דודי בכר מאמן בית"ר ר"ג מקווה לעונה טובה יותר

דודי בכר, אחד השחקנים הגדולים בליגות הנמוכות תלה את הנעליים אשתקד עקב פציעה וקיבל הצעה לאמן את בית"ר ר"ג. בכר שהשאיר את ר"ג בליגה כמו גדול, מצפה לעונה טובה יותר

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 26-07-2016
  • 09:20

דודי בכר (37) משחק כ-21 עונות כדורגל, כמו לכולם היו עונות טובות מאוד וחלקן קצת פחות, הכדורגל הוא חלק ניכר מחייו של בכר, בעונה בה פרש הייתה בגלל פציעה בברך שמנעה את המשך דרכו כשחקן, זאת לא הייתה פרישה רגילה ולכן העונה הייתה עונה לא פשוטה עבור בכר.

 

בכר מספר על ההצעה אותה קיבל מר"ג: "קיבלתי הצעה מבית"ר רמת גן לאמן אותם, תמיד ידעתי שאני אאמן בסוף הקריירה וכשהגיעה ההצעה הסכמתי, במיוחד בגלל שבית"ר רמת גן היא בית בשבילי". 

בכר המשיך וסיפר על תחילת דרכו כמאמן בר"ג: "הגעתי לבית"ר רמת גן שהקבוצה הייתה בתחתית במצב לא טוב, חששתי קצת בגלל שאני מאמן בפעם הראשונה ואין ספק שזה היה להיכנס לסיכון גדול. תודה לאל שהצלחנו להישאר בליגה, ואני מקווה שבשנה הבאה תהיה טובה הרבה יותר ושואפים להיות בפלייאוף עליון. כמובן שלאמן לעומת לשחק יש הבדל, אני אוהב לשחק כדורגל, ואני אוהב להבקיע ופשוט להרגיש את המגרש, שאתה מאמן זה כבר במקום אחר, מקום שאתה לוקח את היידע שלך ומנסה להעביר אותו קדימה לשחקנים".

 

לגבי המטרות דודי בכר מצהיר: "המטרה שלנו העונה היא פלייאוף עליון. עשינו חיזוק במספר עמדות ואני חושב שיש לנו סגל שחקנים שיכול להתמודד בחלק העליון של הטבלה העונה. לגבי עליה? עדיין מוקדם לדבר". 

 

בכר המשיך והוסיף: "ליגה ב' דרום א' נראית העונה ליגה שיוויונית כאשר כל הקבוצות נראות שוות בכוחן. אין קבוצה אחת שתהיה מעל כולן וכל הקבוצות יכולות לנצח את השניה"

 

בכר גם לא שכח את משפחתו ושלח איחולים: "אני מאחל לי לאישתי ומשפחתי בריאות טובה, אושר והצלחה".

 

צילום: ניר חורי

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה חלשה (ינקו 26-07-2016, 11:41)
    חלשים ללא ספק חבל על
  2. מאמן. מצויין (ישראל 26-07-2016, 12:20)
    שחקן. מצויין. היית. גם. מאמן. ענק. תהיה. בן. אדם. טוב. מבין. הרבה. כדורגל. ביתר. רמת. גן. זכיתם. בהצלחה.
  3. פרטים (נמרוד מכני 26-07-2016, 20:30)
    היה שחקן גדול ויהיה מאמן גדול, הבעיה היחידה שהוא אוהב לקבל פרטים..
  4. חבל שעזב את נחלת בגלל הליצנים בהנהלה (אוהד לוי מנחלת 26-07-2016, 21:02)
    חבל שאתה לא מאמן אצלנו , אוהבים אותך כאן יש לנו בנחלת אנשים חלשים מאוד
  5. דודי בהצלחה אוהבים אותך האוהדים בנחלת (אוהד 27-07-2016, 11:12)