עמישב: אמיר עזרא חתם, איציק שאקי ינהל את הנוער

עמישב פ''ת יוצאת לדרך חדשה בליגה ב' כאשר המטרה העיקרית היא לעלות לליגה א' בתוך עונה אחת. מנכ''ל הקבוצה, מאיר אברג'יל, אמר: "אנחנו לא מתרגשים מזה שירדנו ליגה, אלא ברגע שירדנו המשכנו לעבוד". אמיר עזרא חתם במועדון והאימונים יתחילו ב-25.7

  • על ידי: מערכת אתר גולר 1
  • 20-07-2016
  • 15:15

מיני מהפכה בעמישב פ''ת. המועדון שירד בעונה שעברה לליגה ב' לקח את עצמו בידיים ובחסות המנכ''ל מאיר אברג'יל, איציק שאקי שיהיה אחראי על מחלקת הנוער יחד עם הבית ספר של גיא לוי ואלון מאיה שאחראים על נערים ב' ונערים א', כמו כן יעזור שאקי לקבוצה הבוגרת ולמאמן צביקה לוי אשר קיבל את תפקיד המאמן של הקבוצה.
 

 בנושא אחר, עמישב פ"ת המשיכה להתחזק  וחתמה עם שחקנה של שיכון המזרח אשתקד, אמיר עזרא לעונה הקרובה במטרה שיעזור לקבוצה לעלות עוד העונה לליגה א'. כמו כן גם דודו צ'יקשווילי, קובי דומר והשוער ליאב נחמיאס חתמו במועדון. 

אמיר עזרא עזב את שיכון המזרח ועבר לעמישב פ"ת. (אביחי חיים) 


"בשנה שעברה בתחילת העונה כולם אמרו שאנחנו נרד", שיתף אברג'יל. עשינו שנת הבראה, שילמנו הרבה חובות והבאנו הרבה שחקנים לא מוכרים וצעירים. אנחנו לא מתרגשים מזה שירדנו ליגה, אלא ברגע שירדנו המשכנו לעבוד. אנחנו עושים קבוצה טובה כדי לעלות בתוך עונה אחת ולחזור לליגה א'. אנחנו מדברים עם הרבה שחקנים בכירים בליגה א', צביקה ואיציק שאקי יביאו לנו שחקנים טובים ואנחנו לא רוצים לחתום עם שחקנים עד שאנחנו לא נדע באופן סופי לגבי תקציב הקבוצה השנה''.

 

על חובות העבר והאיום על הקבוצה הדגיש: "אנחנו הולכים לכיוון הבראה של הקבוצה. שילמנו חובות עבר, יש לי עדיין פה צ'קים של שחקנים שהיו צריכים לקחת אותם מזמן ופשוט לא באו. שילמנו לכולם ונכון שיש את התביעה הזאת, אבל אנחנו נשלם כל גרוש כי זה כסף שיש אותו כבר ומתוכנן. ידענו שנפסיד בבוררות, אבל עמישב יוצאת לדרך חדשה''.

 

אימוני קבוצה יחלו ב-25.7 (שני)  וכל מי שחושב שיכול ורוצה להיבחן מוזמן להגיע למגרש האימונים בסירקין אשר ישמש כביתם העונה כבכל שנה.   

 

איציק שאקי מצטרף לכוחות עמישב (באדיבות אתר one)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך אמיר עזרא (אר 20-07-2016, 15:28)
    חתם גם בבני יפו גם בטירה וגם בעמישב?
  2. עולים במדרגות (ינקו 20-07-2016, 17:44)
    אין לכם אמצעים לעלות תשארו ליגה ב מתאימה לכם מאוד זה מקומכם הטבעי
  3. שלמו החובות (ינקו 21-07-2016, 05:40)
    מוסר תשלומים נמוך קבוצה חלשה חבל על הזמן לפרק הכל לבנות מערכות חדשים עים אנש
  4. ינקו ממחנה (ליברטי 21-07-2016, 11:46)
    תרגיע מחנה יהודה תפסיק להעלות תגובות שיקריות יודעים מי אתה
  5. עמישב עוד תחזור (אייל 21-07-2016, 15:09)
    יאללללה עמישב אוהבים אותכם
  6. עמישב עוד תחזור (אייל 21-07-2016, 15:09)
    יאללללה עמישב אוהבים אותכם