, יצאו חולון למשחק חוץ מול רמת ישראל בו חן כבש שלושער נהדר!

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-04-2017
  • 13:53

חן מלכה (30), גדל בבני יהודה ושיחק מעט בבוגרים במסגרת גביע הטוטו. משם הושאל מלכה להפועל ר"ג איתה עלה מהליגה הארצית לליגה הלאומית והגיע איתה עד לחצי גמר גביע המדינה. בחצי הגמר קרע את הרצועות בברך ונאלץ לעבור שיקום ארוך. כשחזר מהפציעה שיחק בשורותיה שלבת ים בליגה הארצית וגם איתה עלה ללאומית (יחד עם מוסא שהיום מאמן אותו), יניב עמיאל, בני שרקט. לאחר מכן עבר למכבי 'קביליו יפו' ואחר שתי עונות בהן היה מלך השערים של הקבוצה קרע שוב את הרצועות, הפעם בברך השנייה. כשחזר מהפציעה שיחק עונה נוספת ביפו ולאחר תקופה קצרה בכפר שלם, התחיל לעבוד כעו"ד בתחום הנדל"ן ונאלץ לעזוב את ליגה א' וחתמתי ביניב חולון שעשתה את צעדיה הראשונים כקבוצה בליגה ג'.

 

חן, השבוע נבחרת לשחקן המחזור לאחר שכבשת שלושער נהדר בניצחון מול רמת ישראל, ברכות...

"תודה רבה על הבחירה בי כשחקן המחזור, זה מאוד מחמיא לי. אני רוצה להודות לאתר גולר ולמסעדת הלזרוביץ על הפרס היפה".

על המשחק עצמו אומר חן: "המשחק לא קבע לנו כלום, אבל היה לנו חשוב לגלות ספורטיביות ולעשות את כל המאמצים לנצח. באנו להנות וכך עשינו".

 

ספר לנו על העונה שעברתם בחולון: "מבחינה קבוצתית בשורה התחתונה השגנו את המטרה. הסיבוב הראשון מבחינת צבירת נקודות היה מוצלח יותר. צפינו שהסיבוב השני יהיה קשה יותר. בסופו של דבר עלינו וזה מה שחשוב. מבחינה אישית, אני מרוצה מהמספרים שלי. 15 שערים זו תפוקה יפה בייחוד שברוב המשחקים נכנסתי כמחליף".

האם לדעתך חולון יכולה להשתלב בליגה א' בכבוד?

"חולון בהחלט יכולה להשתלב ולתקוע יתד בליגה א'. יש הנהלה מצוינת שנותנת את כל התנאים להצליח. הצוות המקצועי בראשותו של מוסא בן חיים שאיתו גם שיחקתי כמה עונות עשה עבודה מצוינת ויסודית. הקהל שהגיע עודד ותמך בנו, ונשמח אם יגיעו יותר אנשים. לעיר חולון מגיע שתהיה קבוצה בליגות גבוהות".

 

מה קורה איתך בעונה הבאה? איפה נראה אותך? "כרגע אין תוכניות לשנה הבאה. יש פגרה ארוכה. ננוח, נהנה ונחשוב בהמשך".

מילה לסיום: "מי שצריך עו"ד, שיפנה אליי".

 

שחקן המחזור ה-29 בליגה ב' דרום א' בחסות 'לזרוביץ': חן מלכה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר (צביקה לוי 03-04-2017, 22:18)
    חן מלכה גולר בחסד.אחלה שחקן אחלה בחור אישיות מיוחדת.מקווים לראות אותך גם בעונה הבאה ביניב חולון.