״עזבתי את הכדורגל אך משהו בער בי, וחזרתי״

כך אמר צח דרעי שחקנה של רו״ח ת״א, שעבר הרבה דברים בגילו הצעיר. צח היה הבטחה כשהיה שחקן במחלקת הילדים של בני יהודה, אך משם דברים השתבשו. דרעי התייאש וחיפש לעשות כסף בחו״ל אך משהו היה חסר לו-הכדורגל. בזמנו הפנוי דרעי עובד במסעדה של אחיו - הלזרוביץ׳

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 27-01-2017
  • 09:33

צח דרעי (22), גדל במחלקת הנוער של בני יהודה והיה ילד שמאוד החזיקו ממנו אך בגיל נוער קיבלתי הודעה שאני לא ממשיך בקבוצה. צח החליט ללכת לנוער של גדנע ולאחר עונה אחת בנוער של גדנע אמר לעצמו שהוא אינו מוותר ונבחן בקבוצת הפועל באר שבע ילד.

 

דרעי מספר: ״בן 18 יוצא מתל אביב באחת בצהריים ומגיע כל יום הביתה ב23:00 בלילה, וזה לא היה אכפת לי. רציתי להצליח וכמובן שבעקבות הגיוס לצבא דברים לא הסתדרו. כמו כן הלכתי להבחן ברמת השרון, הפועל כפר סבא, בית״ר כפר סבא בוגרים ואיכשהו תמיד אמרו לי: ׳אתה לא מספיק טוב׳. באיזשהו שלב סיימתי נוער והגעתי לליגה ב׳״.
דרעי ממשיך: ״שנה שעברה פתחתי את העונה בנחלת יהודה קבוצה מצוינת עם אנשים מדהימים! אך גם שם לא הסתדרתי ועברתי לליגה ג׳.
לפני כשנה הגיעה ההחלטה הכי מכריעה בחיי, אמרתי לעצמי אולי אין טעם להתעסק בכדורגל ולבזבז את הזמן בזמן שאני יכול ללכת לעשות כסף. אז פשוט ארזתי מזוודה ובגדים, ותוך שבועיים הודעתי לחברים ולכל המשפחה שאני נוסע לשנה לפיליפינים לעבוד שם. וויתרתי על הכדורגל, על החברים ועל המשפחה. אחרי חצי שנה שכבר פרשתי מכדורגל משהו היה חסר לי משהו בער בי. ילד בן 21 שרצה להצליח ועבד קשה כל החיים ונכנע למאמנים שמחפשים שמות ולא היו מוכנים לתת לי את ההזדמנות, אז הקדמתי את הכרטיס טיסה וחזרתי לארץ אחרי חצי שנה רק במטרה אחת והיא להצליח בכדורגל!״.

 

צח כבר החליט לוותר, אך משהו מבפנים בער בו

 

צח חזר מלא מוטיבציה ונחישות, יודע שהוא שווה יותר ממה שאמרו לו עד היום ולא מתכוון לוותר!

על העונה: ״העונה הזאת אני משחק בקבוצת רו״ח תל אביב, שאני חייב להגיד שזאת הקבוצה עם האנשים הכי מדהימים שפגשתי, ברמה הכי גבוהה שיש. בתחילת העונה לא כל כך קיבלתי דקות משחק אבל שוב לא וויתרתי והמשכתי לעבוד קשה. ואני חייב להגיד שאת ההזדמנות שלי שם אני מקבל והרוב בזכות המאמן אורי דויד שדוחף אותי ומאמין בי כמו שאף מאמן לא האמין בי ככה, וזה נותן לי ביטחון לעשות דברים יפים ולהביא את היכולת שלי לידי ביטוי. העונה כבשתי שני שערים במסגרת הליגה אך רוב ההשפעה שלי במגרש זה הבישולים״.

 

בשעות הפנאי עובד במסעדת הלזרוביץ!

 

על מטרות הקבוצה: ״המטרה הקבוצתית היא להישאר בליגה כמובן. המטרה האישית שלי היא להגיע בעונה הבאה לליגה יותר גבוהה״.

מי תעלה ליגה לדעתך? ״לדעתי צפרירים חולון יעלו ליגה, קבוצה מצויינת עם חומר שחקנים שלא מבייש אמצע טבלה בליגה א׳.

מה אתה עושה בזמנך הפנוי? בזמני הפנוי אני עובד כטבח במסעדת הלזרוביץ׳ בראשון לציון, מקום חדש שאחי הגדול פתח ואני מאחל לו המון בהצלחה״.

צח מספר שהוא עובד בין 12-14 שעות ביום ובין לבין גם דואג להתאמן - ״לא קל אבל צריך גם להתפרנס״.

 

צפו בלינק הבא:

 https://www.youtube.com/watch?v=Xv-NoQRIuMc

 

 

צח דרעי, שחקנה של רו"ח ת"א

הוסף תגובה
תגובות